Final Fantasy XI

#61
Det varer bare en uke så du kan få det i løpet av et par dager, men da må du bruke det fort.

Hvilken race og alligeance skal du ha???
 
#64
Opprinnelig skrevet av Tyrion@30.03.2004, 13.45
Det varer bare en uke så du kan få det i løpet av et par dager, men da må du bruke det fort.

Hvilken race og alligeance skal du ha???
Det har jeg ikke bestemt meg for enda. Kanskje jeg starter med Hume? Alligeance aner jeg ikke. Har du kanskje et forslag.

Her er et Worldpass: 4235849657
Er dette til Titan?
 
#65
Worldpasset er til titan ja.

Her er en liten oppsumering av rasene.

Hume - Standard rasen, god på alle jobber, men ikke best

Elvaan - ganske sterk, men har lavere magi skill

Mithra - kattekvinnen, utmerket tyv eller Ranger

Galka - svært monster, stygg som faen. hvis du velger galka snakker jeg ikke med deg, bare sterk, warrior eller monk

Tarutaru - små dverge mennesker bare mye "penere" god på magi suger fysisk

Alligance har endel med hvilken race du har

Bastok: hume, galka

Windurst: Tarutaru, mithra

San d oria: Elvaan

Du kan selvsagt være feks elvaan og bo i bastok, men de hører egentlig ikke til der. I titan er San d oria sterkest, med windurst i ryggen.

Mange alternativer så du har mye og velge i mellom.
 
#66
Da tror jeg at jeg starter med Hume som jeg hadde tenkt.

Galka - svært monster, stygg som faen. hvis du velger galka snakker jeg ikke med deg, bare sterk, warrior eller monk
Rasisme ute og går? :nirvana:
 
#69
Går det ann å ha to karakterer samtidig, og f.eks. spille med en karakter på en data og en annen på f.eks. dataen på rommet ved siden av? Og da tenker jeg selvfølgelig på å bruke samme konto.
 
#70
Ettersom Titanknights er blitt lagt ned så har jeg nå laget et helnorsk Linkshell for alle norske spillere på Titan.

Hvis dere ikke har begynt å spille enda, så gi meg beskjed sånn at jeg kan fikse et World Pass til dere.

Når dere begynner å spille skriver du bare "/tell Spathi <det du vil si>", så skal jeg gi deg en Linkpearl.


Linkshellet heter forresten: "NorwegianLifestream".
 
#71
Forhåpentligvis funker det i morra, folka på ram & rom skulle ringe leverandøren og fikse ny kode, men tror det også er noe feil med Cdn, 50-50 at det funker.
 
#72
Norwegean lifestream spathi? fy faen at jeg ble D/C før du skrev det forslaget.

Det er vel værre en Norwegian Ancients (norske gamlinger)

Nå har du kalt det norsk livstrøm.

Vi kommer til å bli mobba mye:

"who are those guys?" one galka to another "oh they are members of the Norwegian Lifestream Linkshell" Said the other one. "omg we galkas cant even find a more stupid name than that!" They both laugh, then the other: " umm how do i attack on this game? Is it on the items meny?"

skjønner dere hva jeg mener???

Men samma det et navn er et navn og det er personene i det som teller.

Og NorwegianLifestream skal knuse alle!
 
#73
Opprinnelig skrevet av CloudGal@30.03.2004, 22.04
Går det ann å ha to karakterer samtidig, og f.eks. spille med en karakter på en data og en annen på f.eks. dataen på rommet ved siden av? Og da tenker jeg selvfølgelig på å bruke samme konto.
NEi du kan ikke gjøre det.... DU må ha to forskjelige spill for å gjøre det
 
#75
Tyr: Haha, en liten klassiker fra deg der ja...

Nå får du ikke være med!

Joda :p


Jeg hadde en avstemning etter at du gikk. Og alle stemte NorwegianAncients, men jeg valgte det andre uansett.

MOhahaha!
 
#76
Ehm, når jeg bruker discen får jeg feilmelding... :(

Så prøvde jeg å spille den av fra brenneren, men det gikk heller ikke...hva er galt nå? Han på butikken sa det hadde funket greit hos han...
 
#77
hva slags feilmelding?
 
#79
Det er kjent at FFXI KAN i ekstremt skjeldne tilfeller ikke virke på CD rommen..... Det er fordi den er amrikansk. Dette er fakta..... Kjøp deg en ny en for 200 kr
 
#80
Og hvor får han tak i en ny til 200 kr? Jeg betalte 700,- for import.

Edit:

Har du sjekket at alt utstyret ditt er i orden? Som f.eks. drivere til grafikkortet eller at du rett og slett ikke har en datamaskin som støtter kravene til spillet? Første gang jeg prøvde å legge inn Star Wars: Knights of the Old Republic ble jeg nødt til å laste ned driver til grafikkortet for at det skulle fungere.

Edit2:

Har du forresten kjøpt det i Norge? Da kan du jo kreve å få pengene tilbake, så lenge du har kviteringen selvfølgelig.