Final Fantasy XI

#41
Da må du sjekke dette: Kan du ha tatt feil av 0 og O (null og o) Ellers kan jeg ikke tenke at noe skulle være feil. Skal skaffe et WP nå
 
#43
Husk at den også ser forskjell på store og små bokstaver.... En annen ting er at du må taste inn rett kode.Det er jo en del koder å velge imellom da ;)

Uansett er dette WP til Titan server..... Når dere kommer ditt får dere et LS der du kan spørre om hjelp til hva som helst. Håper vi snakkes rambi i dag ^^

World pass: 4235849657
 
#44
Jeg skriver inn koden som heter Playonline registration code, alle bokstavene er store, så ikke noen problemer der, ingen nuller eller o'er i koden.


Mest sannsynligvis må jeg bytte tilbake spillet...
 
#46
Tror jeg skal få bytta, kjøpte det jo i Norge, ram & rom, er da noen kjøpsrettigheter innenfor handel av spill og returnering?
 
#47
Name: Tyrions

Job: War/Mnk 22/11

Race: Elvaan

Allegiance: San d oria

LS: Titanknights

Server: Titan
 
#48
hvis du skriver akkuratt riktig kode skal det gå, det er 4 forskjelige koder.. sikker på at du ikke har blandet noen av de?
 
#49
Noen som vet hvordan man får fram screenshots?
 
#50
Hei...
Jeg lurer på om FFXI er så bra som trailere, interjuver og screenshots har får d til å virke.

Kan man åpne shop og syntesise våpen.

Og om dere spiller PC versionen?

Hvis d er noen som spiller PS2 versionen (NTSC) så lurer jeg på om du treger PS2 harddrive til d?
 
#51
Jeg syntes det er noe av det beste jeg har spilt. Det er tilogmed en advarsel før du starter spillet om at du ikke må la dette spillet gå utover familie , venner, skole osv. Så lett er det å bli avhengig.

Det nermeste du kommer er vel bazar eller aksjonshuset. På bazar kan du legge ut ting fra inventoren din som du vil selge. aksjon huset er det samme bare at det er et fast hus imens bazar er selve personen. (det her ble veldig vanskelig å forklare, men jeg prøver så godt jeg kan)

hmm syntesise våpen..... må spørre montana eller Vipex om den der.

Du trenger harddrive for å spille ps2 versonen ja. Det går bare ann å spille det på pc i europa foreløplig. Spillet er import fra usa. Leste et sted at du får med harddriven når du kjøper FFXI til ps2.
 
#52
Beklager for dobbel post men lurte på om vi kan finne ut hvor mange som faktisk spiller XI her på forumet?
 
#54
Det er da bare å telle igjennom emnet.

Forresten kan du lage våpen og "armour" selv men da må man melde seg inn i guilds som finnes rundt om i verden.
 
#55
da har vi foreløplig: 12 ffXI spillere som vet jeg om.

Montanah (titan)
Timon (titan) (du må bli med i titanknights)
AnarIn (siren)
Spahti (titan)
Vipex (titan)
Fisk=South (titan)
Elvarion (titan)
Tyrions (titan)

+++ Titanknights+++
Soulburn (titan)
Aeriane (titan)
Krylancelo (titan)


Zoffa (titan)

Det må jo være flere enn dette??? Er det noen jeg har glemt?
 
#56
Jeg venter til PS2 versionen komme til Europa.

Har for dårlig PC til å kjøpe PC versionen

Håper at PS2 versionen er like bra som PC versionen og at det ikke blir så lenge å vente :(
 
#57
Ps2 versonen ja... Det kommer til å ta LAAANG tid det.

Kanskje heldig hvis den kommer ut sommeren 2005.
 
#59
hehe pc-versonen kommer kansje til sommeren men jeg regner med at det blir på høsten. Ps2 versonen ligger langt bak.

Har sjekket diverse sider og har bare sett tba på alle sammen. Kanskje du har rett og vi får det hi til sommeren, men jeg personlig tror ikke det.

her er en link til å se om du kan kjøre pc versonen.

http://www.playonline.com/ff11us/multimedi...stemInfo_us.zip
 
#60
Nå har jeg fått FFXI. Det eneste jeg venter på nå er å få Visakortet mitt. Det kommer vel innen en uke. Kunne noen skaffet meg World Pass til Titan da?