Final Fantasy XI

Vel, jeg kommer nok ikke til å spille så mye fremover, jeg spillte en del i høstferien fordi jeg hadde mye fritid å rote vekk, men nå er jeg tilbake blandt snylterne (les: skoleelever) igjen. Det ender sikkert opp med at jeg spiller litt i helgene, men da er det jo også koselig å ta en tur ut på byen å drikke overprisa pils eller kjøpe en kasse Tuborg og nyte den på en hjemmefest.

Akk. Luksusproblemer...
 
Opprinnelig skrevet av Agahnim@14.10.2004, 22.02
Vel, jeg kommer nok ikke til å spille så mye fremover, jeg spillte en del i høstferien fordi jeg hadde mye fritid å rote vekk, men nå er jeg tilbake blandt snylterne (les: skoleelever) igjen. Det ender sikkert opp med at jeg spiller litt i helgene, men da er det jo også koselig å ta en tur ut på byen å drikke overprisa pils eller kjøpe en kasse Tuborg og nyte den på en hjemmefest.

Akk. Luksusproblemer...
117057​
Sånn skal det være :D Drar nok heller på byen eller på fest i helgene isteden for å spille XI. Får jo nesten aldri spillt i ukedagene heller. Nå kommer PES 4 i morgen og det er såvidt jeg klarer å holde meg unna demoen for å svare her;)

Blri nok ikke mye spilling på meg, har jo rota bort Content ID nr og passordet mitt så jeg får ikke installert CoP heller :(
 
Jeg får heller ikke logget meg på PlayOnline i dag. Samme problem som Zyrus har. Noen flere som sliter med dette i dag? Noen som vet noe om årsaken?

Edit: Glem det, har funnet ut av det. Ser ut som hele PlayOnline har tekniske problemer i dag :tommelned:

Sux!! :mad:
 
Opprinnelig skrevet av Tyrion+14.10.2004, 22.06-->
<!--QuoteBegin-Agahnim
@14.10.2004, 22.02
Vel, jeg kommer nok ikke til å spille så mye fremover, jeg spillte en del i høstferien fordi jeg hadde mye fritid å rote vekk, men nå er jeg tilbake blandt snylterne (les: skoleelever) igjen. Det ender sikkert opp med at jeg spiller litt i helgene, men da er det jo også koselig å ta en tur ut på byen å drikke overprisa pils eller kjøpe en kasse Tuborg og nyte den på en hjemmefest.

Akk. Luksusproblemer...
117057​
Sånn skal det være :D Drar nok heller på byen eller på fest i helgene isteden for å spille XI. Får jo nesten aldri spillt i ukedagene heller. Nå kommer PES 4 i morgen og det er såvidt jeg klarer å holde meg unna demoen for å svare her;)

Blri nok ikke mye spilling på meg, har jo rota bort Content ID nr og passordet mitt så jeg får ikke installert CoP heller :(
117059​
[/b]

Når du er inne på POL så logger den seg automatisk på? Da er det bare og logge ut så vil du se POL ID... passord kan jeg ikke hjelpe med..

Spill PES4 mens du ser etter party.. Slik jeg kommer til å gjøre med GTA: SA..
Det er forresten et Skandinavisk LS på Titan, det heter "MidgarsKnights".. det ligger i Mog House mitt, lenge siden jeg sjekka det.


 
Opprinnelig skrevet av Flaky@15.10.2004, 12.41
>_< hehe^^ ble flytta fra servern, så jeg måtte lage ny, snakket sikkert med en dud >_< :(  :doh:
117198​
jeg sjønner ikke hvorfor du spiller når du ikke kan engelsk... alt blir jo bare så sinnsykt meningsløst ><
 
Opprinnelig skrevet av Montana+15.10.2004, 05.53-->
Opprinnelig skrevet av Tyrion@14.10.2004, 22.06
<!--QuoteBegin-Agahnim
@14.10.2004, 22.02
Vel, jeg kommer nok ikke til å spille så mye fremover, jeg spillte en del i høstferien fordi jeg hadde mye fritid å rote vekk, men nå er jeg tilbake blandt snylterne (les: skoleelever) igjen. Det ender sikkert opp med at jeg spiller litt i helgene, men da er det jo også koselig å ta en tur ut på byen å drikke overprisa pils eller kjøpe en kasse Tuborg og nyte den på en hjemmefest.

Akk. Luksusproblemer...
117057​


Sånn skal det være :D Drar nok heller på byen eller på fest i helgene isteden for å spille XI. Får jo nesten aldri spillt i ukedagene heller. Nå kommer PES 4 i morgen og det er såvidt jeg klarer å holde meg unna demoen for å svare her;)

Blri nok ikke mye spilling på meg, har jo rota bort Content ID nr og passordet mitt så jeg får ikke installert CoP heller :(
117059​

Når du er inne på POL så logger den seg automatisk på? Da er det bare og logge ut så vil du se POL ID... passord kan jeg ikke hjelpe med..

Spill PES4 mens du ser etter party.. Slik jeg kommer til å gjøre med GTA: SA..
Det er forresten et Skandinavisk LS på Titan, det heter "MidgarsKnights".. det ligger i Mog House mitt, lenge siden jeg sjekka det.



117101​
[/b]

FY FAEN MONTY! Det er ikke rart GMene hater oss ;) Det der er bare lættis azz!!!

GM kan jo solo behemot king, men pt gidder de ikke :( jeg for logge på og spørre om de kan lage en nude mode på female characters. Skal si at det finnes rykter at alle GMene har det
 
Opprinnelig skrevet av Tyrion@15.10.2004, 22.06
jeg for logge på og spørre om de kan lage en nude mode på female characters. Skal si at det finnes rykter at alle GMene har det
117548​
Det finnes "nude-mode"!! :tommelopp:
 
ja det har jeg hørt om... hat vært mange som har sett min char som naken siden jeg delevla og mista overkropp armoren...
 
Opprinnelig skrevet av soppe@18.10.2004, 16.43
Jeg bare kom på en ting jeg lure litt på. De som spiller dette spillet på PS2 spiller de i samme verden som PCspillerene?
118870​
Ja det gjør de.. Men PS2 versjonen kommer mest sansynelig ikke til norge etter det jg har hørt :( Kjipa siden jg kjenner masse folk som vil ha d på PS2.
 
HÆÆÆÆÆÆ!! kommer det ikke på PS2! Faen som jeg hater dette landet, faen som jeg har venta på dette spillet skal komme på PS2!! Jeg leste en plass at Norge var verdens beste land å bo i!
 
Men Final Fantasy pleier være best på PS, eller faktisk er det best på PS! og faktisk mener brukere selv at PS2 verisjonen er "best".
 
Grunnen til at FFXI ikke kommer til PS2 her er at de ikke kommer til å slippe HD-en til PS2 her. Grunnen til dette igjen er at den nye PS2mini/PStwo/wadevah ikke støtter den. Det er uansett billigere på PC - man slipper å punge ut for en HD i tillegg til at PS2-spill vanligvis er dyrere enn PC-spill.

Har det så mye å si hvilken konsoll det kommer til? Jeg lukter fanboy...