Final Fantasy XI

Tjaa... Hvis det er et must å spille FFXI på PS2, kan du for eksempel importere FFXI (NTSC + hardisk) og NTSC versjon ut av PS2 ifra Amerika.
Grunnen til at du må kjøpe NTSC versjon ut av PS2 er fordi PAL versjonen støtter IKKE den amerikanske versjonen ut av hardisken. Ikke engang en chippet en har jeg hørt :(

Intet annet råd kan jeg gi deg Soppe :rulleøyne:
 
Opprinnelig skrevet av soppe@18.10.2004, 18.34
HÆÆÆÆÆÆ!! kommer det ikke på PS2! Faen som jeg hater dette landet, faen som jeg har venta på dette spillet skal komme på PS2!! Jeg leste en plass at Norge var verdens beste land å bo i!
118909​
Flytt meg til Irak. 1 Stk Ak-47 Kule midt mellom øynene takk.
En først i kneet sier du?
 
Opprinnelig skrevet av Solonuke@18.10.2004, 20.45
Tjaa... Hvis det er et must å spille FFXI på PS2, kan du for eksempel importere FFXI (NTSC + hardisk) og NTSC versjon ut av PS2 ifra Amerika.
Grunnen til at du må kjøpe NTSC versjon ut av PS2 er fordi PAL versjonen støtter IKKE den amerikanske versjonen ut av hardisken. Ikke engang en chippet en har jeg hørt  :(

Intet annet råd kan jeg gi deg Soppe :rulleøyne:
118981​
Er det ikke sånn at jeg ikke kan spille online med en NTSC maskin i norge?
 
Opprinnelig skrevet av soppe+18.10.2004, 21.37-->
<!--QuoteBegin-Solonuke
@18.10.2004, 20.45
Tjaa... Hvis det er et must å spille FFXI på PS2, kan du for eksempel importere FFXI (NTSC + hardisk) og NTSC versjon ut av PS2 ifra Amerika.
Grunnen til at du må kjøpe NTSC versjon ut av PS2 er fordi PAL versjonen støtter IKKE den amerikanske versjonen ut av hardisken. Ikke engang en chippet en har jeg hørt  :(

Intet annet råd kan jeg gi deg Soppe :rulleøyne:
118981​
Er det ikke sånn at jeg ikke kan spille online med en NTSC maskin i norge?
119051​
[/b]
Heh, det er jo folk som spiller med ps2 her på forumet da, så jeg tror det går.
 
Men, soppe. Såvidt jeg husker er ikke du gammel nok til å ha Mastercard eller Visa-kort - noe du trenger for å registrere deg på PlayOnline.
 
Bah! Det står på FFXI sin offisielle side at serverene er oppe, men jeg klarer ikke å logge meg på PlayOnline.

Edit: Der kom den! ^_^
 
Du var jo en av de første spillerne du da soppe. Foreldrene dine har jo skrivd under en gang, så det blir sikkert ikke så vanskelig og få de til å gjøre det igjen.
 
Opprinnelig skrevet av soppe+18.10.2004, 21.37-->
<!--QuoteBegin-Solonuke
@18.10.2004, 20.45
Tjaa... Hvis det er et must å spille FFXI på PS2, kan du for eksempel importere FFXI (NTSC + hardisk) og NTSC versjon ut av PS2 ifra Amerika.
Grunnen til at du må kjøpe NTSC versjon ut av PS2 er fordi PAL versjonen støtter IKKE den amerikanske versjonen ut av hardisken. Ikke engang en chippet en har jeg hørt  :(

Intet annet råd kan jeg gi deg Soppe :rulleøyne:
118981​
Er det ikke sånn at jeg ikke kan spille online med en NTSC maskin i norge?
119051​
[/b]

Jeg spiller Final Fantasy online med en NTSC PS2 maskin, og dette går helt fint. Det er ingen problem. Så bare sett igang å importer alt du orker :)
 
sjønner ikke hvorfor du(soppe) vil ha det på PS2 hvis du har data... du må jo ha tastatur uansett. TV skjermen er vel større enn en vanlig data skjerm men den har vel litt dårligere oppløsning

jeg kjøpte ny data for å spille dette spillet >< så ikke klag
og det er verdt det ^^ synes jeg da... men nå får det&#¤&#&¤%¤ bank kortet komme snart ass!!! håper på at det kommer i mårra...