Final Fantasy XI

Etter å ha fått Wto og Farrel banna går det faktisk an å få Mee Deggi the Punisher og Quu Domi the Gallant ^_^



Bildet er litt uklart, men man ser det er en unclaimed Gallant ;D Jeg skulle jo ha claim så måtte ta et raskt bilde, men det var ingen andre der da...
 
Åh så flink ;)
 
Asterix ftw =D

sorry men jeg har nok sluttet å spille igjen, har hatt for mange char's så jeg orkr rett og slett ikke mer, er synd men jeg klarer ikke å presse meg til å spille...
 
Er tydeligvis noen som klarer å slutte. Det klarer ikke jeg :) Og nå er den 3. expansion packen på vei. Så det er nok enda noen år til med spilling for min del.
 
jeg hadde ikke kalrt å slutte hvis ikke jeg hadde hatt så mye problemer... mista hovedkarakteren min og hadde veldig mange andre opp igjennom tida... ble liksom litt for mye i low level områder og når jeg starta på nytt var det liksom det samme om igjen..
 
Kjipt :mad: Dog synes jeg det var ganske kult å levle opp BST til 20 da jeg var 70+ WHM... Artig å gå tilbake til liten pussling innimellom :svette:
 
Og da var jeg blitt LVL 75 for første gang :konge:
 
Opprinnelig skrevet av Elend@29.09.2005, 08.17
Har du glemt passordet er det bare å kontakte dem. Du trenger ikke ringe, men du kan snakke med dem via web-chat. Har gjort det selv, og det funker fint. Dog ikke om mistet passord. For å få passordet mener jeg at du må ha IDen din, og alle CD-keyene. Helst mer informasjon også. Hvis kompisen din har IDen og passordet sitt er jo det nesten like greit også.
264725​
Nobu kontaktet dem for meg, og etter mye om og men fikk vi beskjed om at kontoen var suspendert. Jeg hadde riktignok ikke brukt den på et år, men det var ikke problemet, for Nobu sin konto fungerte, og han hadde ikke brukt den på like lenge. Det viste seg at jeg ikke hadde hatt opplysninger om gyldig VISA-kort liggende inne, så den var blitt slettet. Hvis jeg ville spille mer måtte jeg kjøpe et nytt spill.

Altså ... :confused:
Hvorfor trenger de at det hele tiden ligger et VISA inne hvis jeg ikke spiller og ikke har noe å betale uansett? Ubrukelige folk. Spiller uansett på Nobu sin konto, spørs om jeg gidder å kjøpe et nytt spill nå.
 
Opprinnelig skrevet av Sancti+05.10.2005, 17.07-->
<!--QuoteBegin-Elend
@29.09.2005, 08.17
Har du glemt passordet er det bare å kontakte dem. Du trenger ikke ringe, men du kan snakke med dem via web-chat. Har gjort det selv, og det funker fint. Dog ikke om mistet passord. For å få passordet mener jeg at du må ha IDen din, og alle CD-keyene. Helst mer informasjon også. Hvis kompisen din har IDen og passordet sitt er jo det nesten like greit også.
264725​
Nobu kontaktet dem for meg, og etter mye om og men fikk vi beskjed om at kontoen var suspendert. Jeg hadde riktignok ikke brukt den på et år, men det var ikke problemet, for Nobu sin konto fungerte, og han hadde ikke brukt den på like lenge. Det viste seg at jeg ikke hadde hatt opplysninger om gyldig VISA-kort liggende inne, så den var blitt slettet. Hvis jeg ville spille mer måtte jeg kjøpe et nytt spill.

Altså ... :confused:
Hvorfor trenger de at det hele tiden ligger et VISA inne hvis jeg ikke spiller og ikke har noe å betale uansett? Ubrukelige folk. Spiller uansett på Nobu sin konto, spørs om jeg gidder å kjøpe et nytt spill nå.
266336​
[/b]
Hørtes da veldig rart ut. Tror det må ha vært noen misforståelser. Har du prøvd å lage en ny konto med dine ID-nummer/serienummer som står bakerst i manualen? De kan da umulig ha gjort alle disse ugyldige fordi du ikke har spilt på lenge... Et nytt spill koster under 200 spenn, men uansett kjipt å kjøpe nytt. Prøv litt mer du, så tror jeg nok du får det til.
 
Elend: Jepp, jeg er sikker ... prøvde også alt før vi kontaktet dem. Jeg fikk klar beskjed om at jeg måtte kjøpe et helt nytt spill hvis jeg ville spille mer. :confused:
 
Hm, okey. Da står det vel noe om deaktivering av konto i lisensavtalen da. Ikke lest den nøye nok for å kunne si akkurat hva som er grensen for stenging av den hvis det ikke ligger inne gyldige opplysninger.

Får bare opp feilmelding når jeg skal laste ned filmen :(

There was an error processing your request; it appears to be invalid or there was an error with your conection.
 
Etter ca 1 time installasjon og 1 time registrering og 3 timer uppdatenedlasting fikk jeg omsider spille spillet. Jeg starta som en alv i eg by med et navn jeg ikke husker. Uansett så begynte jeg, kontroll settinga sugde så jævelig att jeg skifta den til no sånn setting 2 opplegg. sånn, da virka kontrollen greit nok. så skulle jeg akkuratt til å bevege meg da jeg fant ut att grafikken var helt forjævelig. jeg prøvde å finne en måte å få den opp men fikk det ikke til så jeg dreit i det. Men når jeg skulle begynne å spille hadde jeg ikke peiling på hva jeg skulle gjøre så jeg gikk rundt å vimsa drepte noen kaniner å en flyvende fisk, så hadde jeg ikke mer enn 5 hp igjenn å jeg fant ingen måte å heale meg selv på. så jeg logga ut.

Det jeg lurer på er, hva ska jeg egentlig gjøre i dette spillet, går det ann å stille opp grafikken, jeg ble nemelig kvalm av den, å hvordan kan jeg heale meg selv.???
 
Du healer ved å skrive /heal. Du får bare mer HP så lenge du sitter, så det kan ta en stund. Lurer på om hurtigtasten er / eller *, husker det ikke helt.
Et tips er å lese manualen, eller i det minste oversikten over hurtigtastene.
 
Du kan stille inn grafikken ved å gå inn på Start -> Programs -> PlayOnline -> FINAL FANTASY XI -> FINAL FANTASY XI Config.

Du healer ved å trykke på H.

HVA MED Å LESE MANUALEN?

Redigert: Sancti, daaaah. :(
 
Skal vi spille spillet for deg? :p

Hvis du går inn på Quests, så står det som regel hva du skal med ting der. Du får også beskjed når du mottar spesielle ting om hva du skal med dem.