Final Fantasy XI

Finn ut hvilken server du har ja. Er du ikke på Titan men vil dit sjekker du først de linkene som ligger i denne tråden for å se om du finner ett worldpass. Finner du ikke ett der skal jeg alltids skaffe deg ett. Kan også skaffe deg linkshellet når du kommer inn på serveren.
 
Nå er det jaggu meg lenge siden jeg har spillt dette geniale spillet. Var en gang for lenge siden en lvl 48 RDM på Titan, og var også med i linkshellet NorwegianLegacy, men måtte slutte å spille pga ulike omstendigheter. Nå er jeg tilbake, og har veldig lyst til å begynne å spille igjen. Kunne noen ha gjort meg en kjempetjeneste og skaffet meg et WorldPass til Titan serveren? Hadde satt utrolig stor pris på dette.
 
Jeg skal skaffe dere begge ett worldpass i kveld en gang. Regner med å ha posta det i 20.00-tiden.
 
Flotters Elend:), men eg fikk overtalt en kompis med til å kjøpe spillet i sta. Så lurte på om de var muligheter for han med ?
[/b]
Et Wp funker for opp til 4 personer tror jeg så det burde ikke være noe stress.
 
Da har jeg kjøpt et så er vi sikker på at alle her kommer inn:

Worldpass: 1355453399

Servernavn: Titan

Begge må skrives inn. Titan med stor boksav. Worldpasset varer i 7 dager IRL time. Kan brukes av 5 spillere. Så bruk ivei folkens!
 
Den filmen var ganske bra, beste jeg har sett siden gay wedding tror jeg :p Men den kjipe trancen ødela mye av stemningen, burde hatt noe episke greier som Gladiator sangen eller noe.

Den filmen gjorde at jeg nesten fikk lyst til å begynne med XI igjen, men SATAN vik fra meg! Ikke sjans om jeg skal bli hekta på de greiene der igjen. Holder meg langt unna, imens jeg fremdeles har et liv.
 
Liker trance jeg :tommelopp:

Jepp, "noen uker og du er hekta" :ler:
 
Tusen hjertelig takk for WorldPasset Elend! :tommelopp:
Da er jeg omsider i gang igjen. Jippii!!!
 
Norske på Titan jeg kommer på i farta:

Zzuumm, Whizpy, Erdoron, Jaenelle, Elend/Elendo/Siri, Sorrow/Pain, Imi/Omo, Arago, Whimsical, Asterix, Krylancelo, Hasukasu, Tidond, Spathi/Ninspa, Feef, Maelu, Marlita, Turtlewax, Daeria, Elvarion, Hanzao, Krypto, Ramusama, Typhoeus, Xterm, Chrismania, Greencheese.

NorwegianLegacy: http://www.norwegian-legacy.tk/ (forum, ikke så mye brukt)

Clovers (end game guild med medlemmer fra hele verden): www.clover-ls.net (hovedside) - http://s10.invisionfree.com/LS_Clovers_titan/index.php? (forum)
 
Hvis jeg må lage ny person for å komme titan serveren gidder jeg ikke. Har uansett blitt kjent med en del folk på Midagardsomr. Har også blitt medlem av NoD(Nublets of Desire) er Lv16 Thief nå. Men en ting som irriterer meg no sinnsykt med spillet er at det tar så lang tid å komme i gang. Jeg får ikke gjort noe annet enn å være i Sandy og områdene rundt, for å komme til andre byer bør jeg være på 25+, noe som vil ta en tid før jeg kommer til. Å gå opp i lv tar sinnsykt lang tid, tar kanskje 2 timer å gå opp enlv hvis man er heldig, det florerer ikke akkurat med fiender heller..

Men når kan jeg få sub-job og hvordan får jeg det?
 
Subjob kan du få fra du får din første jobb til level 18. Du må gjøre en quest hvor du leverer inn 3 forskjellige rare/ex items som dropper fra forskjellige mobs. Denne questen finnes to steder, og man kan velge en av dem. Letteste er vel å ta den som startes i Selbina.

Det er ikke uten grunn at japanere som har spilt hver dag siden dag en da spillet kom ut i Japan i 2002 enda spiller. Og om ikke mange månedene kommer en tredje exp. pack. Dette er, skal jeg si heldigvis, langt langt ifra så lett som WoW. Jeg husker ikke så mye av mine første lvls, men hadde en del venner som også spilte da så hadde det gøy. Kan være litt frustrerende vanskelig til tider, men det er da desto mer kult å lykkes med ting. I guilden jeg er med i jakter vi for eksempel dyr som kommer/spawner en gang i uka IRL time. Du kan tenke deg for et rush det er å få tatt det når det er 100-150 spillere rundt deg som vil akkurat det samme. Rush fordi det krever mye flaks og dyktighet å få claima dyret, den kommer kun en gang i uka, dropper sykt mye bra og det krever godt samspilte spillere som ledes av en dyktig leder for å drepe den.
 
Må nok skuffe deg Elend Evehr/Krypto er begge inactive, jeg startet opp men orket ikke mer når square rotet bort Evehr.
 
Hvem må jeg sende /tell til for å få en LS pearl til NorwegianLegacy?
 
Meg eller Hasukasu.
 

Halky

Veteran bruker ;)
Hms, da har faktisk jeg fått begynt med dette spillet også :p

Nick in game: Halky
Server: Bismarck
Rase: Elvaan
Jobb: Monk
Lvl: nettopp blitt lvl 10 :)
By: Windurst

Og jeg er med i ett Linkshell der, men husker ikke helt navnet eller noe sånt... hehe.

Spillet er faktisk ganske så artig, så tror jeg kommer til og fortsette med dette en stund
 
sånn ut av det blå.
Hvis man har en konto for pc utgaven, kan man bruke samme på PS2?
jeg husker noen snakket om det...
[/b]
Det vil jeg så absolutt tro. Du må jo dog ha CDen og harddisken for PS2en. Tror du finner ut av dette om du søker litt på internett. Tror det er svært få nordmenn som kan svare på dette siden PS2-utgaven ikke er lansert for EU. Eneste jeg kan gjøre er å spørre mine japanske og/eller amerikanske "venner" :p Vet noen av dem spiller på PS2, og i tillegg har en PC.