Final Fantasy XI

LES DET FOLK SIER TIL DEG!

Når du fikk den kupongen fikk du beskjed om å «trade» den med en eller annen. Jeg kan ikke utpeke personen siden det tydeligvis varierer fra server til server (eller rase til rase, eller class til class, jeg vet ikke). Men hvis du går inn på kartet i hjembyen din, trykker på «markings» eller noe sånt, kan du se at vedkommende er merket av.

Men det er egentlig ikke stort vits, du får bittelitt penger (som varierer fra server til server, tror jeg). Jeg fikk 50 gil på Bahamut.

Redigert: Sancti, daaaah. Igjen ... :(
 
TTT - TingTarTid. Du må bare gå sakte frem, og prøve å lære deg mest mulig selv ved å prøve og feile. Kan du engelsk er det heller ikke noe i veien med å spørre folk i spillet. De fleste er hjelpsomme, og skulle du støte på idioter er det bare å spørre noen andre. Det er heldigvis få av disse siden spillet er 4 år gammelt og godt etablert. Hvis du har en maskin som duger (regner med du spiller på PC og ikke PS2), så er grafikken sinnsykt bra om du kjører alt på max. Alle kommandoene er pent presentert i en egen manual/papphefte du fikk med spillet.
 
jojo, jeg har kommet inn i spillet nå, gjort 1 quest. nå finner jeg ikke mer queste. har bare 350 gil å er lv 5 så da er jeg halveis fra et maple skjold.
Finnes det noen raske måter å tjene penger på???
 
I begynnelsen bør du kjøpe alt utstyr i butikkene, og ikke på auksjon. Da sparer du mange penger. Det finnes sinnsykt mange måter å skaffe penger på. Et fellestrekk er at det tar tid uansett hva du velger. Tror det kan bli vanskelig å forklare deg hvordan. Mitt tips nå er bare å gå rundt å drepe dyr rett utenfor byen, levle opp og selge det du får fra dyrene du dreper på auksjon. Når du blir litt høyere level åpnes flere dører til andre måter å skaffe penger på. Iløpet av noen få dager får jeg meg en jakke til 14.000.000 GIL :) Om ikke han som skal lage den til meg feiler... noe som er lite sannsynlig.
 
Hei, trenger litt hjelp...
Kjøpt FFXI osv. osv.

Installert det, men når jeg starter PlayOnline Viewer så står den bare bom stille på "checking PlayOnline Viewer Version..."

Noen som vet noe og kan hjelpe meg?
 
dette skjer veldig ofte for meg å det går over om et par dager XD
 
Heya.. da har jeg sitti i noen dager og lest alle innleggene her i forumet. hehe.. tok litt tid. bare 63 sider. :

Name: SirLeon
Server: Odin
Job: WHM60/BLM30
har alle af.

har møtt på 2 norske på odin serveren hittil. hehe. har litt lyst og bytte til Titan men gidder ikke siden jeg er kommet meg så langt og har fått meg en del venner og bekjente på Odin serveren. hvis noen har lyst og snakke med meg eller noe i den duren annet enn her så kan dere kontakte meg på Msn. adressa er: sirleon@timmy.no

Vi snakkes... Cya
 
Er sikkert flere nordmenn på Odin enn du tror.

WHM er tingen :)
 
Er det mange som spiller det her enda eller?
Kommer til og skaffe meg dette i morgen (i dag) forhåpentligvis.
Trenger en variasjon til World of Warcraft :p
 
Halla alle sammen, fikk nettopp høre om forumet, så jeg tenkte jeg skulle ta meg en tur innom for å sjekke livet her ;)

btw, mine stats er;

Navn: Cato
Server: Carbuncle
Jobber: RNG75, NIN37, WAR33, SAM26, THF25, WHM25 resten er ikke verdt å nevne XD

Har spilt siden Februar '04 og er i et av min servers største endgame linkshells
 
Er det noen her som fortsatt spiller det? Er det noen som har laget linkshell for oss på SG

Name Cloudb
Rase: Elvaan
Job: Thief
Lv: 9

Et genialt spill
 
Jeg har hatt en 5-6 måneders pause nå på grunn av reise og diverse, men skal starte igjen innen 2-3 ukers tid. Fleste på forumet er vel på Titan og i linkshellet Norwegian Legacy.

Name: Elvarion
Race: Elvaan
Job: PLD50/WAR25
Server: Titan
LS: Norwegian Legacy
 
Kan noen gi meg linkshellet til Norwegian Legacy?
 
Kan noen gi meg linkshellet til Norwegian Legacy?
[/b]
Du må nok finne ut om du spiller på riktig server først. Tipper du spiller på en av de 3 nye, siden de ikke slipper nye folk inn på de gamle lenger. Du må nok få noen fra serveren Titan til å skaffe deg noe som kalles World Pass. Da får du spille på Titan og da er det sikkert mye lettere å skaffe deg medlemskap i Linkshellet.

Skulle forsåvidt hjulpet deg med det ene og det andre, men har sluttet å spille :(