Final Fantasy XI

Navn: Castleworth
Rase: Hume
Server: Fenrir
Hjemby: Bastok
Job:

Warrior
Lvl: 12
 
Opprinnelig skrevet av CloudGal@22.04.2004, 22.14
Navn: Castleworth
Rase: Hume
Server: Fenrir
Hjemby: Bastok
Job: Warrior
Lvl: 12
Du fikk vel aldri...... Worldpass. SKulle bare ha massa...

Liksom litt kjedelig å være den eneste norsken på serveren
 
Jaja, men det går greit nok. Går det ann å skifte verden mitt i spillet?
 
Du får bytta server, men du må starte på nytt.
 
Sub-job kan du få på level 18 hvis du samler tre items og gir dem til en mann i Selbina.

Advanced job (Dragoon, Paladin, osv.) må du gjøre en quest for og du kan ikke bruke den før du har nådd level 30.
 
gled dere til Xarcabard, dere må dra ditt for Genkai 2 og Mission 5-2. Drager og demoner der, men selfølgelig gikk 18manns alliancen min gjennom alle sammen og viste dem hvem som var de nye eierne! ^^

 
Jeg gleder meg til Lakitu får laptop for da har han lovet at jeg skal få spille FFXI. Det skal bli spennende. Har en veldig god venn i USA som er hekta på det. Han spiller det på PS2 og har sendt meg noen bilder på mail, det ser bare så kult ut...........
 
Vanskelig spørsmål. Alle er vel like gode, det kommer bare endel på hva du liker.

Her er noen særtrek.

Ninja. Sykt bra tank, kan bruke en teknikk som gjør at den lager en kopi av seg selv som tar all skaden. Kan ikke bruke den beste armouren, og jeg har hørt at utstyret dens er veldig dyrt.

Dragoon var klart den beste før den siste updaten da du kunne gjøre WS hele tiden omtrent, men etter updaten er ikke dette lengre mulig. Har hørt at denne ikke er noe bra etter level 60. Dragoonen har selvsagt en Wyvern som gjør skade sammen med character så den gjør en del skade.
(legger du til noe hvis jeg har glemt noe monty?)

Beastmaster liker du å spille solo velger du denne. Loner jobben. Kan egentlig ikke nok om den jobben til å utale meg.
 
Det med at Dragoon blir dårligere i lvl 60 har jeg hørt før. Men hvor mye dårligere blir den? Mindre attack? Blir den så mye dårligere at man virkelig merker det?
 
Prøvde og forklare deg det her før, men kan prøve igjen.

Før update: Får over hundre i TP, bruker en spesiell WS og du sitter igjen med 75 tp. Da trenger du bare et par slag før du er klar igjen. WS kan gjøre opptil 3ganger så mye skade som vanlig attack. Derfor var Dragoon sinnsykt bra.

Etter update: Nå får du bare 16 tp av å gjøre WS, Ergo det tar jævlig lang tid, ergo er Dragoon MYE dårligere.

Bevis: Montanah og Disco, XI brødrene som begge hadde high level dragoon, bytter jobb.

Ergo jeg har akkurat sett Erasmus Montanus i norsken.

Ergo du er en stein.
 
Dragoon er en grei jobtil lvl 49, da blir den beste damage dealern i spillet, jepp tilogmed bedre en RNG helt til lvl 55. Etter det går det nedover for DRG. Etter 60 synes de fleste at DRG er "ubrukelige".
DRG ble beste dmg dealer etter 49 pga de da kunne spamme Penta Thrust, et 5X hit weapon skill. Man ville gjøre god damage, og få tilbake god TP (spørs hvor mange ganger du treffer). Minst 12, maks 72. Men man fikk vel rundt 40-60. Dermed tok det ikke så lang tid før man kunne gjøre ende et penta thrust.
Men etter lvl 55 så får ikke DRG så veldig bra armor som de andre jobene får. Skal DRGs får seg god accuracy equipment må man punge ut med masse penger.. og forsatt kunne f.eks en SAM eller DRK få bedre equipment billigere. Etter 60 får man nye Weapon skills, da får ikke DRG noe bra ws(weapon skill). Men de andre jobbene får veldig gode, altså folk vil heller bruke en annen DMG dealer en DRG!

Etter updaten får man maks 16tp etter penta thrust. Dermed kan man ikke spamme penta! Men forsatt er DRG en god job fra lvl 52-55(ikke like gode som før, men greie). Men etter 55 er det bare nedover!
 
I manualen leste jeg at man må gjøre et quest for å kunne bli ninja. Hvor er det man finner det questet? Og hvilken level må man være i for å gjøre det?
 
Opprinnelig skrevet av Tidus@02.05.2004, 09.49
I manualen leste jeg at man må gjøre et quest for å kunne bli ninja. Hvor er det man finner det questet? Og hvilken level må man være i for å gjøre det?
Advanced jober må man gjøre et quest slik at du kan bruke dem, man må minst ha blitt lvl 30 med en normal job!


Her er noen bilder Tyrions har tatt:





 
Tenkte jeg skulle legge inn en liten beskrivelse av bildene.

På de to første var jeg på vei til Windurst og ved inngangen så jeg plutselig 15 chocoboer. Ikke ofte man ser slikt i Vana Diel så jeg fyrte løs noen screenshots.

Det siste bilde er bare for å vise hvor mye større og sterkere jeg er enn Montanah :p

Prøver å få litt liv i denne topicen, men det har vært laber interesse i det siste.
 
Opprinnelig skrevet av Tyrion@02.05.2004, 21.10
Tenkte jeg skulle legge inn en liten beskrivelse av bildene.

På de to første var jeg på vei til Windurst og ved inngangen så jeg plutselig 15 chocoboer. Ikke ofte man ser slikt i Vana Diel så jeg fyrte løs noen screenshots.

Det siste bilde er bare for å vise hvor mye større og sterkere jeg er enn Montanah  :p

Prøver å få litt liv i denne topicen, men det har vært laber interesse i det siste.
ikke glemm hvor mere homo du er.. herregud hvem løper rundt i bare underbuksene?
 
Opprinnelig skrevet av Montana+02.05.2004, 21.21-->
<!--QuoteBegin-Tyrion
@02.05.2004, 21.10
Tenkte jeg skulle legge inn en liten beskrivelse av bildene.

På de to første var jeg på vei til Windurst og ved inngangen så jeg plutselig 15 chocoboer. Ikke ofte man ser slikt i Vana Diel så jeg fyrte løs noen screenshots.

Det siste bilde er bare for å vise hvor mye større og sterkere jeg er enn Montanah  :p

Prøver å få litt liv i denne topicen, men det har vært laber interesse i det siste.
ikke glemm hvor mere homo du er.. herregud hvem løper rundt i bare underbuksene? [/b]
Du er bare misunnelig :p
men det er sant det. Det er ganske mye "homo" rustninger og klær i dette spillet.

Lurer på om producerne faktisk er homo.
 
Opprinnelig skrevet av Tyrion+02.05.2004, 21.48-->
Opprinnelig skrevet av Montana@02.05.2004, 21.21
<!--QuoteBegin-Tyrion
@02.05.2004, 21.10
Tenkte jeg skulle legge inn en liten beskrivelse av bildene.

På de to første var jeg på vei til Windurst og ved inngangen så jeg plutselig 15 chocoboer. Ikke ofte man ser slikt i Vana Diel så jeg fyrte løs noen screenshots.

Det siste bilde er bare for å vise hvor mye større og sterkere jeg er enn Montanah  :p

Prøver å få litt liv i denne topicen, men det har vært laber interesse i det siste.

ikke glemm hvor mere homo du er.. herregud hvem løper rundt i bare underbuksene?
Du er bare misunnelig :p
men det er sant det. Det er ganske mye "homo" rustninger og klær i dette spillet.

Lurer på om producerne faktisk er homo. [/b]
Jeg skal sparre hauevis av gil slik at jeg får råd til Haubergon istedenfor å bruke WAR AF, hvis jeg noen gang kommer så langt med WAR!
 
Hva er Haubergon? Er det også en sånn homo kostyme? Koster den mye?

Jeg skal starte Final Fantasy Homo kolleksjon. Ta bilde av alle homo kostymene dere finner. og legg den ut her.