Final Fantasy XI

Opprinnelig skrevet av Montana+19.05.2004, 16.12-->
<!--QuoteBegin-SilentBob
@19.05.2004, 11.46
en venn av meg fikk det igår.
når vi prøver å skifte på knappene eller hvilken som helst confiq, skjer det ingenting. alt er som det var før, selvom det f.eks står at lyden av at man går er av, hører man den fortsatt.
veldig irriterende, fordi vi vill skifte på knappene.
noen som vet noe...?
Ikke skift knappen!!! Jeg hata dem før, men nå er jeg vandt til dem og de er perfekt satt opp for partys osv!
Ikke bruk musa den suger!

legg høyra hånda på Numpad, så du går rundt med den.. så har du venstre på bokstaven slik at du kan skrive fort og kan trykke CTRL og ALT samtidig som tallene!


forresten, mens jeg var å mina igår møtte jeg denne styggingen!

http://home.no.net/gtavc/ffxi/stygg.wmv [/b]
jo, etter litt mere spilling har jeg bebgynt å like knappene.
han som eier spillet bruker fortsatt musa, noe som tar mye lengere tid, og er upraktisk. det som er så bra er at med F knappene auto taget'er den, så man trenger ikke musa..
 
Jeg har lyst å bli red mage når jeg kommer på serveren rundt i slutten av uken. Hvilken rase passer best til red mage? de små greiene? har egentlig mest lyst til å være Hume jeg da :)
 
Opprinnelig skrevet av Ravi@20.05.2004, 14.16
Jeg har lyst å bli red mage når jeg kommer på serveren rundt i slutten av uken. Hvilken rase passer best til red mage? de små greiene? har egentlig mest lyst til å være Hume jeg da :)
Tror hume egentlig passer best som RDM, men de fleste RDM etter lvl 30 gjør ikke melee joben sin, de bare står bak som en mage.. sa da ville nok en taru være best!
 
Opprinnelig skrevet av Ravi@20.05.2004, 20.28
da blir det vel Hume red mage da! gleder med som bein :D

EDIT: hvilken by bør jeg velge? som å begynne i?
Hvis en art velger sin hjemby får de en spesiell ring som du ikke får ellers. Humes bør da velge Bastok men du bør høre med de andre for å være sikre. Fordi økonmien kan variere fra by til by og Magikere trives i Winurst.
 
:tommelopp: husk å skaff dere ett world pass da og kom for all del inn på titan!
men nye servere for eu ? ... hm det suger da :tommelned:
 
Vil ikke innpå en av de Europeiske serverene unless hele banden fra spillegal som spiller FFXI farer over dit :tommelopp:
Titan blir det! noen som gidder å skaffe worldpass til meg en av dagene?
 
Fordi mithra har dårligt defense... Mens hume har grei AGI og DEF



Forresten, her er en film av en tarutaru som gjør asuran fist! Merk det siste slaget, da han gjør en salto!

asuran fist



jeg har lasta ned en FFXI parser. Her kan dere se resultatet fra de to siste kampene i går.. (dumt at den bare viser 2 kamper)



er nokk pga du trente marksmanship at jeg ikke ble eid av deg vipex ^^
 
Opprinnelig skrevet av disco@23.05.2004, 23.29
Server : Titan

Rase : Elvaan

By : Sandoria

Job 19Beastmaster/9White Mage
Er det kjipt med Bst eller disco? Sinnsykt kjipt at Dragoon ble herpa etter 60 og du bytta, du var jo den norske med klart høyeste level.
 
Opprinnelig skrevet av disco@24.05.2004, 00.11
Neida bst er greit nok det, er ganske vanskelig job da men begynner å få taket på det nå.
Hva er så vanskeligt med BST a? du finner en even lizzard, charmer den og sender den løs på en stakkars liten hare! Neida ^^

BST ser rått ut, får vente til du blir level 35+ slik at jeg får se hvordan det funker da ;)

Ble forresten lvl 40 WAR i går og gjorde AF1 til war, dritt at det er en normal øks ><
 
Jeg har nå fått vite at jeg får pcen i løpet av uka men gamesmix er sinnsyk treige. Bestilte spillet 16 mai og har ennå ikke fått det!!