Final Fantasy XI

Opprinnelig skrevet av Ravi@31.05.2004, 19.30
takk for passet.
Har litt probs ang restreringen. dette med ZIP code. lurer på hva jeg skal skrive inni den :confused:

EDIT:

Slengte på Iowa sin ZIP så gikk det bra ;)
Hvor mange nr. er det i en USA vipkode er det noen som vet om en?

det er 5 siffer, bare skriv no

Det er en quest

Som du kan ta hvis du er ninja

Bare ninja, tror jeg.

Kan selvsagt ta feil, men tror det er bare ninjar som kan det.

Dual wield er en job trait til ninja, Dual Wield (lvl 10), Dual Wield II (lvl 25), Dual Wield III (lvl 45) og Dual Wield IV (lvl 65) hvist jeg ikke tar feil.. Du får også muligheten hvis du subber NIN med level 10+!

Noen flere her på spillegal som kunne tenke seg og begynne med XI når det kommer?

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Jeg ser ærlig talt mer fram til Matrix Online. Final Fantasy XI burde heller hett FF Online.

Jeg har lyst på det, men er ikke helt sikker.

Er det mulig å sette kontoen på "hold" hvis du ikke gidder å spille en måned for eksempel?

.....Der var dagen kommet da jeg må forlate FFXI sin verden. Skole og for mye usosialitet er grunnen. Spillet blir faktisk for tidskrevende. Men før jeg drar skal jeg donere bort noen gil ,og tilsammen har jeg 300k gil.... Noe som er ganske mye.

Regner vel med at Spathi får mesteparten ,men jeg har også noen items som jeg skal gi bort..... Stikker innom før jeg drar , så bare husk å være på i nærmeste framtid :tommelopp:

Opprinnelig skrevet av Vipex@04.06.2004, 13.27
.....Der var dagen kommet da jeg må forlate FFXI sin verden. Skole og for mye usosialitet er grunnen. Spillet blir faktisk for tidskrevende. Men før jeg drar skal jeg donere bort noen gil ,og tilsammen har jeg 300k gil.... Noe som er ganske mye.

Regner vel med at Spathi får mesteparten ,men jeg har også noen items som jeg skal gi bort..... Stikker innom før jeg drar , så bare husk å være på i nærmeste framtid  :tommelopp:
Bah... Vipex, du må ikke slutte :(. Du var vel den første Norske jeg snakka med (utenom disco og soffa). Blir ikke samma uten deg.. Du campa Dobbeldangers med meg, vi gjorde rank 5 sammen, campa stroper to ganger (^^).. RSE..

Men det er sant at FFXI er veldig tidskrevende.. Og spessielt etter jeg ga opp DRG tenkte jeg litt på å slutte selv.. og det er jo kjipt at du satte mye arbeid i RNG før du fant ut at det ble for dyrt..

Jaja.. snakkes sikkert på MSN..

Opprinnelig skrevet av Vipex@04.06.2004, 13.27

Regner vel med at Spathi får mesteparten ,men jeg har også noen items som jeg skal gi bort..... Stikker innom før jeg drar , så bare husk å være på i nærmeste framtid  :tommelopp:
Vipex... nei.. :(

Jeg var redd for at du kom til å slutte. Syns det var merkelig at du gikk uten å spille så lenge.

Men.. jeg skjønner hva du mener. Spillet tar altfor mye tid, og når det går ut over skole osv. så er det jo best å slutte.

Du var vel den første norske jeg ble kjent med. Husker når du skaffet med Aspir Knife og Parana Shield. Bruker ennå Parana til WHMen min. ;)

Hyggelig at du vil gi litt penger til meg. Skal bruke dem på noe jeg kommer til å ha hele veien. Spells for eksempel.

Kan jo fortsatt snakke med deg over MSN da. Men.. du kan vel komme innom en gang i blandt? Gjøre noen quests sammen eller no?