Final Fantasy XI

Sikkert noen som skal levle en sub jobb eller en fun jobb, så du kan sikkert levle med dem.

Tjaaaa... gidder ikke å importere CoP ifra Amerika, så jeg bestiller heller den europeiske FF utgaven <_<

Den skal inneholde spillet + rize of zilart + chains of promathia . Blir kjipt å kjøpe det samme spillet to ganger >_< 7 CDer stor pakke :blunk:

Selv har jeg bestilt CoP fra dvdboxoffice.com. :tommelopp: Men den skulle visst komme ut i Europa en dag etter eller no. <_<

Da må jeg lage en helt ny cara og begyne helt på nyt da

Men er det noen på Titan som er lvl 1 sånn at de kan hjelpe meg med å lvle???
Jeg tenker å lvle DRK kanskje. ^_^

Må du ikke begyne helt fra begynelsen etter du har innstalert CoP ????
Er ikke helt sikker selv men de i ls min sier det , og det er jo jævlig drit hvis det er sant :blunk:

Hvis det er sant gider jeg ikke å joine dere får jeg har fått CoP :)

Opprinnelig skrevet av Luzifer@14.09.2004, 20.25
Må du ikke begyne helt fra begynelsen etter du har innstalert CoP ????
Er ikke helt sikker selv men de i ls min sier det , og det er jo jævlig drit hvis det er sant  :blunk:

Hvis det er sant gider jeg ikke å joine dere får jeg har fått CoP :)
102727​
hvor ???? får folk sånne ting i fra??? kan ikke være mange high lvls folk i LSet dit eller hva? hvilken lvler er du i, og i åssn jobber?

men dæven... det var CoP ja... må se om spiderman får det inn... ser litt fett ut men først må jeg vell ha rank 10 lr. no sånt for å ha no særlig nytte av det som ser fett ut <_<

Edit: Leste litt om det nå, og det sto at man kunne få en del key items, mange mange nye quests osv. så man får vel nytte av det selv så tilig som meg :p

Den med høyest lvl i Ls min er 75sam\30rmg trur jeg . Men er du helt sikker på at du ikke må starte helt fra begynelsen av???
Hvis det er 100% sikert joiner jeg Titan i dag.
så skaf noe bevis og et worldpass til meg :)

hmm.. Tror jeg skal droppe å importere Chains of Promathia jeg.. Computercity har fått inn FFXI nå og jeg får den for 295kr.. Vil koste rundt det å importere CoP.. Ikke vanskelig valg da :p

Opprinnelig skrevet av ewo@11.09.2004, 12.58
av en eller annen merkelig grunn klarte jeg å kjøpe et WorlPass ingen trengte...men her er det iallefall WP = 2119660875

PS.hvis noen har tid til å hjelpe meg med det der missionet som gjør at jeg slipper inn i kazham, så send et tell til Typhoeus neste gang dere/du, og jeg er inne da... :blunk:

WP et varer i 160 timer...fra den 11/9 (13:30)
101302​

Tror det fortsatt skal virke.

:julenissen:

Nei gider ikke . Dere har for høy lvle og kommer ikke til å være til noe hjelp :) og jeg orker ikke begyne på nytt nå som jeg akurat har kommet til lvl 20 med min andre cara på Asura men si ifra hvis det er noen lvl 1 som har lyst til å power lvle med meg , kanskje da :)

Opprinnelig skrevet av Luzifer@15.09.2004, 17.12
Nei gider ikke . Dere har for høy lvle og kommer ikke til å være til noe hjelp :) og jeg orker ikke begyne på nytt nå som jeg akurat har kommet til lvl 20 med min andre cara på Asura men si ifra hvis det er noen lvl 1 som har lyst til å power lvle med meg , kanskje da :)
103042​

Gidder ikke fordi du har blitt level 20??? Level 20 kan du enkelt bli på 4-5 dager, med sub på 6-7. Husker jeg levlet min pld fra 1-20 på 3 dager med ganske intensiv spilling. Når du starter på nytt igjen denne gangen får du jo muligheten til å gjøre ting du ikke visste og ikke kunne første gangen du spilte, eks signet med en gang, vite at du bør trade på AH, hvilke folk som gir hvilke quest og hvordan utnytte dem, hva du skal sloss mot og hvor du skal sloss, det går mye fortere andre gangen.

Husker jeg spilte på Ramuh serveren back in the day i februar. Tok meg 4 dager spilling å komme like langt som jeg hadde gjort i 2 uker på Ramuh. Pluss fikk jeg et par norske ls venner. (det var bare meg, Vipex, Spathi, Montanah, Disco og Soulburn den gangen ;) ) I dag er vi ca 30 stykker som spiller, jeg har ikke spilt på en stund så det har sikkert kommet noen nye jeg ikke vet om heller, men uansett, det er alltids en som er på samme level som deg der, og spørr du pent er det godt mulig vi kan Powerlevle deg en god del levler :D

Opprinnelig skrevet av Luzifer@15.09.2004, 17.12
103042​

Jeg er lvl 7 whm..ikke akkurat highlvl.

:julenissen: