Opprinnelig skrevet av Luzifer@15.09.2004, 17.12
Nei gider ikke . Dere har for høy lvle og kommer ikke til å være til noe hjelp
og jeg orker ikke begyne på nytt nå som jeg akurat har kommet til lvl 20 med min andre cara på Asura men si ifra hvis det er noen lvl 1 som har lyst til å power lvle med meg , kanskje da 
103042
Gidder ikke fordi du har blitt level 20??? Level 20 kan du enkelt bli på 4-5 dager, med sub på 6-7. Husker jeg levlet min pld fra 1-20 på 3 dager med ganske intensiv spilling. Når du starter på nytt igjen denne gangen får du jo muligheten til å gjøre ting du ikke visste og ikke kunne første gangen du spilte, eks signet med en gang, vite at du bør trade på AH, hvilke folk som gir hvilke quest og hvordan utnytte dem, hva du skal sloss mot og hvor du skal sloss, det går mye fortere andre gangen.
Husker jeg spilte på Ramuh serveren back in the day i februar. Tok meg 4 dager spilling å komme like langt som jeg hadde gjort i 2 uker på Ramuh. Pluss fikk jeg et par norske ls venner. (det var bare meg, Vipex, Spathi, Montanah, Disco og Soulburn den gangen

) I dag er vi ca 30 stykker som spiller, jeg har ikke spilt på en stund så det har sikkert kommet noen nye jeg ikke vet om heller, men uansett, det er alltids en som er på samme level som deg der, og spørr du pent er det godt mulig vi kan Powerlevle deg en god del levler