Final Fantasy XI

Jeg får ikke bankkortet før om over en uke, men jeg vil gjerne spille sammen med folk fra SG når spillet er registrert. Hvilken server henger dere på?

Vi henger seff på Titan serveren, i tillegg er det noen få på andre serveren, men jeg er ganske sikker på at det er flest på titan med ca 35 norske som vi vet om.

Ekke noen som gidder å skaffe WP t Titan da? ny skaffa FF-XI å ville spille m norske, etter det jeg har sett på forumet så er det der dere henger.. :kul:

Er det noen som vet om jeg kan bruke min account på den europeiske FF-versjonen? (har spilt amerikanske versjonen i et halvt år nå) Interbok så at de får det inn i morra eller på tirsdag. :ehm...:

Har hørt at du ikke kan bruke NA account på UK versjonen :(

Blir kjipt å vente 4-5 dager til om jeg må importere tillegspakken :tommelned:

Til dere som trenger nytt wp. Jeg sammen med Zyrus er lusfattige, man er oftere fattig enn det man er rik. En annen måte å komme inn på Titan serveren på er å lage nye char. Så sjekker du hvilken server den kom på. For å se hvilken du kom på sjekker du hva det står i lilla-blått rett etter innledning til byen din. Hvis det står Welocom to the Titan server har dere fått riktig. Hvis den kom ikke på Titan sletter dere charen (ikke contet id)Lykke til hvis dere skal bruke den metoden ^^

Gah laget ca.50 chars >_< treffer alle serverene untatt Titan ;) Begynner å gå meg på nervene men får vel bare fortsette å prøve.(ikke at jg liker d <_< ) C u there when i get there :tommelopp:

Opprinnelig skrevet av Tidus@20.09.2004, 18.03
skaff ham et wp da folkz! (asterix du har råd til det nå som du solgte monster signa ikke sant?)
Ja, jeg har råd til WP, men jeg aner ikke hvor jeg får kjøpt det. :svette:

Forresten, Monty ikke slutt du og. :(
105329​
Hvis du har virkelig lyst så kan du kjøpe WP for meg :p Er temmelig lei av å lage chars til det uendeligen nå <_<

ikke link charen til content id'en din når den spør om det (bare gå til menyen og gå til delete char) der står det hvilken server du er på Sparer tid =)

Belive me, har gjort d.... men du må innrømme etter 60 nærmere 70 forsøk så begynner det å virke håpløst :( Lagde char å slettet dem 1,5timer idag så jeg har gitt opp denne dagen <_< Tar heller å prøver ut den nye Sacred patchen imens tolmodigheten bygger seg opp :tommelopp:

amatører, når jeg og spathi slutta var det ikke for at dere idioter skulle ta over uten og klare og skaffe et jævla wp.

Jeg skaffer et nå og Redigerer det inn her om ca 10 min

Her wpet. amatører

7162839257

Har nå endelig fått registrert meg, og jeg startet å spille i går kveld. Spillet virker utrolig forvirrende. Jeg roter noe sinnsykt!
Det har nok noe å gjøre med dette er det første online-spillet jeg spiller noensinne. Får håpe dette bare er "nybegynner-nerver".
Noen som skal spille senere i dag som kan hjelpe meg litt i gang?

Flott!
Takk skal du ha Hakara. Er på Titan serveren ja, så det går bra.
Hvilket klokkeslett passer best for deg?