Final Fantasy XI

yahh! der er CoP bestilt ^^

fokker den opp windower? det hadde hvert skikelig dritt ass
det nye kortet er vell snart klart så da blir det spilling ^^

erdoron

er det ikke slike ting du kan sjekke på den andre topicen?
å hvorfor spørr du? er du sjefen her lr no?
det er så overspamma på denne topicen at det er kjedlig. folk driver å diskuterer hvem som er domm og ikke!? ><
er det ikke FFXI prat den eneste regeln?
kjedlig hvis man venter på hjelp/svar, sjekker neste dag så har det kommet 2 extra sider her, "Ja! nå har sikkert noen svart på det extremt plagsommme problemet mitt! *klikk* *klikk* NEI..."

i all verden, må betaler hver mnd ja. går det ikke an å spille FFXI uten å betaler eller?? hvor mye betaler dere forresten?

Opprinnelig skrevet av Cinos@09.10.2004, 23.26
i all verden, må betaler hver mnd ja. går det ikke an å spille FFXI uten å betaler eller?? hvor mye betaler dere forresten?
114656​
Man må betale for å spille FFXI (men mulig første mnd er gratis - det var det for meg da jeg kjøpte det i Desember i fjor). $12.95 USD i måneden er prisen. Ca. 90 NOK med dagens dollar-kurs.

Opprinnelig skrevet av Cinos@09.10.2004, 22.26
114656​

det er vell 12.90 dollar per måned. I tileg er det 1 dollar per character, men så klart trenger du bare en...

hm.. har så lite tid til å spille D; lurer på om jeg skal cancel acc. eller kanskje selge ;) vet dere om noen bra plass å selge ? :blunk:

Samma her, spillt lite i det siste... kanskje jeg snart klarer å slutte :)

Aeriane var vel den eneste norske WHM?

©2004 - Montana

Skulle hilse fra Arywn Monty
Ho tok meg med til jeuno og hjalp litt med choco quest og med å få map etc. ^^

(ho sa vel heller at jeg skulle slappe deg for ho men det får ho selv gjøre)

Opprinnelig skrevet av Draak Klinge-Meister@11.10.2004, 12.48
Jeg er whm level7.
Men kan jeg bli med i det lset?
Kaller meg caese.
115187​
Jada, bare si ifra her neste gang du spiller så skal jeg få skaffa deg WP