Final Fantasy XI

Digger din nye avatar, Spathi!!
Alltid gøy å møte på likesinnede \m/

Opprinnelig skrevet av Tyrion+11.11.2004, 22.19-->
<!--QuoteBegin-Evehr
@11.11.2004, 20.39
Digg at du får tilbake charen^^  (kan jeg få tilbake litt peng da? behøver spells><)
134181​
Jeg er så lei av klaginga di. Jeg har jo nettopp gitt deg masse fiske utstyr som du kan tjene 20k dagen på hvis du gidder. Dessuten: Kan jeg få tilbake litt peng??? Gav ikke Spathi deg en del når han slutta? Skal han gi enda mer tilbake til deg?
134245​
[/b]
fisking tar 5 dager å tjene 5k på ><(og ja jeg fisker på bra steder)
han gav meg ingenting når han slutta, men jeg gav ham litt når han begynte ny char...

hvis ikke dette er spathi sin sig jeg fant på nettet så er det andre som kaller seg spathi........

Opprinnelig skrevet av Evehr@12.11.2004, 14.30

hvis ikke dette er spathi sin sig jeg fant på nettet  så er det andre som kaller seg spathi........
134421​
"Spathi" er navnet på Belgemine`s Bahamut fra FFX ;)

"Spathi" er også gresk for "sverd".

( Tidus_X: :tommelopp: )

Joda han vet hvem Spathi er. Han bare loker rundt som alltid.

jeg spillte aldri ffx(spillte bare blitzball på ezel sin ps2 innimellom) takk for de ekstra 20 gilla lol ^^ :kos:

Jeg sitter fast i mog huset mitt jeg......................

hvor mye koster spillet, og hvor mye i mnd koster det for å spille spillet?
vil så gjerne spille det spillet :p
iaff etter å ha sett mange filmklipp fra spillet

Prisen varierer etter hvor du kjøper det, jeg betalte rundt 450,- for det her i Norge. (Det var santnok på überdyre Spiderman, da.) Månedsavgiften ligger på rundt 100,-, alt etter hvor mange charactere du vil ha (1$ per character).

Opprinnelig skrevet av Evehr@13.11.2004, 14.38
still deg mot døra og trykk Tab  eller enter (da targeter du den og kan gå ut)
134775​
Det funka ikke, men jeg startet spillet på nytt et par ganger og kom meg ut i friheten..
Folka på ls kom med teorien at mogen vil spise deg hvis man ikke er høflig..
So be careful and respect your moogle!!! :tommelopp:

Hadde forresten ikke gjort noe med et wp hvis noen har mulighet til å gi meg det, ettersom det nesten bare er amerikanere og japanere der jeg er..
Har møtt en svenske, og han har heller ikke møtt noen fra norge eller sverige..
Blir mye spilling på natta da..

... jeg la ut et oppover på forumet.....

hvis det ikke funker kan jeg ikke legge ut før jeg er lvl 30... er 27 nå og blir kanskje 29 i morra sorry ><

Opprinnelig skrevet av Evehr@13.11.2004, 23.56
...  jeg la ut et oppover på forumet.....

hvis det ikke funker kan jeg ikke legge ut før jeg er lvl 30...  er 27 nå og blir kanskje 29 i morra  sorry  ><
135051​
ok...

Og der igjen hvorfor ikke wow, altså mange jeg har snakket med mener at SWG er dårligere enn ffxi, men så... du må egentlig finne ut selv..