Final Fantasy XI

Opprinnelig skrevet av Agahnim@30.12.2004, 03.37
Man kobler seg til ...?
155428​
Ja, faktisk :)
Ikke noe mer hokus pokus enn det. Hvorfor skulle det være noe problem å få det amerikanske nettverket til å fungere her da?

Deltok for første gang i Ballista i dag (egentlig i går). Tapte 2 kamper og en ble uavgjort. Men det var heftig og fett.
Noen bilder:

3. kamp starter

Owned!!

Asterix : Missed me! :p

Anbefaler på det sterkeste!! (NB! Dette var lvlcap 60)
Drepte en NIN også... men fikk ikke tatt bilde... kanskje det var fullt <_<

du mener kanskje dragoon quest dragen monty hmmm.. wuteva..

kult ast, tenkte jeg skulle spille litt ballista til helga...

Opprinnelig skrevet av Tidus_X+30.12.2004, 04.15-->
<!--QuoteBegin-Agahnim
@30.12.2004, 03.37
Man kobler seg til ...?
155428​
Ja, faktisk :)
Ikke noe mer hokus pokus enn det. Hvorfor skulle det være noe problem å få det amerikanske nettverket til å fungere her da?
155444​
[/b]
Jeg får ihvertfall ikke noe tilgang når jeg prøver å registrere den amerikanske nettverksdiscen. Prøvde noe nytt nå, lese manualen, klarte å få tilgang, nå skal jeg laste ned MGS 3 camoflager :D

Opprinnelig skrevet av Shadowman@29.12.2004, 22.19
Her er en film av meg og Zato (aka Cornelina) som PWNER dragen i M2-3, d er bare vi to som slåss mot den og d som er rart er at vi knuser SERVER REKORDEN som bare 2 stykker, og et helt party på 6 (som er anbefalt) ikke har klart det. kos dere ;) M2-3
155240​
sinnsvakt kult!
fikk skikkelig lyst til å lage en monk nå XD
var herligt med litt S&M i bakgrunnen også :)

jeje, får klare meg med thf'n min jeg

Så noen ta den dragen på under 30 sek. 5 mnks og en SMN. Og med tanke på at de bruker 10 sek på å komme bort til jævelen er det sykt.

Smn kommer inn, tar 2 hr med Fenrir imens alle mnks tar 100 fists. Fenrir tok vel havparten av livet dens.

Opprinnelig skrevet av sketch+31.12.2004, 14.40-->
<!--QuoteBegin-Shadowman
@29.12.2004, 22.19
Her er en film av meg og Zato (aka Cornelina) som PWNER dragen i M2-3, d er bare vi to som slåss mot den og d som er rart er at vi knuser SERVER REKORDEN som bare 2 stykker, og et helt party på 6 (som er anbefalt) ikke har klart det. kos dere ;) M2-3
155240​
sinnsvakt kult!
fikk skikkelig lyst til å lage en monk nå XD
var herligt med litt S&M i bakgrunnen også :)

jeje, får klare meg med thf'n min jeg
156211​
[/b]

overforbruk av PWNED straffes med pisk på pungen

Hadde jeg ikke hatt nok sånne månedlige utgifter fra før av skulle jeg steike meg klint til med dette også. Men da måtte jeg kutta ut enten mobil abbonement, eller webhotell. Lite trolig.

Hei

Første post her på forumet.
Jeg har akkurat skaffet meg FFXI og har lest rundt omkring at de fleste norske spiller på Titan servern. Derfor lurte jeg på om noen kunne skaffe meg et Worldpass?

Takk :)

hvorfor skal alle te titan??? ragnarok er best!! ;p litt overpriza en andre servere menne ;p

Titan er en slumserver, jeg vil heller anbefale Carbuncle. Eneste problemet der er at den serveren er ganske overfyllt nå, så WP er temmelig dyrt der.

Titan var den beste serveren, Ingen kan komme å si annet.
Men etterhvert så raktnet hele greiene :)
Er vel ikke så veldig mange av de som startet opp som spiller lengre, vi har vel gjort oss klare til å spille wow vi ;)

Vel vel. Spørs om jeg gidder og starte med WoW. Største grunnen til at jeg slutta med XI er at det ble så sinnsykt mange nabber der mot slutten, både i LSet og i spillet.

WoW er mye enklere enn XI og appelerer til et mye større publikum, kommer til å være så sykt mange nabber der at det blir helt nifst!

Heldigvis er WoW mye mer basert på solo enn party, skulle alle de nabbene samarbeide er det umulig og si hva som vil skje.

så sant så sant tyr :p
Men wow må det vel alikevell bli på deg?
litt kjedelig att det eneste andre mmorpg jeg kunne tenkt meg på siden av wow ble lagt ned :S uten grunn også -.- midt i beta fasen :( :tommelned:

Det blir nok WoW uansett ja. Var jo rimelig lei av MMORPG når jeg prøvde open beta noe som kan være grunnen til at jeg ikke synes det var så spesielt bra.

Var det Warhammer spillet du tenkte på Kork?