Final Fantasy XI

Opprinnelig skrevet av Evehr@02.04.2005, 17.50
Må nesten unskylde til Ls'et at når jeg dro gav jeg ikke bort særlig mye penger..  jeg puttet nemlig alt jeg hadde på ah en dag og gav noen venner litt penger, så logget jeg og cancella id'en,  det var halvveis inne i uka så jeg antok at ff hadde tatt betalt men neida..  så jeg orka liksom ikke betale 100kr bare for å gi dere peng etc..  sorry 

:flau:
200814​

Fiskestanga mi knakk du og. Den hadde vært hyggelig og ha nå som jeg startet igjen.

Æsj, på "Hades" servern er det jo aldri noen som teamer. Må løpe rundt solo, og som blm er det no herk. Dæver hele tida og flytter meg aldri videre fra lvl 8.

Må være noe mer til spillet enn og bli mentalt forstyrret...

Vel..

Du burde strengt tatt ikke party'ere som lvl 8..

Vent til lvl 10 og go party in Dunes..
:gråte:

tyrion starter du igjen?? viss du åså kommer tel ragnarok (kjøper WP i morra) så kan jeg poste det her så kan alle som har lyst bruke det....
eller så kan du dra telbake tel titan viss du vil ;P :tommelopp:

Variabel, kom til Titan istedenfor. Vi har et stort norskt LS med masse kjekke folk => NorwegianLegacy.

Bare si ifra hvis du vil ha WP, så skaffer jeg det.

(Wikings med "W"? Det skrives med "V" gutt)

Nei, dette spillet er moro!
Gambling liker jeg spesielt bra. Kaste terninger med folk og vedde penger :)
Tjent meg et par tusen på den måten.

Jeg syns det kjedeligste, nå som jeg kun er i lvl 8, er det og få XP. Har hørt at det blir lettere/greiere når man kommer høyere opp i level.

Opprinnelig skrevet av Variabel@05.04.2005, 21.54
Nei, dette spillet er moro!
Gambling liker jeg spesielt bra. Kaste terninger med folk og vedde penger :)
Tjent meg et par tusen på den måten.

Jeg syns det kjedeligste, nå som jeg kun er i lvl 8, er det og få XP. Har hørt at det blir lettere/greiere når man kommer høyere opp i level.
202804​

8-12 er hælvete, bør skaffe deg PL for de levelene der, de er ikke lette i det hele tatt.

Gleder meg til fredag, da skal lset ha low level set party fra level 11-12.

2 mnk 2 rng 1 smn og 1 thf. Med en RDM som powerlevler oss hele veien. Kommer til å bli ganske morro :p

Ast tror jeg er den som har powerlevlet folk mest i ls'et lol
husker siste uka jeg spilte var det mye pl'ing på gang

Nei, det var dråpen.

Hver eneste jævla gang jeg har gått inn i spillet denne uka her, har min stygge Black Mage dødd. Min teori er at dette er den styggeste mongojobben i hele spillet, og jeg gidder ikke spille til jeg får World Pass til Titan.

PS: Går det ann og kjøpe hus i FFXI? Tviler på det siden man har mog house greier...

næ du kanke kjøpe hus..... orcer hater blm's....... hvertfall taru blms lol..... 6 dager siden jeg ble "kasta" ut av FFXI/POL :( :mad:

se om jeg kommer inn i morra... kan være routern min

woot!
Bob er tilbake!
Har fått meg ny account, av en kamerat som ikke spiller,
mens morra hans betaler. Han har ikke spilt på rundt 4 måneder <.<
så jeg får nå spille ff xi uten å betale et rødt øre.
Bob vil også gjerne ha wp til samme server som Variabel (titan antar jeg) skal være en taru taru, vil fortsatt bli samurai.
Hvilken jobb burde jeg begynne med?

Jess, da var både jeg og SilentBob her inne på Titan servern.
Bob heter Chizukun og jeg heter Resound.

Er det en slags linkshell eller no de fleste her fra SG er med i?

dere kan f.eks kontakte: Arago, Asterix, Spathi, Cornelia? (husker ikke hva han nye karen din heter)