Final Fantasy XI

du kan lage char'en flere ganger til du kommer på den serveren du vil eller noen kan kjøpe wp til deg

er vel ingen her som spiller på hades?
Vi på titan henger her så hvis du vil inn der bare si det til meg så kan jeg skaffe deg WP.

bare meg fra ragnarok her tror jeg menne <.< lol + du trenger WP for å komme inn på Ragnarok

Er det noen jenter i LS, en eller bare guta boyes, håper og komme meg inn i morgen, vis ikke så blir det mandag, og er det noen med lav level i LS så jeg ikke blir den eneste med lave level der he he :p

alltid noen med høy og lav lvl i ff siden du kan være alle jobbene med en karakter, vil du at jeg skal kjøpe deg worldpass da?

(er ikke sikker men sorrow er visst jente, sikkert noen av de andre "nye" også men jeg har vært borte lenge nå så vet egentlig ikke)

WP ville være fint, men er ikke sikker om det blir Lørdag eller mandag kommer and på posten, håper WP varer i noen dager vis det ikke blir i morgen, skrive også hvordan jeg bruker det har ikke bruket det før var bare på en server till jeg var 52WAR/26Monk så måte jeg sjifte ny pc og det ble ikke mer etter det men nå er jeg på vei tilbake. :D :D

greit, jeg kjøper et mens jeg er i byen, skal dit nå så sender deg en pm på forumet om bruk etc. det varer i 7 dager forresten.

Ok, jeg provde det spillet her i 2-3 uker, og fant ikke snev av PvP. Finnes det i det hele tatt paa hoyere lvls? PvP er en av hovedgrunnen til at jeg spiller MMORPG's, og er ikke vits aa plukke det opp igjen om det ikke er noe PvP der.

det er pvp, ikke sånn bare slakt men det er faktisk et spill, som en slags håndballvariant av mording, skal finne link til infothread..

EDIT: ok det er ikke lett å finne en link... husker ikke hvor jeg så den men det burde stå noe om "Ballista" i boka som fulgte med spillet så se der.

Ballista er veldig vanskelig å forklare siden man må vite hva de forskjellige tingene betyr, derfor må det nok helst leses selv.

*Da prøver jeg å installere det på den stasjonære.*

Funket fint på laptopen, men hvordan tror dere spillet kjører med 512 MB ram, GeForc Ti 4200 med AMD 1.2 Ghz prosessor?