Final Fantasy XII-tråden

Heihei.. spiller fortsatt... :elsk:

Weeeeeee:

- Alle Hunts
- Alle espers
- lvl. 99
- Tournesol (sunflower)
- 80 Rare Game
- Yiazmat
- Fått omtrent alt i Sky Pirate's Den
- Hell Wyrm

Er det noe mer?
 
Noen som har peiling på om FFXII international har mulighet for engelsk tekst? Regner med det vil kunne spilles med swapmagic?
 
fra wikipedia:

"An international version of the game called Final Fantasy XII International Zodiac Job System (ファイナルファンタジーXII インターナショナル ゾディアックジョブシステム, Fainaru Fantajī Tuerubu Intānashonaru Zodiakku Jobu Shisutemu?) was released in Japan on August 9, 2007 as part of both Final Fantasy 20th anniversary and Ivalice Alliance.[132] The game includes twelve License Boards available (instead of the original one), each corresponding to a different Zodiac sign and job. The battle system as a whole has been tweaked; guest characters and summons are controllable by the player, and pressing the L1 button accelerates the game's speed. Additionally, the game features the English voices and the widescreen 16:9 ratio support of the North American version, as well as a bonus disc based on the one initially released with the North American version. Other new features such as new licenses, new spells and new gambits have been shown as well. There is also a "New Game+" option, as well as a new "Trial Mode" which allows the player to hunt monsters in 100 different maps to gain items and money."
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Engelsk tale i cutscenes, men ikke engelsk tekst altså.

Uff, merker jeg savner en JRPG å spille nå, jeg spilte shitten ut av FFXII ifjor på denne tida. Dumme next-gen-konsoller uten arrpeegees. Nesten så jeg vurderer en 360 med Blue Dragon.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hett tips: La det bli med nesten.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Det er så hett at det ikke er ute ennå. Ser uansett ut som enda en cutscene-fest, akkurat som FFVII: Crisis Core, som nettopp ble sluppet i Japan. Meh!
 
SITAT(Thinaran @ 22.01.08, 16.23) 99204
Det er så hett at det ikke er ute ennå. Ser uansett ut som enda en cutscene-fest, akkurat som FFVII: Crisis Core, som nettopp ble sluppet i Japan. Meh!
[/b]
Kommer ut om en kjapp måned, og så lenge klarer du vel å vente? :elsk:

Dessuten kan du ikke sammenligne Lost Odyssey med FFVII: Crisis Core i og med at LOST ODYSSEY ER SKREVET AV EN ELLER ANNEN KJENT JAPANSK FORFATTER JEG ALDRI HØRT OM, SOM MISTWALKER BRUKER TIL Å REKLAMERE MED. NOE CRISIS CORE IKKE ER. SO TEAK TAHT!

:grine:


DØ FØR HAN EVEN RAKK Å TREKKE UT SVERDET HEHEHE
 
SITAT(Aleks @ 22.01.08, 17.00) 99211
LOST ODYSSEY ER SKREVET AV EN ELLER ANNEN KJENT JAPANSK FORFATTER JEG ALDRI HØRT OM, SOM MISTWALKER BRUKER TIL Å REKLAMERE MED. NOE CRISIS CORE IKKE ER. SO TEAK TAHT![/b]
Vel, faktisk er det bare de små dagbok utdragene som er skrevet av han. Disse kommer opp som tekst på skjermen med musikk i bakgrunnen, og hvis ikke jeg tar feil det en side quest. I likhet med disse små video opptakene du kan finne i FFX, bare mye simplere, i og med at det ikke er video, men bare tekst og musikk.

Resten av spillet er skrevet av andre, og etter hva jeg har hørt så holder ikke resten av spillet like høy standard som det denne forfatteren har skrevet.

so teak taht!

/gleder seg til begge spillene
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Sorry for at jeg drar opp en gammel tråd, men:

Hvor lang tid brukte dere som har spilt Final Fantasy 12, første gang dere spilte? Tar som utgangspunkt at man ikke skal ha 100% eller lignende.
Jihaa.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Tror jeg brukte nesten 80 timer før jeg nådde slutten, men da hadde jeg gjort veldig mye sjissel underveis. Tror du kan forvente 40-50 timer på en vanlig første gjennomgang.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Beklager at jeg drepte tråden.

Lurer faktisk på om jeg skal spille FFXII igjen i løpet av året, for å se om det fortsatt holder til en 7/10. FFXII er det eneste FF-spillet i hovedserien jeg ikke har spilt på nytt innen et år etter jeg ble ferdig første gang, så det er kanskje på tide.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Har også lenge vurdert å plukke det opp, etter at jeg brutalt gikk lei etter ca. 70 timer. Lurer mest på om jeg skal prøve å fortsette på den saven, eller om jeg like greit bør starte på nytt etter så mange år.
 
Har lasta ned den oversatte International Zodiac Job System-versjonen og skal prøve meg på den etterhvert. Mitt største problem med spillet var at alle kunne lære seg alt.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
I Eiriksgt. 15 spilles det FF12 i dag, Magnus satt i gang en ny save for en liten stund siden vi spiller videre på nå. Synes fortsatt det er godt gjennomført og kampsystemet i kombinasjon med gambits er morsomt å leke med samt å se resultatene av, blir nok noen timer denne helgen så bra jeg ikke har andre spill å spille.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Har lasta ned den oversatte International Zodiac Job System-versjonen og skal prøve meg på den etterhvert. Mitt største problem med spillet var at alle kunne lære seg alt.
Vet det er mange som klager på FFVII fordi "alle kan gjøre alt", men der har du ihvertfall egne våpen og limit breaks. I FFXII er det vel ingen forskjeller i det hele tatt, bortsett fra hvilke summons du gir folka dine. Det beste er selvsagt "fixed job system" som i FFIV og FFIX.
 

Lodin

Der Waaaah
Naj, det er en av de bedre tingene med spillet. Digger at man kan fritt forme partyet og medlemmene som man selv vil selvom noen ting er mer arbeid å få til. Veldig vestlig designaspekt.