Final Fantasy XII-tråden

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ser man det. Quickenings var visst ikke så ille likevel, bare man gadd å sette seg litt inn i det. :D
 
Enig der. Når man får mer enn 6-7 hits så rekker man så vidt å trykke på R2 en gang før tiden er ute. Bare flaks at jeg fikk Mist Charge med en gang hele tiden så fikk tolv hits mot Demon Wall tidligere idag.
 
Quickenings er det verste dritet noen sinne.

Muligens en smule bedre enn limitbreaken i final fantasy 9...
...nei, det suger brutalt balle.
 

SHDR

Gullmedlem
SITAT(Tales @ 14.04.07, 04.10) 61061
Enig der. Når man får mer enn 6-7 hits så rekker man så vidt å trykke på R2 en gang før tiden er ute. Bare flaks at jeg fikk Mist Charge med en gang hele tiden så fikk tolv hits mot Demon Wall tidligere idag.
[/b]
Jeg er sikkert neger, men det var ikke direkte sjeldent at jeg fikk 15-16 hits quickenings. Hva er problemet, egentlig? Man sliter med MP-en i det spillet én gang hvert fjerde jubelår, og hvis du har level på linje med fiendene dine kan du jo vinne det aller meste uten engang å bruke magi. Jeg mener, ingen powerlevelling på denne karen, og til og med sistebossen gikk ned uten problemer. Uten quickenings også, forsåvidt.

Hva er det man klager på, egentlig?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det er ikke likt som i de tidligere spillene, og da er det ikke bra nok, skjønner du vel. Makan.
 
Tsk, synes bare Quickenings var lite gjennomtenkte og kunne vært gjort om til et mye morsommere mini-game istedenfor den ensformige og eviglange varianten som vi fikk her. Tror kanskje om de hadde tatt inspirasjon fra disse sekvensene fra Shenmue og/eller God of War så kunne det vært mye mer interessant.
 
SITAT(SHDR @ 16.04.07, 17.08) 61390
Jeg er sikkert neger, men det var ikke direkte sjeldent at jeg fikk 15-16 hits quickenings. Hva er problemet, egentlig? Man sliter med MP-en i det spillet én gang hvert fjerde jubelår, og hvis du har level på linje med fiendene dine kan du jo vinne det aller meste uten engang å bruke magi. Jeg mener, ingen powerlevelling på denne karen, og til og med sistebossen gikk ned uten problemer. Uten quickenings også, forsåvidt.

Hva er det man klager på, egentlig?
[/b]
Jeg skjønner ikke hva du vil fram til. Jeg har hverken klaget på for lite mp, sistebossen er for vanskelig eller at quickenings er nødvendig.

Kan forresten briefe med ny rekord. Fikk 16 hits med quickening og avsluttet med Ark Blast mot The Mandrogas. Fullstendig bortkastet tid ettersom jeg bare traff en-_-
 
I teorien er det ikke nødvendig å ta så volsomt mange. Hvilken avsluttning du får avhenger av kombinasjonen av levlene på quickeningsa du bruker. Sånn som jeg har forstått det så kan du få den beste med bare 9 komboer. Men da må det være tre ganger av den beste quickeningen med alle tre. Rekorden min er 23. Ble en dark hole(?) som gjorde sinnsykt mye skade. :p Ellers har jeg ikke fått spilt så volsomt langt. Skal til et eller annet sted som man må fly til hvor det er et tårn. Er i level 74 da.

Edit: Vanskligste jeg har sloss mot så langt er uten tvil Zeromus. Han var bad. Sikkert mye fordi jeg ikke fikk lov til å bruke magi, noe som jeg bruker veldig mye. But now he's MINE!!!
 
Du må ha fire av hver for å få den beste avslutningen. Jeg tror den heter Dark Hole. Har Limited Edition av Piggyback-guiden :elsk: og kravene for alle avslutningene(Concurrence) står fint oppført der om noen lurer på noe.
 
Takk for opplysningen. At det var tre var egentlig bare en teori... Skulle kanskje skrevet det... Dumme meg.
 
Akkurat nå så er jeg i Giruvegan. Lagret før bossen, knuste han lett og gikk så videre inn i Great Crystal. Jeg finner så ut av, ved hjelp av guiden, at jeg kan kjempe mot ett nytt monster av de 80 "rare monsters". For å finne den så måtte jeg kjempe mot 256 monstre. Når jeg endelig klarte det så fann jeg han likevel ikke og begynte å mistenke guiden for å ta feil, så jeg skjekket Gamefaqs for sikkerhetsskyld. Jeg skiftet tv-kabel og går inn på Wii Opera. To guider sier at monsteret er ett helt annet sted. Ok, tenkte jeg, jeg går dit da og skiftet tv-kablene igjen. Når jeg satte meg ned så såg jeg at skjermen var grønn. Det hjelper å dra kabelen ut og sette den igjen og siden enden til PS2 var lettest å nå tak i, så tok jeg den. Og hva skjer? Jeg drar ut strømkabelen i samme slengen. Der forsvann to-tre timer med spilletid, en del levler og hundretusenvis av gil. Yay, dritgøy -_-
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Så ... Det ryktes at den kommende international-versjonen av Final Fantasy XII vil ha et Job-system. :)o)

Men alt jeg har klart å grave opp om det er denne forferdelige maskinoversatte tekstsnutten fra en japansk FF-nyhetsside.

SITAT
FF12, international in August sale decision! !

Posted by forehead
You do never with...!
It was decided that FF12 international is sold -!
As for long title FF12 INTERNATIONAL ZODIAC JOB SYSTEM

With PS2 it sells the typeof course on August9th, price 6800 Yen is cheap just a little the め.

With the original the license board which is one type in international edition prepares 12 types,
Job (all the 12 types) acquiring quality to each キャラ, it can rear it probably will put out, is, -.

In the North American edition also the scene which is not in Japan being recorded, it is る FF12 however,
Don't you think? it is attention, whether also the area of that how becomes...![/b]
 
Har runda det nå. Jeg er egentlig ganske skuffet. Gameplay og alt er fantastisk. Men historien var skikkelig... drit.
 
Har ikke kjøpt FFXII enda....

OMGOMGOMG kutte kutte :emo: :argh: :gal:

vet vet. Men skal nå hvert øyeblikk. Er det noe jeg burde passe skikkelig på i begynnelsen. Som ikke å levle med den personen, eller ikke kjøp det sverdet men det, eller levle den veien og ikke den. Noen sånne råd? Hadde vært fint....
 
Det er noen kister du ikke skal åpne gjennom spillet for å få det ultimate våpenet. Den første kista du ikke skal opne er på det første stedet en plass, men husker ikke akkuratt nå. www.gamefaqs.com er din venn.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Job-klassene i Final Fantasy XII International er:
- Red Mage
- Black Mage
- White Mage
- Knight
- Monk
- Breaker (?)
- Time Mage
- Warrior
- Shikaree (er visst en slags indianer-guide/jeger)
- Ulan (en slags kavalerimann (dragoon?))
- Samurai
- Engineer
- Archer
 
Nå har jeg begynt å spille! Hurra!
Liker det veldig godt så langt, har vell spilt en 7-8 timer tror jeg.

Noen tips? Jeg er enda litt FFXII-noob....