Final Fantasy XII-tråden

#61
Yetipants, det var litt ønødvendig. Jeg skrev det innlegget for å starte en tråd som handlet om FØRSTEINTRYKK, ikke "hva"/"hvor"/"hvordan"/"hvorfor" ol. om FFXII. Jeg tenkte vi kunne ha en ordentlig diskusjon der om hva vi mener om FFXII, inntrykkene til folk. Det er for at folk som lurer på om de vil ha spillet, kan lese den tråden. Dette emnet et bare et stort rot. Førsteinntrykkseksjonen har faktisk en hensikt.
Fint om du fikser det igjen...
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
#62
Er 4 sider et stort rot? Leste nettopp igjennom hele tråden uten å gå meg bort i alle fall. Typisk at dette jævelspillet gir meg enda større grunn til å kjøpe meg en helvetes Ps2!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#63
SITAT(Uteena @ 08.11.06, 20.09) 33460
Yetipants, det var litt ønødvendig. Jeg skrev det innlegget for å starte en tråd som handlet om FØRSTEINTRYKK, ikke "hva"/"hvor"/"hvordan"/"hvorfor" ol. om FFXII. Jeg tenkte vi kunne ha en ordentlig diskusjon der om hva vi mener om FFXII, inntrykkene til folk. Det er for at folk som lurer på om de vil ha spillet, kan lese den tråden. Dette emnet et bare et stort rot. Førsteinntrykkseksjonen har faktisk en hensikt.
Fint om du fikser det igjen...[/b]
Så det er ryddigere å ha to tråder som handler om det samme spillet, og som går ut på det samme...? :blunk:

Ser ikke helt logikken, egentlig.
 
#64
Dette emnet startet som en nyhet, og mange av innleggene er spm. ol. rundt spillet. Emnet jeg laget var om førsteinntrykk, altså for folk som har spillet og som vil fortelle om sine... "inntrykk". Så ja, det er en forskjell, og det er slik SG-forumet er lagt opp, uansett om det handler om rollespill, slossespill, skytespill el.
 

Endre

Ødela forumet
#65
Jeg er enig, siden det var tanken bak inndelingen av forumet. :p

Jeg vet også at når jeg sjekker et emne i førsteinntrykk, så er jeg ikke interessert i å lese en haug av spørsmål om hvordan man gjør ting i spillet, hvor man burde kjøpe det, eller andre ting man kan finne ut ved å søke på nettet.

Egentlig burde dette emnet vært i Nyheter og rykter i førsteomgang, og så kunne det kanskje bli flyttet til Førsteinntrykk når folk faktisk begynte å spille.

Meeen ... jeg er sikkert ganske alene i den oppfatningen.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#66
 

Lodin

Der Waaaah
#67
Og der forsvant samtlige poster fra det emnet ut i eteren. Kanskje en viss Yeti skulle drite i å flytte og herje på alle XII trådene framover? :p
 
#69
Nå kan du skrive om diskutere førsteinntrykk under førsteinntrykkseksjonen, og her er et mer generelt emne rundt spillet med spørsmål og svar ol.
 
#70
Skal komme med mitt inntrykk senere i kveld. Har hatt spillet siden Mandag, men har ikke rørt det pga mye skole arbeid. I dag derimot har jeg tid å spille... Jeg gleder meg som en unge :D
 
#71
Hvorfor har det seg slik at jeg ikke kan bruke mine summons når jeg vil? Og hvordan funker denne Quickening greia? Er på rundt 20 i lvl (27-24) og er ca. 23 timer ut i spillet, men jeg har enda ikke brukt den... :blunk:
 

Lodin

Der Waaaah
#72
Du må ha en bar med magi full for å bruke en summon, men det kan gjøres når som helst. Har du kjøpt en på lisensbrettet? Kan nevnes at de er rimelig ubruklige da.
Og hvorfor du ikke har brukt quickenings enda kan da ikke vi svare på. Hva med å prøve en mot en sterkere fiende nær et savepunkt så du lett får tilbake magien?
 
#73
Yup, har ei summon på lisensebrettet. Derimot misliker jeg å bruke dem de få gangene jeg faktisk har muligheten... :S
Ang Quickingen... skal teste det litt mer ut. Er det noen spesielle kombinasjoner man må gjøre, eller er det bare å trykke på den så setter den i gang? Er det noe spesielt man må ha (utenom lisence) for å bruke dem?
 

Lodin

Der Waaaah
#74
Er bare å åpne på lisensbrettet ja. Og de krever ikke mer enn at man er litt fingernem og har reaksjonsevne. Bare trykk på knappen ved siden av navnet til folka eller R2 om det ikke er noen knapp så skjønner du det.
 
#75
SITAT(Cazandra @ 08.11.06, 23.12) 33541
Baaah, jeg har spørsmål. Kan noen mekke et nytt emne hvor man faktisk kan skape en mening? :p
[/b]

Skape egen mening...

Folkens, vi har en troublemaker her :hehe:
 
#76
Har ennå et spørsmål på lur ( spurte vel egentlig i tidligere, men tror det forsvant midt i utallige andre spørsmål): Hvordan funker levelingen (errr, altså level-up) i FFXII? Er det som i FFVIII hvor fiendene leveler opp ca. likt som deg, eller funker det slikt at jeg kan bruke mye tid på å høyne levelet mitt for å være sterkere enn fiendene?
 
#77
Etter som jeg har fatta det så må du levle opp for å ta fiendene! der jeg er nå så tar det ikke lange tiden før jeg er kverka! det er lurt, etter min mening og ha 3-5 vl på hvert område, slik du ikke sliter så mye og må trene masse på samme plass :p
 

Novastrum

Feminist-elitist
#78
Summons er da ikke ubrukelig! Kommer bare ann på levelen til charen du lisensierer den til. NooBs :elsk:
 

Lodin

Der Waaaah
#80
Syns de suger egg. Eneste bra de gjør er sisteangrepet og før det blir man gående å lunte i bakgrunnen mens man healer dem. Med mindre man er så heldig at fienden gyver løs på summoneren istedet for summonen da. :p