Final Fantasy XII

The music is probably the weakest aspect of this game, sadly.[/b]
*Hyl*
Oh noes.
We want Nobou back ;_;

Får håpe historien er like bra som anmeldelerene skal ha det til, ellers kommer jeg mest sannsynligvis ikke til å like det.
"Fast gameplay" + "Modern Turn-based", håper nå ikke dette betyr at vi får Star Ocean/ToS lignende kamper :(
Det hadde sugd.
 
Joa, Final Fantasy XII kan fort bli en aldri så liten høydare og jeg er 100 % sikker på at det kommer til å overgå de to andre FF spillene til PS2 på alle mulige måter. K
[/b]
Det skal ikke så mye til, FFX skuffet veldig og X-2 boikottet jeg etter 5 minutter. Heldigvis ser dette mye bedre ut.
 
I dag fikk jeg det endelig fra japan :) Mmm... elsker nye innpakkede ff-spill.. hehe



Skjønner ikke akkurat hva som står her nei...



En herlig tittel å se på tv'en.. etter nesten 4 års venting..



Ingenting å si på grafikken iallefall. Kvaliteten på bildene mine derimot.. hehe









Spillet er desverre helt umulig å forstå seg på. Så må ta en liten runde på nettet å finne litt oversettelser. Har funnet en med oversatt historie nå nettopp. Men alt i alt ser det ut som en verdig konkurrent i kampen om tidenes spill. Liker slåssinga så langt, musikken og følelsen generelt. Så får jeg bare håpe jeg faktisk skjønner noe av det etterhvert :rulleøyne: Vel, nå har jeg ihvertfall bevist at jeg har spillet. Er det noe dere lurer på som dere tror jeg kan svare på så skyt ivei. -Kupo kupo!!!
 
haha.. ikke hat meg da :) Har funnet oversettelser av det meste jeg trenger nå. Blir jo ikke akkurat det samme å måtte sitte der med 500 sider med papir i sofaen, men bedre enn ikke å skjønne NOE. Kommer nok til å kjøpe NTSC-versjonen også ja. Men ble altfor lenge å vente for meg..
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Enda godt å se at noen har så mye penger at de kan kaste dem bort på slikt. :rulleøyne:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
<div class='quotemain'>
Enda godt å se at noen har så mye penger at de kan kaste dem bort på slikt. :rulleøyne:
[/b]
Enda godt å se at noen har så mye tid at de kan kaste den bort på å skrive dette.. :tommelopp:
[/b][/quote]
Enda godt å se at noen har så mye tid at de kan kaste den bort på å skrive dette.. :tommelopp:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ja visst.
 
Jeg har fått testet det nå, og jeg har kommet fram til en ting; dette må komme ut på engelsk så fort som mulig!

Det nye kampsystemet er herlig, rett og slett. Ingen random encounters, ingen loading, rett og slett herlig. Kampsystemet virker litt som en blanding av Chrono Trigger og Vagrant Story, noe som på ingen måte er et minus. Det ser også veldig, veldig bra ut til å være PS2. Tviler på at det kommer noen spill som vil overgå dette på denne konsollen også. Spillet åpner (i kjent Final Fantasy stil) med en lang introduksjonsvideo. Her minner det mye om filmer som Star Wars og Ringenes Herre med flykamper i lufta og krig på bakken. Det har også noen små finesser som de andre spillene manglet. Man kan skippe cutscenes, se igjennom dialoger, pause i filmer etc.

Jeg skulle gjerne spilt det mer, men jeg gidder ikke tråle igjennom det uten å skjønne historien, så det er bare å smøre seg med tålmodighet til det kommer ut i USA. Jeg gleder meg.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Eurogamer omtaler Final Fantasy XII:
Opprinnelig skrevet av Eurogamer+-->QUOTE(Eurogamer)
Final Fantasy XII is hands-down the best instalment in the series since VII. There, we said it.[/b]
Høres ikke så verst ut, igrunn. Siden det dermed må være bedre enn IX, mener jeg. Men: <!--QuoteBegin-Eurogamer

Final Fantasy XII is the kind of game that can be easily dismissed by those unwilling to give it the investment of time it not only requires but deserves.
Faen. :(
Lurer på hvor mange timer det tar før det blir artig...
 
Det blir vel sikkert som i FFX en spektakulær startscene, med påfølgende dørgende kjedelig gameplay med tutorialer til diverse nye funksjoner, og innslag med fighting og mange kuttscener. Forhåpentligvis kutter Square ned på den delen av spillet, for slikt gir meg ikke akuratt lyst til å spille mer.
 
Jeg syns FFVII hadde en helt tragisk start, men heldigvis tok det seg godt opp etter noen timer. Jeg kommer derfor til å gi dette en god sjanse før jeg gjør opp min mening. Uheldigvis kan ikke alle spill starte like bra som Final Fantasy IX :(
 
Starten på VII står det jo klasse av. Elsker den dystre stemningen da man kommer lengre og lengre inn i det store Shinra byggverket, bossfighten og den påfølgende flukten ut av bygningen og i gatene oser det også stil av.

Jeg vil gjerne høre hva du har og nedsette på starten av Final Fantasy VII!
 
Det blir vel sikkert som i FFX en spektakulær startscene, med påfølgende dørgende kjedelig gameplay med tutorialer til diverse nye funksjoner, og innslag med fighting og mange kuttscener. Forhåpentligvis kutter Square ned på den delen av spillet, for slikt gir meg ikke akuratt lyst til å spille mer.
[/b]
Ser ikke hva som er så galt med tutorials. Det er bedre å bli satt inn i tingene i begynnelsen av spillet enn når du har spilt i noen timer. Joda, det kan være litt kjedelig, men det er absolutt verdt det (i noen tilfeller), og da har du kontroll over hva og hvordan ting som skal gjøres. Er enig med cutscenes, det ødela FFX en del for meg, føltes mer som om det var en film enn et spill.
 
Starten på VII står det jo klasse av. Elsker den dystre stemningen da man kommer lengre og lengre inn i det store Shinra byggverket, bossfighten og den påfølgende flukten ut av bygningen og i gatene oser det også stil av.

Jeg vil gjerne høre hva du har og nedsette på starten av Final Fantasy VII!
[/b]
Jeg vet ikke helt, men hele greia når man sniker seg rundt på toget, og inn i Shinra bygningen og rundt i Midgar syns jeg ikke var spesielt gøy da, og jeg syns ikke det er spesielt bra nå heller.