Final Fantasy XIII (PS3, 360)

demake

Seksuelt godteri
Jeg gjorde det eneste riktige. Leverte FFXIII tilbake der det kom fra og skaffa meg SMG2 i stedet.
 
Fra spøk til revolver.. hvordan i h...... !! tok dere han da ? jeg har prøvd alle mulige kombinasjoner, det verste er når han debuffer hele laget mitt og buffer seg sjøl med all mulig slags godlike statuser. spesielt hvis han får haste på seg. da er du fucked... tror jeg må prøve å få debuffa han så fort han buffer seg sjæl men det er faen ikke lett ! Hvilke characters bruker dere ?
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Er sikkert sånn jRPG-ting, der du må equippe et bestemt item, også er alt kjempelett.

:v::pai::nicholas::tipshat::yammer:
 
når jeg har opsettet convalecence med 2 fuckings medics og doctors kode på ene healern så dør jeg enda, det er riktig nok når han har mutert seg og har 5 buffs på seg og tar de sjuke comboene sine... men rekker jo ikke å debuffe han før han skamvoldtar alle !! Må si at final fantasy XIII er det vanskeligste spillet sålangt
 
Ikke for å skryte eller noe, men jeg tok ham også på første forsøk. Se frem til gal skjelettype med oppladbart sverd i siste hule som uungåelig miniboss to ganger, andre gangen med hjelp, og Prod-etellerannet. Anyways, prøv her. Står noen strategier der. Husker selv vagt at han tilbrakte mesteparten av tiden i luften mens vi slåss så jeg tipper det er noe i retning av å gjøre sjuke comboer på ham før han gjør sjuke comboer på deg som er trikset. Altså spill aggressivt. Høres nemlig ut som om du gjør det motsatte. Opplevde i løpet av spillet flere ganger at det ikke i grunn ikke var så mye rollesjonglering som skilte det å bli totalt utslettet fra å herje bossen. Lykke til, fyr!
 
Nå er det lenge siden jeg tok han, men jeg mener å huske at jeg utnyttet det at han så og si står å roper "Se på meg! Jeg skal gjøre noe kjempefarlig!!" hver gang han skal gjøre noe som er verdt å bry seg om. Ha phoenix downs tilgjengelig og skift til sentinel når de harde angrepa kommer. Jeg husker ikke, men jeg regner med at saboteur og synergist ble mye brukt. Ha også en sentinel når du healer slik at han fokuserer angrepene sine på den som tåler mest. Hamre løs med Commando Reaver Reaver når du har mulighet. Bruk litt tid i starten på libra slik at folka vet hvilke angrep de skal bruke.

Som sagt, lenge siden jeg tok han og jeg hadde ikke de største problemene, men jeg mener at det var noe slikt taktikken min var.
 
Eneste som kan få meg til å ta opp det spillet igjen, er at jeg er litt nysgjerrig på hvordan det er å råne rundt på Pulse. Så, hvis jeg slår Cid, er det lenge til jeg kommer til GRAND PØLSE?
 
Hum. Jeg tror ikke det. Husker ikke helt for å være ærlig.

Brukte mindre og mindre tid på dette spillet ettersom jeg måtte innse at de ikke har giddi å tatt med sidequests. Kjempeskuffelse.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen