Final Fantasy XIII (PS3, 360)

demake

Seksuelt godteri

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Har spilt i fem timer nå og kan lett si at de tre første timene er det kjedeligste jeg noensinne har vært med på i et FF-spill. Ble heldigvis en del bedre etter at man får tilgang til kampsystemet, men det skal en del mer til før jeg er fornøyd.
 
Jeg hadde visst glemt hvor mye jeg elsker Final Fantasy, for jeg har kost meg ordentlig med de første fire-fem timene av spillet i kveld, på tross av alt som er ræva og utdatert. Heldigvis gikk strømmen i leiligheten nå, ellers hadde jeg blitt sittende oppe hele natta :) :)
 
Faen det her er helt rått. Bare spilt et par timer, men allerede kommet så inn i det.
Lightning er glatt den kuleste FF-karakteren og 10/10 for afrochocoboen : DDDDD
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
å hol shefta jante

Men ja, at det lever en liten chocobo i afroen til negeren er verdt en 10/10.
 
Det hadde vært gøyere om det ikke hadde vært spoila siden 2006.
 
SHIRTLESS SNOW 10/10 :drool::drool::drool::drool::drool:
 
hvor er mine alternate costumes
 
OK, fire og en halv time inn.

Ulempen er fortsatt at manuset halter. Det er ålreite personer og ålreite motivasjoner, men det er masse rare pauser og man må gå litt inn for å bry seg om gjengen.

Fordelen er at kampsystemet bare blir fetere og fetere. Det har mye mer rytme enn f.eks. Lost Odyssey hadde og er mer strømlinjeformet, og nå som kompleksiteten begynner å ta seg opp begynner det å bli riktig underholdende. Og så er det masse belønning nesten uansett hva du gjør, deilige lydeffekter og passe høyt temo.

Fordel nummer to er at det ser ut som ... enhjørninger og regnbuer. Det er egentlig drastisk kitschy, men det er kjempeappellerende likevel. Jeg vil ha mer. :)
 
Må ha ...

... så fort jeg ikke er BLAKK.
Heh, det er et par grep de gjør her som jeg tenkte for meg selv; "Dette kommer Erlend til å glise av." Det er glattere enn Ari Behn er hva det er.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Erlend og jeg snakket en del om dette, mye fordi jeg mente jeg er den eneste som "forstår det" (jepp ;p), altså jeg har til gode å lese noe om kampsystemet som kommuniserer det jeg finner i det. Men jeg tror godeste ørhørrt er inne på noe her, og Erlend så fort han har penger, orker ikke gå for mye inn på min opplevelse men det er overraskende stor motivasjon i å få 5 stjerner, og måten å oppnå dette på er det mest interessante i spillet for meg.
 
Jeg har spilt ca 16 timer.. så fikk jeg Demons souls i posten, etter det har jeg ikke rørt final fantasy. og jeg er ff fanboy så det holder, nuff said
 
Var selvfølgelig en total penis på et forum som på død og liv skulle være morsom og poste hva navnet til Lightning er, så er redd for at jeg har fått spoila det. >= '''''((((((((((((((((((((
Noen her som kan avkrefte eller bekrefte om det faktisk er:
Sandra

Uansett...
Hva slags strategi kjører folk mht til våpenoppgradering? Har et par dobbeltvåpen til en del av charsa, og er ikke sikker på om det er lurest å bare oppgradere det våpnet som allerede er sterkest da jeg ikke helt hvor man kan ende opp med de forskjellige.
 
Sandra er ikke navnet. Hvorfor skulle det være så farlig uansett?
 
Fordi jeg er helt jævlig sur når det kommer til den minste detalj av spoiling og de gjør et poeng ut av at du ikke skal få vite det.