Football Manager 2012

#1
Årets store spillbegivenhet nærmer seg, FM 2012 kommer ut 21. Oktober til PC og Mac.

I årets utgave er det mange nye og spennende features, og foreløpig vet vi om følgende:
  • Nytt scoutingsystem
  • Bedre kontraktsforhandlinger
  • To nye kameravinkler (som egentlig var med i fjor også ved hjelp av mods), likefullt presentert som en helt ny greie fordi lol.
  • Diverse spennende verktøy for å hjelpe deg komponere en stallen.
  • Nytt grafisk grensesnitt som endelig blir designet for å utnytte store oppløsninger og widescreen
  • Bedre kontroll på U- og reservelag.
Alt dette - og mer - for bare 299 kroner. Utrolig, men sant.

Det vi kort kan oppsummere med er at dette spillet blir å eie. Bodø/Glimt skal tas til Champions League igjen, det skal lolles av sinnsyke bugs som man ikke skjønner hvorfor kom seg helskinnet igjennom betatestningen, og det skal selvfølgelig raeges over at spillmekanikken i bunn og grunn er like forutsigbar som den har vært siden 90-tallet, på godt og vondt.

Demoen kommer nok i begynnelsen av Oktober, og VG har av en eller annen grunn sikret seg enerett på å distribuere den i norge. Så da vet vi det. VG-Rune er sikkert fra seg av begeistring.

Og helt til slutt gir jeg dere et bilde av sjefsdesigneren Miles Jakobson som mottar OBE-ordenen av Prince Charles fordi han står bak verdenshistoriens beste og mest viktigste spillserie.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#2
Drit i Excel, spill heller
pocket-league-story.png


Koreanerne har ikke peiling på fotball (virkelig), men de har peiling på sjarm og moro. FM? Moar liek FFFFFFFFFFFF!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#4
Når jeg dør og havner i hælvete blir jobben min å spille det der 24/7.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#5
Det er det tristeste GUI-et i et spill jeg har sett noensinne.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#6
Jeg veit at standardvitsen min er å skrive inn "Fotball mannen" og "Jon karev" i Excel, men det er overflødig i dette tilfellet.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#8
Masse likes til riffen fordi Buggz og Yeti bare må komme inn i tråden og spre butthurt.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#9
Er det noen som bruker den 3D "match engine"-greia, eller er det bare en gimmick sånn at folk som Fetthest og Buggz skal tro at det er et vanlig spill?
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#11
Likes til riffen fordi jeg nå gleder meg mer til å spille FM12.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#13
Jeg vurderer seriøst å gi FM 2012 en sjanse. No troll.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#14
Masse likes til riffen fordi Buggz og Yeti bare må komme inn i tråden og spre butthurt.
Da er det over da. Skjønner ikke hvordan jeg skal skal være "butthurt", med mindre det betyr "å være uenig med de mest profilerte forummedlemmene". Men uansett, Football Manager 2012 blir nok kjedelige saker og jeg gleder meg ikke. Så får de som liker det kose seg med det. Ikke værre enn det.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#15
Lurer på om jeg skal gi det en sjanse også, sånn at jeg kan ta Hamkam til Tippeligaen, Premier League, Champions League, VM og alle de andre gjeve turneringene.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#16
Da er det over da. Skjønner ikke hvordan jeg skal skal være "butthurt", med mindre det betyr "å være uenig med de mest profilerte forummedlemmene". Men uansett, Football Manager 2012 blir nok kjedelige saker og jeg gleder meg ikke. Så får de som liker det kose seg med det. Ikke værre enn det.
Poengterte vel bare at du ikke har noen interesse overhode for dette spillet, men følte likevel for å komme inn i tråden og surmage det opp.

Men men, bare en teori da.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#17
Beklager.
 
#18
Tror FM er et bra spillen, for de som liker sånt. :smugdog: