Forslagskasse Forslagskasse Forslagskasse

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Er det noe mulighet for å få fiksa den java-relaterte (?) buggen hvor quick edit-vinduet er blankt og man må trykke på Flere valg? Dette fungerte jo før.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Det var jeg ikke klar over, men test det etter jeg har fått oppdatert forumsoftwaren. Sier ifra.


Ps: det er i så fall javascript som til tross for navnet ikke har noe med java å gjøre.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ja. Påpekte det overfor Jante i en annen tråd her, men bare så det er sagt en gang til: JavaScript har ingenting med Java å gjøre. Du hadde fort slitt hvis JavaScript ble deaktivert når du avinstallerte Java, kan du si.
 

Jante

privileged CIS shitlord
Poenget er at quickreplyvinduet tidvis bugger, ikke om det er javascript eller java som forårsaker det..
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Hva med å bare flashe firmwaren litt?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Poenget er at quickreplyvinduet tidvis bugger, ikke om det er javascript eller java som forårsaker det..
Nå må vi ikke la følelsene ta overhånd og miste fokus her; det er JavaScript og ikke Java. Kanskje. Aner ikke om det er JavaScript eller en fet bug med DOM2 eller noe sånt i nyeste Firefox. Kanskje?
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Tas vel opp i SG-styremøtet om noen uker. Kan forresten styremøtet foregå åpent sånn at alle kan bidra og skrive våre meninger om tråder, forslagstråder, tråder om forslagstråder og forslagstråder om forslagstråder?

På en seriøs note; hva er dealioen med redigeringsfunksjonen? Får alltid et tomt vindu når jeg trykker på Edit.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Var egentlig ikke så seriøs da, så det går greit. Men hva med det andre jeg skrev?
 
Det er jeg uenig i. Animerte giffer som avatar er bare irriterende.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Jeg husker detta var en svær sak tilbake på ... beigegal? Var det kanskje tilogmed blågal? Derfor sier jeg av prinsipp nei til gifvatarer. Bortsett fra Nåva sin.