Forumet er tregere

#42
Føler at ting går litt raskere nå, men det er ikke mye...
vi får se hvor raskt det går for dette innlegget å lagt til.

EDIT: 53 sekunder... <_<
brukte nå fast reply og bruker Firefox til vanlig

dette er smekk på pungen i min bok Elfkin....
 
#43
20+ sek å hente inn hele denne siden i Opera fra klikk på link til ferdig.
Vis nye innlegg kom igjen ikke, gikk tilbake, prøvde igjen og fikk kjeft fordi jeg flooda. Måtte vente 20 sekunder. Hmpf.

(Nå strør vi salt i såret dere. :))
 
#47
Ah, ok. Uansett så har fatteren installert diverse Anti-Virus programmer, så de sjekker vel alle sidene jeg åpner først. Som om jeg er inne på snuskete sider..
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#48
Du gjemmer dem bare i "mine mottatte filer", right? :D

Men altså, forumet er kjapt igjen, og det innloggingsproblemet er vekk... Enten er det ekstremt ustabilt, eller så er situasjonen reddet. Jeg håper på det siste.
 
#51
:(

Folk sier støtt at det er linja som er grunnen til dårlig/kjapp nettsurfing, men jeg har merket at det går jævlig treigt på denne PCen jeg sitter på nå, i forhold til familie-PCen.
 
#53
Siden dette emnet har blitt litt sånn "klage-på-alt-som-er-galt-med-forumet"-emne, må jeg nesten spørre hva som feiler søke-funksjonen. Den virker ikke helt god.

...øh ja, og en ting til. (totalt off topic) Er det flere enn meg som ikke får logga seg på MSN? :flau:
 
#54
Opprinnelig skrevet av Shigsy@08.02.2005, 22.01
...øh ja, og en ting til. (totalt off topic) Er det flere enn meg som ikke får logga seg på MSN?  :flau:
174886​
Ja, men er ikke det like greit da? MSN må døøø. (Damdamdaaaaam!)
 
#55
Opprinnelig skrevet av Agahnim+08.02.2005, 22.05-->
<!--QuoteBegin-Shigsy
@08.02.2005, 22.01
...øh ja, og en ting til. (totalt off topic) Er det flere enn meg som ikke får logga seg på MSN?  :flau:
174886​
Ja, men er ikke det like greit da? MSN må døøø. (Damdamdaaaaam!)
174888​
[/b]
Men jeg skulle jo bare diskutere skole med en klassekamerat :(
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#56
Min MSN er veldig veldig død.
 
#57
Min stod opp den tredje dag.
 
#58
Forumet er blitt treigere etter min mening. Har testa på skolen, hjemme, og på jobben og er like treigt vær gang, men det kan variere. I det siste har jeg dobbelposta i hytt og gevær fordi det går så treigt når jeg trykker på "legg til svar" eller "lag nytt emne" for den del. Litt plagsomt må jeg si.
 
#60
Helt enig det går skikkelig treigt her hjemme hos meg og. Det er rett og slett for dårlig av dere i ledelsen på spillegal, jeg har kun oppe 4 torrents og dc++ og likevel går det treigt, hva faan skjer med den nye spillegal serveren? :p :p :p