Altså, den eneste indisien jeg ser mot meg er Tutan som sier jeg heiv meg på å stemme på deg; men jeg stemte ikke en gang siden jeg har vært unna nettet (jeg jobba i hele går) en stund. Men jeg kan skjønne at det virker som et sterkt bevis, så hvorfor ikke bare skanne meg og få det unnagjort? Da kan vi konse på å ta en ting etterpå. Her er uansett hva jeg har:
- Tutan ruller en «myk» linje, med milde gjennomganger av det som peker mot ting, men hvor mange har han pekt ut de siste utvelgingene?
- Maximum er litt grinete og vil skanne noen fordi han akkurat ble det sjæl, og det viste seg å være bortkasta.
- Hadde jeg vært ting, hadde jeg helt klart tinga Geeken, folk fortsetter jo å stole blindt på det første navnet han kaster ut. Så hodeløst som folk stemmer nå, kan han sikkert holde det gående ihvertfall en natt eller to til, spesielt om han ofrer en ting en eller annen gangen. Man trenger jo ikke stort mer for at tinga skal vinne.
- Kak er i det minste skeptisk til systemet, det gjør ham vel ok i min bok.
- Sjutten, Christer, til en viss grad Drauden, og Buggz etter feilskanninga av ham er jo fullstendig i kulissene. En annen som holdt seg greit i kulissene var jo Klaymen, som jeg ser nå at ble skutt. Men, det er litt risky å bruke den siste skanninga vår på en av dem om man kaster bort den første på meg.
- Filip er analytisk nok fortsatt, jeg håper det peker bort fra å være ting.
Så ja, hva stemmer Kurt Russel? Jeg veit ærlig talt ikke.