Forumspill: No mafian

#21
Er med på dette.
 

demake

Seksuelt godteri
#22
Signer meg opp også.
 

Sofie

Like my body?
#23
Skjønner ikke en dritt, men får sikkert hjelp til å forstå, HM? Melder meg på.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#24
Det går ganske av seg selv. 16 spillere burde være nok, men starter det opp i morgen så eventuelle etternølere får tid til å signe seg opp.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#30
Oppsett:

19 spillere.
? innbyggere
? mafia
1 engel
1 inspektør
1 vigilante

En oppsummering av de forskjellige rollene følger:

Byfolk kan diskutere i denne tråden når det er dagtid, får ikke gjøre noe om natten.

Mafia må hver natt bestemme seg for én person blant byfolket å ta livet av. Det trenger ikke være enstemmig, men det må være flertallig, og det kan ikke være dissens. Hvis inget konsensus har blitt oppnådd i løpet av 48 timer vil jeg velge navnet som det virker å være mest enighet om.

Inspektøren får nominere en spiller hver nattfase til å bli undersøkt. Han sender meg en PM og jeg vil fortelle om spilleren er mafia eller ikke.

Engelen kan sende et navn til spillederen og den spilleren vil, kun for denne natta, være trygg fra å bli drept av mafian. Engelen kan også velge å beskytte seg selv, men kun én gang i løpet av spillet!

Vigilanten er en loose cannon med ei hagle som kan ta livet av hvem han vil en gang hver natt. Men han er på byfolket sitt lag, og burde ikke drepe tilfeldige folk da de kan være uskyldige … Vigilanten trenger ikke å drepe noen hver natt. Dessuten: Inspektøren vil få et Skyldig-svar hvis han sjekker personen som er vigilanten.

Jeg har rullet opp rollene med en tilfeldig mafiagenerator (ja, det finnes) og sender PM straks. Tråden vil være stengt til alle har fått PM.

Første innlegg vil bli oppdatert etterhvert som folk blir drept. Når en spiller blir lynsjet etter dagfasen vil vi finne ut rollen deres. Når en spiller blir drept av mafian etter nattfasen vil ikke personens rolle bli avslørt i tråden, men mafiaen vil få vite om de klarte å drepe engelen eller inspektøren. Kun vigilanten får vite rollen til personen han drepte.

Temaet blir veldig simpelt, mafiaen har inntatt en liten landsby på 1930-tallet, og ett lik har allerede dukket opp, signert Mafian!



Den elskede borgermesteren har blitt tatt av dage, men av hvem? Da det ikke har kommet noen nye mennesker til denne byen på lenge, må mafian være noen som allerede bor her! Det er innkalt til et bymøte, og innbyggerne roper etter blod!



Hvis noen lurer på hvordan vi skal starte, så hadde Ganon riktig ide:
Ganon skrev:
Og det har startet =D Come at me brah! Vil forøvrig påpeke at det er Drauden og ikke meg som nettopp har reist verden rundt. Tipper han hadde noen kondomer med gud vet hva stappet opp i pompen for å finansiere "ferien" . Lukter mafian og sikkert andre ting i lang vei.
Andre viktige ting:
- Innspill fra spillegale som ikke er med i spillet vil bli moderert til stillhet.
- Ikke snakk om spillet utenfor tråden
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#32
Erre no kaffe å få, før vi går i gang med å finne ut hva som egentlig har skjedd her?
 

demake

Seksuelt godteri
#33
Mafian? Så det betyr at Erik Ribsskog snakker sant?
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#38
Nå synes jeg du skal roe deg ned, Maximum. Jeg synes polti' skal gi oss noen forklaringer før vi gjør noe drastisk.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#40
Kjøpt og betalt. Hvor ble det av resten av historien din a, Sheriffen? Hmm?
Skrivesperre? Skrivestreik?
KJØPT OG BETALT!