Forumspill: No mafian

#42
Jaggu.
 

TheNormalGeek

også kalt Anders
#43
Da er det bare å sette igang da. Første dag har vi ingenting å gå etter, så her blir det bare ord mot ord. Jeg selv venter til imorgen før jeg peker ut en tilfeldig.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#44
Ribba: The Game : A La Capri edition

Bring.
It.
On.
 

Javi

elsker dette landet
#45
Ved min hatt! Det er det jeg har sagt hele tiden! Før eller siden smeller det! *peker den sammenslåtte paraplyen mot TheNormalGeek og setter seg*
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#46
Jeg synes du og jeg skal forlate dette forferdelige åstedet og finne oss et sted vi kan være alene, Javi.

Hva er prisen din?
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#47
Føler du deg litt svett siden du plutselig må smyge unna, Drauden?
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#48
Altså, vi kan godt pule foran dere. Null stress.

Seriøst, hva er prisen din?
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#51
... så noen forresten hva ordføreren dreiv med før han døde? Var han innom Terje?

:mysensibilities:
 
#53
Helt klart spaghetteriarester over hele fyren der han lå død på bakken, kan det være at Terje ikke tålte kritikken?
 
#55
Faen, må gi mafian 102% av overskuddet av kebab sjappa mi.. veit ikke hvor lenge jeg kan overleve. Uansett, jeg ønsker å bruke kjøttet til han som dæva i kebaben, må spare penger. Ingen har vel imot det?
 

demake

Seksuelt godteri
#57
Hvem utnevte deg til sheriff, sheriffen? Man har jo sett mafian deale med ordensmaktene i et utall mafiafilmer.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#59
Altså, vi kan godt pule foran dere. Null stress.

Seriøst, hva er prisen din?
Etter en så lang utenlandsreise, hvordan i alle dager skal du ha råd til å betale for Javi. Om du da ikke bruker jobben på Posten til å smugle!
 

demake

Seksuelt godteri
#60
sheriffen skrev:
Jeg er ikke sheriff, jeg er mesterdetektiv.
Og med lett tilgang på bevisene kan du endre de til egen fordel, ikke sant?