Forumspill: No mafian

Drauden

SGs kollektive lillebror
Nilo er landsbyens tannlege, tenna våre har ikke godt av at han forsvinner. Jeg synes vi skal la han leve.

Shinra85

Spillegals effort emo
Nei til Nilo

Vi trenger en kilde til mat nå som det stormer rundt sjappa til Terje

demake

Seksuelt godteri
Jeg aner ikke hvilket spill ganon spiller, men uansett om han er mafia eller ikke gjør han en jævlig dårlig jobb. En løs kanon på dekk for alle parter. Om han er mafia så vil han drepe oss en etter en, og hvis han ikke er det så jobber han hardt for å drepe oss alle uansett virker det som. Jeg sier ikke mer.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Jeg bidrar til The Save Nilo Foundation.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Det var faktisk 12 som ville redde Nilo. Han er herved mer enn klarert, men det ser verre ut for Ganon.

PUTT GANON FORAN KANONEN (8/10)
Agradula
TheNormalGeek
Drauden
Demake
Neocon
Eivind
Klaymen
Nilo

HAN HAR SÅNT ET USKYLDIG ANSIKT (3/9)
Ganon
Sofie
Terje

Tror alle burde se godt om på innleggene på nytt. Jeg er uskyldig som et lam og har kun kommet med saklige anklager. Med den påstanden flipper kanskje noen av dere fullstendig, men hør meg ut.
Den første anklagen min mot demake baserte jeg på de få faktene vi var servert, noe INGEN andre gjorde. demake prøver å henge meg ut for homohets, men jeg er ganske sikker på at du bare glemte at vi er på 30 tallet nå, og homofiles rettigheter vil jeg tro er ikke eksisterende. Ikke noe personlig, men et angrep mot ordensmakten, med skyts og muligheten til å få bli med i mafian som bakteppe gjør deg til en mulig gjerningsmann. Igjen, dette er basert på tilgjengelig informasjon.
Videre til anklagen mot Drauden. Her er jeg virkelig satt ut at jeg blir angrepet! Agradula spant et nett med løgner og dere slukte det rått. Situasjonen hadde eskalert til et slik nivå at jeg så ikke noen annen utvei enn å gi tommel opp til barnedrap for at dere skulle se at vi ikke konspirerte sammen imot noen. Dette gjorde jeg igjen basert på den hittil tilgjengelige informasjonen som reisehistorien, våpenkunnskapen, og mangelen på empati Drauden har vist så langt. Jeg refererer selvfølgelig til når han sa rett ut at han ikke brydde seg om menneskeliv.
Noe som fører oss til den siste anklagen. Mot Nilo. Dere roper rasisme, jeg roper wut? Han har ikke gjort annet enn å beskylde, anklage, konspirere og skape uro. Jeg gjorde ikke noe annet enn å slå tilbake med samme mynt. Og det lå i kortene at han kom til å anklage meg så raskt han fikk muligheten. Eneste måten for meg å overleve var å eksponere han og få flere til å gjøre seg opp en mening så jeg visste hva jeg hadde å stri med. Og det har kommet klart frem. Jeg ser at alle er raske til å kaste seg med flokken, men for guds skyld se på bevisene. Jeg har ikke gjort noe skade, eller anklaget folk på gale premisser. Jeg er ikke rasist, men man trenger ikke være være det for å ha lyst til å henge Nilo etter uttalelsene hans.

Jeg vil med dette konkludere forsvaret mitt og jeg håper alle tenker seg om så vi unngår at jeg blir hengt. Hvis det skjer vil dere ikke bare miste en av de uskyldige innbyggerne, men også den med flest brofists i tråden. Ikke at det gjør meg uskyldig, men verdt å tenke på. Nå, la oss finne ut hvem de mafiajævlene er!

Mat ham til bikkjene, snakkes aldri Ganon.

Ps lol

Terje

mostly harmless
Her må jeg nok gå mot strømmen. Vet ikke hvor mye det hjelper, men. Det Ganon sier mekker sans for meg. Der flere peker på det første og beste uten og tenke seg om har han analysert ting og kommet med gode påstander. Det er andre her som burde dingle før han. Så jeg går for å redde Ganon.