Forumspill: No mafian

demake

Seksuelt godteri
#83
Hmmm, ganon kommer med et poeng.
Et poeng? Virkelig? Jeg hadde sikkert kunne drept borgermesteren om jeg virkelig ville (har ei bøtte cyanid på labben), men aldri i livet om jeg hadde satt mine bein i Terjes Dunkesjappe. Ikke. I. Helvete. Såpass burde dere kjenne meg etterhvert. Dessuten er ikke skytevåpen noe jeg kan håndtere. Ikke har jeg nok overkroppstyrke til å løfte dem, og jeg er dessuten skvetten.

Hva homokonspirasjonene angår så er drauden minst like homo som meg, om ikke mer.
 

demake

Seksuelt godteri
#85
Jeg er skada i ryggen sjæl (bare litt mindre emo om det), så jeg kan sikkert ringe klokker om det kommer til det punktet. Jeg vil uansett ikke at noe skal skje med min Shinra <3
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#86
Bare fordi jeg reiste rundt i sør-amerika, betyr ikke det at jeg skulle hatt noe behov for å drepe vår kjære ordfører. Jeg reiste for kulturelle grunner, ikke noe annet.
Nå er jeg tilbake og jeg jobber for postmann Lodin og trives.
Jeg er bare barnet uten politisk interesse engang. Ordføreren død betyr ingenting for meg.
Ja, jeg fikk våpenopplæring i militæret, da jeg FORSVARTE landet deres. Men etter jeg var ferdig, har jeg ikke rørt et eneste våpen. Jeg liker dem ikke.
Mange her som trekker egne konklusjoner ut av lufta, og som mistenker meg på grunn av mitt søte ansikt. Men jeg synes folk her burde vente til ting gir mer mening. Jeg mener, dette er Chicagal, ikke en liten fanatisk landsby.

Derimot er det noe nytt som foregår i byen vår. Jeg så noe lignende i Guatemala. Den lokale banden prøvde å ta over landsbyen. En og en døde, inkludert landsbymedisi mannen og deres utvalgte beskytter. Byen ble paranoid og beskyldte hverandre. Uskyldige ble ofret. Til slutt viste det seg å være banden Lo Guano Locos som tok over byen.
Dette kan være starten på noe stort. Vi trenger alle innbyggerne vi kan få. Og jeg kan bruke våpen. Jeg kan lære dere!
Noe å tenke på hvis dere henger noen som viser seg å være uskyldige


Vi burde undersøke restauranten til Terje, og høre hva faen han dreiv med.
 

Terje

mostly harmless
#87
Dette har vi vært gjennom alt. Hvorfor i hule skulle jeg mistenkeliggjøre meg selv på den måten? Hadde egentlig tenkt til å la tvilen komme ungdommen til gode her, men igjen ser vi at kjeltringene prøver å kaste mistanke min vei for å frigjøre seg selv, så helvete heller.

Drep gutten.
 
#88
Jeg mistenker Ganon for å være mafia.
Herregud, hvem kommer en så saftig innlegg, med motiv og annet bs. Han skal bare dekke opp for seg selv.. typisk ganon-strats det. Brenn han!
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#89
Nilo: Så det er en nei-stemme i Drauden-avstemninga? Vi har kun én rettsal i byen så vi kan ikke ha flere rettsaker på en gang.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#91
Dette har vi vært gjennom alt. Hvorfor i hule skulle jeg mistenkeliggjøre meg selv på den måten? Hadde egentlig tenkt til å la tvilen komme ungdommen til gode her, men igjen ser vi at kjeltringene prøver å kaste mistanke min vei for å frigjøre seg selv, så helvete heller.

Drep gutten.
Hvis du er uskyldig har det vel ingenting å si om vi sjekker restauranten din? Han har tross alt nettopp spist spaghetti. Kan til og med hende vi finner noe so beviser din uskyld.
 
#94
Drauden sa det selv, han er likegyldig til liv.
Ordføreren død betyr ingenting for meg.
Han er god med våpen.
Og jeg kan bruke våpen. Jeg kan lære dere!
Det at han er ung peker bare enda mer på at han er den skyldige, da han er i den fasen at han må vise sin lojalitet til mafian ved å begå en alvorlig forbrytelse. Det er ingen nyhet at mafian rekrutterer unge mennesker.

En ung gangster som er trent i våpenbruk og iskald som faen, heng gutten!
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#95
For å forsvare Demake, kan jeg også si at de som går på Terje's Spaghetteria går ikke dit for maten.

Og ganon har jo helt tydelig tenkt gjennom dette.
Legge liket til borgermesteren på en slik måte at han ser homo ut. Kanskje han faktisk er homo?
Drikken går ned på høykant? Hvordan vet han dette, når det er en kaffekopp som ligger på bakken? Kanskje fordi Ganon var selv den som drakk ned på høykant, som han selv sa det så fint, for å klare å fullføre gjerningen?

Og Drauden. Den derre forsvare landet-greia di. Du som ba meg lage en plakat for å feire at du endelig var ferdig? No post-traumatisk på gang? Er i militæret og bruker våpen. ÆSJ ASS. JEG LIKR IKE VÅPEN JEI. Også plutselig skal du lære folk å bruke dem? Hva i...
Og det Julius Maximum sier. Tipper dette har skjedd. Drauden fikk beskjed om å smugle noe fra Sør-Amerika. Og det er helt tydelig at det var dette han gjorde, men feilet, derfor denne lange tiden der borte i håp om at mafian skulle glemme. Men det gjorde de ikke og eneste måten han kunne gjøre det godt igjen? Vel. Dere har jo sett hva som har skjedd.

Kanskje Ganon rett og slett har instruert Drauden for å sørge for at en annen får skylda. Og hvem bedre enn skaphomoen Drauden kan fake et drap som en homo ville begått? Drauden som er ung vet jo ikke om de bra spisestedene i byen så han tok bare det nærmeste stedet. Hvorfor ville borgermesteren så møte med lille drauden? Det er der ganon kommer inn. Han avtalte møtet med borgermesteren, men det var ikke han som møtte opp. Det var lille drauden og 9millimeteren hans.
Selvsagt ville borgermesteren møte Ganon. Han er jo i oljåbransjen og borgermesteren så sitt snitt til å få litt penger til årets valgkamp.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#97
Vet du hva, jeg skulle ønske jeg var mafia fordi det der eide.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#99
Dette er 1930. Og jeg trodde vi fortsatt sto rundt liket...