Forumspill: No mafian

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
La oss vente med å anklage ganon før alle har gitt sin mening på hva vi gjør med barnet.

Når det er sagt var det veldig til effort for å legge skylda på noen andre...
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Guilliotin er mer humant, Oblivione har rett
 
Etter å ha lest forsvaret til Drauden ombestemmer jeg meg og sier; HENG UNGEN!
Det kommer klart frem i innlegget hans at han ikke er ukjent med umenneskelige handlinger. At en landsby tilfeldigvis holdt på å utrydde seg selv mens han var på "ferie" der er spikern i kista. Jeg tipper at han ryddet opp i noe mafiagreier, type narkoplanstasje eller noe.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
HENG BARNET (7/10)
Agradula
Sofie
Justin
Sheriffen
Terje
Maximum
Ganon

NEI, HAN ER MINDREÅRIG (9/9)
Drauden
Demake
Libresse
Neocon
Klaymen
Nilo
NormalGeek
Oblivione
Shinra85


Drauden er klarert for i dag og noen andre kan anklages!
 
Vel, siden Drauden visstnok er for ung til å henges, stemmer jeg for å henge landsbyidioten(tm) aka Nilo. "Hvorfor?" spør dere? "Hvorfor ikke" svarer jeg. Han kommer ikke til å bidra med å løse mord akkurat. Vi kan alltids smugtitte på han mens han prøver å ha sex med høner i fjøset, men det er nok mest humant å bare henge han og bli ferdig med det.
 
Dessuten er han pakkis så han er garantert med i no' mafian. La beina dingle!
 
Så fort jeg er off the hook, peker ganon med èn gang i en annen retning...
Nettopp, han er akkurat dum nok til å drite seg ut gang på gang. Han er enten med i mafian eller så er han bare dum, jeg ville sagt begge.

Jeg mistenker Ganon for å være mafia, igjen!
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Thinaran: Jeg sier bruk guilliotin på barnet, men om majoriteten sier bruk sv galge for å kvitte seg med han er jeg med

Heng barnet
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
For sent! Nilo er nominert av Ganon og Maximum bifalte det, la avstemninga begynne!

Hva har du å si for deg selv?!
 

demake

Seksuelt godteri
Så fort jeg er off the hook, peker ganon med èn gang i en annen retning...
Nettopp, han er akkurat dum nok til å drite seg ut gang på gang. Han er enten med i mafian eller så er han bare dum, jeg ville sagt begge.

Jeg mistenker Ganon for å være mafia, igjen!
Dette, så jævlig dette! Han så han ikke kom noen vei ved å nominere meg med mafiakofferten full av falske anklager, så da var det plutselig "NEI HEHE HENG DRAUDEN LIKEVEL A GUTTA". Fy faen. Bare fy faen.

Og nå går han etter nok en minoritet. Først et geni (meg), så en homo (drauden) og nå går han etter svartingen. For et svin.
 
Ganon, du messet med feil svarting.... du skal dø uansett. Kan jeg lage kebab av kroppen hans?
 

demake

Seksuelt godteri
Nei til Nilo, og ja til å sette rassist-Ganon til veggs.