Forza Motorkækk

#61
Opprinnelig skrevet av Kalvik@29.04.2005, 17.04
Har spilt minimalt hittil, men det er lovende. Kjøper bil (Corrado), så kan man jo style og gode greier. Liker at man kan stille inn hjelpemidlene, og få mer spenn hvis man vinner uten hjelpemidler.

Hadde nesten ikke hørt om dette spillet før i går, så ingen forventninger var bygget opp. Liker kjøreopplevelsen. Meget bra.
213469​

Slett folk i friendslista di, den er full. Vi må ta en tur på liven.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#62
Altså, dette har jeg lurt på siden jeg så emnet for første gang... Hva faen betyr kækk?
 
#63
Det har faktisk jeg også lurt på.

Var forresten overrasket over anmeldelsen til GameSpot. Hadde ikke trodd på en såpass bra karakter.

Har forresten kommet meg 22% inn i spillet, og har nådd level 21/22 om jeg ikke husker feil. :tommelopp:
 
#64
Opprinnelig skrevet av Mongis@03.05.2005, 18.37
Det har faktisk jeg også lurt på.

Var forresten overrasket over anmeldelsen til GameSpot.  Hadde ikke trodd på en såpass bra karakter.

Har forresten kommet meg 22% inn i spillet, og har nådd level 21/22 om jeg ikke husker feil. :tommelopp:
215157​
fett. snakkes på liven... not.. biatch
 
#66
ign review: 9.5 standarn

Noen som vet hvor man får kjøpt Fantac Speedster 3 rattet? Finner det ingen steder :(
 
#70
Fy søren dette spillet er morro ja, nydelig grafikk og gameplayen er så nice....
Og lyden på motoren på bilene er digg, særlig min favoritt Honda NSX....deilig :D
Dette spilles er å anbefales ja :tommelopp:
 
#71
Jepp, er helt enig med deg JumboJet.

Hva var deres første bil forresten(i spillet altså)? Min var en Honda Civic Type R, som jeg har brukt en del timer med arbeid på. Ser rimelig fet ut utvendig nå, om jeg må si det selv. Forløbig har den 289 kW(nesten 400 hk om jeg ikke tar feil), og med vektredusering veier den bare 979 kg. Har makset den ut på alle områder, men ikke motormessig, på grunn av diverse klasserestriksjoner. Kjøper jeg den største turboen og intercooleren kan man plusse på nesten 150 kW til. :tommelopp:
 
#72
Er på level 28, 30%.
Ferdig med amateur og point - to - point races. Ganske enkelt hittil, men nå blir det vanskeligere. :)

Supert spill, men Live delen har sine feil..
 
#73
Jeg har ikke sjekket det enda, men noen sier at det er mulig å justere bar på turboen senere i spillet, noen som vet om det er sant ?
Det hadde vært digg da, nice å kjøre enn bil med feks 1.4 bar med dump ventil....ahhhhh :D
Og så justere til 2.0 bar med enda deiligere pysjjj lyd, men herre jesus 2.0 bar vil vel motoren gå til dundas :p
 
#75
Opprinnelig skrevet av JumboJet@04.05.2005, 20.51
Jeg har ikke sjekket det enda, men noen sier at det er mulig å justere bar på turboen senere i spillet, noen som vet om det er sant ?
Det hadde vært digg da, nice å kjøre enn bil med feks 1.4 bar med dump ventil....ahhhhh :D
Og så justere til 2.0 bar med enda deiligere pysjjj lyd, men herre jesus 2.0 bar vil vel motoren gå til dundas :p
215658​
Jeg er ikke helt sikker, har ikke testet akkurat dette selv enda. Men om det er mulig må du sikkert gå inn på "the garage", så "tune car setup" og deretter "change setup". Burde stå noe om "boost controller" der en plass. Kanskje man må ha gått til innkjøp av den dyreste turboen for å kunne gjøre det...
 
#78
Sulky: Han kom på andreplass, og vant "bare" høytalere til 4000,-

Broren til Kalvik vant, etter hva jeg har hørt. Gøy med racingsete, Kalvik? :D
 
#80
hehehe. Kalviken på dette forum er the real deal. Brodern spiller mye med Kalvik-live kontoen. Nå vant jo jeg ny, så jeg skifter vel identitet snart.
Har jeg ikke deg i lista mattman? Mener brunosten er der, skal sjekke.

Har ikke fått de ettersendte premiene ennå, men det skal bli strøken det(H)
Mattman: Fått dem du?