Gameparty

Det er likt for alle. :p
 
Hvorfor skulle det ikke være lov å bruke C-stikka? Altså, items er morsomst, såklart. Men du kan ikke gå bort til en og si "Nå skal jeg eie deg i ssbm MED items!" Da items gjør hele spillet random.

Uansett, 2vs2 med items på final destination er det beste, synes nå jeg.
 
1on1 var bare et spesielt tilfelle altså.

2on2 er fett nok, t.o.m uten items, men hvis dere må så er det greit med.
men da kan man vel spille annet en final destination <.<
 
greit, ikke for å ødelegge denne ufattelig spennende diskusjonen, menER DET NOEN SOM VET NÅR GAMEPARTY ER. EKSAKT MED ANDRE ORD, JEG JOBBER I TILLEGG OG MÅ GODT MULIG TA MEG FRI. Det er jo kjekt å vite om det litt i forveien . Om arrangørene trenger hjelp, send en pm
 
Final destination ftw.

Vel, jeg kan akseptere Corneria og Hyrule Temple.
 
Hyrule er phunz.
Gud: hvis du bruker øynene dine og LESER kan du se at det ikke er satt noe dato enda.
du får sikkert masse pm's .... =D
 
har jo lest da vettø, det er defor jeg spurte om noen andre visste det... ;)
la pmëne komme
 

Lodin

Der Waaaah
Ja for folk sitter jo klare med definitive planer uten å si noe her. :rulleøyne:
Når det kommer mer konkret info blir dette tråden den dukker opp i. Inntil da kan du snøre inn egget.
 
Har interessen svunnet hen?

Er det noen her som har unlocka alt i Super Smash Bros og kunne tenke seg å dra med et minnekort? Jeg har altså ikke unlocka alt enda, og regner med at SuperSBM blir et av de mest populære spilla på spilltreffet.
 
Faktisk tror jeg ikke det er så superpopulært.
Sist gang fikk vi det ikke på før ut på natten en gang, og
de fleste var mer ivrige over tekken og halo.
Fikk kortet mitt whipet , men jeg har det meste bortsett fra Final Destination. Eivind har sikkert alt, og kan mest sannsynlig dra med kortet sitt. I vote for more SSBM denne gangen!

Jeg tror det fortsatt er stor interresse for treff, men siden vi har snakket om det meste alt, og vi har ikke fått noen nyheter er det ikke stort å si i dette emnet. Er hvertfall sånn for meg.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg har alt unntatt retro-DK-banen og noen troféer, som nevnt tidligere. Hvis noen som er rå på Sandbag gidder å hjelpe meg med det på treffet blir jeg glad mann.
 
Det var ikke engang en sandbag-ting.
sjekket Gamefaps. Problem solved!

(... men jeg vil fortsatt show'e litt of en hmc-ting jeg har øvd inn :usikker: )
 
Bump:
Nå sitter jeg her med Jinzo på #spillegal@efnet og diskuterer det kommende treffet, og da spør jeg:
Er 4 desember fortsatt en aktuell dato?
jeg mener , ingen oppdateringer, og 4 desember nærmer seg med stormskritt!
Updates , pLEZ!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Du vil ha spilltreffet på en søndag...? Hvorfor?
 

Nabbe

Har fin hatt.
Kan kombinere det med gudstjeneste?
 
Det er jo ledelsen som sa 4. Desember som en midlertidlig dato da ...
 
4 desember er egnetlig en ganske kjip dato...
Helgen etter passer bedre.
Menne, ja, vi får nå se om duke eller noen har
noe å komme med snart.
 
Er det såpass vanskelig å vente på tilbakemelding fra arrangørene?