Gameparty

Lodin

Der Waaaah
4 desember er uansett bare tull. Litt over en uke til og det er i vel korteste tidsrommet å klargjøre noe sånt.
Len dere heller tilbake og vent mer.
 

Nabbe

Har fin hatt.
...

Du er så ubrukelig.

Uansett virker det ikke som om spørsmålet er "når" lenger. "Om" passer kanskje bedre?
 

Endre

Ødela forumet
Jeg ringte Duke for en god stund siden og spurte om han kunne få bekreftet at lokalet ville passe til datoen vi hadde tenkt på ... Han sa han var veldig opptatt, men skulle prøve, og siden det har jeg ikke hørt noe. Så jeg kan nesten med hundre prosent sikkerhet si at det ikke blir treff i desember. Siden Duke ikke virker så veldig interessert i å arrangere noe uansett, blir det nok til at jeg og Chaz gjør det etter nyttår. Vi sier i fra.
 

Nabbe

Har fin hatt.
Fordi du stiller et spørsmål som allerede er stilt og diskutert for under 24 timer siden?

Mølaunge.
 
fælt så stygg, goth (kutte, kutte) og feit vi skulle værra i da' a Nabbe :tommelned: :tommelned: :tommelned: :tommelned: :tommelned:
 
Fantastisk. Ingen av de tingene du ramset opp beskriver Nabbes oppførselen i dette emnet. Ingen.

Jeg er imponert.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Nja, det var et par-tre feite ord der synes nå jeg.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Du er mer irriterende enn brokk. Så irriterende at jeg måtte finne på noe halvmorsomt å skrive for å påpeke at du er irriterende og homo og slippe unna med det.
 

Lodin

Der Waaaah
Nå er det endelig satt en dato, men det er foreløpig kun de i sexbomb som får vite den. Det fordi det ikke er 100% sikkert ennå og det blir for dumt å skuffe alle. :tommelopp:
 
Ja ... BARE de i #sexbomb ... *wink wink* if you know what Im saying.
 

Fabulous Fossmo

(sædpapir, bollerør, glidecreme etc)
Det er nå blitt enighet om at vi skal ha treffet på Kyrksæterøra i stedet for å gjøre det lettere for folk fra hele landet å komme seg nedover/oppover. Datoen venter vi fremdeles med å klargjøre.

PM meg om dere trenger beskrivelse av veien, eller kart over området vi skal være i.
 
Nord for Oslo, kjære deg.