Gameparty

Mja, var en god del over 18 år der sist.

Jeg sliter rimelig heftig for tida, men skal se etter om jeg får lånt varebilen til Onkelen min så kan jeg ta en runde rundt å hente alt som vanlig...

Hva gjør jeg ikke for deg Duke :kos:

Har ikke helt lyst til å ta sjangsen av å gå glipp av Katamari søpplemacy...

Kom å snakk med meg på msn a' Duke, /talk things over with you

Hvis det er ekstremt lyst så har jeg jo Snes og Secret of mana, Zelda:Alttp osv.. Men skal litt til for at jeg tar med

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av SirkusMartin@12.10.2005, 03.23
Jeg skal brekke deg som et lite barn. Både med growl og ren (mao, ta med ta med!).
268124​
Altså... jeg har ligget i blodtrening siden sist. Jeg KAN IKKE SLÅS på "If You're Not The One".

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
jeg slår dere alle på "jamelia - superstar". bare spør Shadar.

BARE SPØR SHADAR!!!

MUAHAHAHHAHAHHAHHAHAHHAHA

Det er den styggeste sangen. men også den man lærer seg fortest utenat.

CyberK

Finner ikke på noe.
Hurrahs - Singstarkonkurranse! Jeg taper automatisk, men skal nok gi dere vondt i ørene alikevel. Bare spør Cybermjau.

Jeg kan ikke ta med en jævla ting som ingen andre ikke har tilbudt minst tre av. Men jeg vil ha sofastemning med PSP...

Er det noe mulighet for å koble sammen nok til GC-er til at vi kunne hatt en liten Mariokart-turnering? 16-spillere... Hadde vært fryktelig kult med fler enn fire i det spille en gang for min del i alle fall. Klarer nok å få overtalt en kamerat (Fenrir) nedover og, om den muligheten er der. Spesielt hvis det er i Oslo, ettersom vi har gratis tak over hodet der nå...

Jeg signer på Mario Kart delen, har håpet på dette fra første treff, så og si.

MadCow

Lokal moderator
Neon som er med på en kamp i Tony Hawk 4 eller THUG 2?

Slår dere alle sammen så langt ned med Frozen (Madonna)

Det er bare å gi opp :p

Lodde; Get A Laif