Opprinnelig skrevet av Kozeloz+07.10.2005, 21.04-->
Skjekk profilbilde
På TG brukte jeg genser din slask. tongue.gif Frister å gi deg link til deiligst.no profilen min. tongue.gif
Følger det med after-party date med deg på dette treffet, kjekken? :forelsket:
EDIT: MAKAN SÅ VANSKELIG DET ER Å QUOTE DA
267019
[/b]
<!--QuoteBegin-oma@07.10.2005, 22.25
hadde det ikke vært for at han var så svær så hadde jeg sakt at de som ligger seg selv ut på deiligst.no er selvopptatte idioter... ( :grine: ikke slå meg duke :grine: )
kommer det å bli slik at det bare er begrenset plass?
267041
KozePuz: Jeg er litt lett på tråden. *hint hint* Hvor har du tenkt å ta meg hen til? :forelsket:
Oma : Pfff, Deiligst er tidsfordriv, det sier alle. : p Er der egentlig mest for moro skyld.
Angående selve gamepartyet, grunnen til at jeg startet dette emnet var for å legge press på meg selv, samt se om hvis vi arrangerte noe nytt så hadde vi de samme mulighetene som forrige gang. Igjen ; jeg hater WOW for å ha drept konsoll gaming for meg. Og at Endre f.eks vekker meg mens jeg sover selv om jeg har 10 timers jobb dagen etterpå er også bra.
Jeg kan ikke garantere at jeg klarer dette, (hvis ikke så vil jeg uansett prøve å skaffe det utstyret og sponsoret som trengs - selv om jeg ikke kommer selv.) Men skal snakke med Endre etter jobb, så tar vi det derfra.
Men Lillestrøm er og blir best - etter forrige gp så ble det kjørt opp to nye lerret og ekstra lyd slik at vi kunne få mer stasj forrige gang. Men det jeg tenker på her, om jeg husker riktig så har vi lokalet en helg. Hva med dette : Fredag = vi gjør alt klart. Lørdag = gaming fra kl 12 til halv 12 (da har vi god tid med gaming og alle som kan ta toget hjemover får mulighet til det) Søndag= ryddetid etter soving. Sofaen tar to stykker, så jeg og Endre kan f.eks bli der og sove ut slik at det hele tar en del lengre tid - men en god del mer behagelig. Er på jobb så det ble rotete, må stikke.