Gameparty

Nå, mer info om når dette muligens blir? Ville vært koz.
 

Endre

Ødela forumet
Jeg har spurt Duke om 4. november er greit. Virker ikke som han er så veldig interessert i å arrangere treff nå, men vi får se ... :/
 

MadCow

Lokal moderator
Opprinnelig skrevet av Variabel+12.10.2005, 21.39-->
<!--QuoteBegin-MadCow
@12.10.2005, 19.32
Neon som er med på en kamp i Tony Hawk 4 eller THUG 2?
268346​
Fy faen, gjett om jeg er. Jeg eier alle.
268416​
[/b]
Ok, da utfordrer jeg deg i en liten THPS 4 match på San Fransisco eller Alcatraz (trick attack eller grafitti).
Får prøve å finne frem noen gamle skillz ;)
 
Opprinnelig skrevet av Endre@13.10.2005, 00.55
Jeg har spurt Duke om 4. november er greit. Virker ikke som han er så veldig interessert i å arrangere treff nå, men vi får se ... :/
268525​
Ikke for å være frekk eller noe, men er vi fullstendig avhengige av Duke for å lage treff..? :ler:
Det er kanskje han som får tak i alt ustyret og sånt, eller?
 

Endre

Ødela forumet
Din frekke faen ... Skjønner ikke at du våger å skrive noe sånt til en mann i min stilling!

Men nei, vi gjør vel egentlig ikke det, det var bare at han har hatt kontakt med han som ordner lokalet og noe greier. Men Elfkin har visstnok ordnet et lokale i Oslo, så vi kan klare oss uten ... får vente med å se hva Duke sier, om han er interessert til å være med eller ikke.
 
=D


Oslo høres veldig fint ut uansett, sånn for min del. Da kan jeg faktisk ha lyst til å komme. Ikke at det har noen betydning i den store sammenhengen, men jeg ønsker meg Oslo. Da slipper jeg å være redd for å sovne blant slemme og skumle mennesker (sånn som Lodin, for eksempel), og kan snylte til meg en ferdig oppredd seng i stedet for en svett sofa. :flau:
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Opprinnelig skrevet av Luna^ ^+12.10.2005, 20.08-->
Slår dere alle sammen så langt ned med Frozen (Madonna)
268369​
[/b]
Har det kommet en ny singstar? w00t?! Jeg skal knekke alle i Frozen også, husker den enda godt fra ungdomsskoletida. Du er forøvrig en real neger, Luna.

<!--QuoteBegin-Shadar
@13.10.2005, 00.13
Det betyr SF3 til helgen, med mindre PS2-en plutselig bestemmer seg for å dævve igjen innen da. Jeg satser på at det ikke skjer.
268517​
<3 Chun Li will rise again.
 
Opprinnelig skrevet av Kozeloz+07.10.2005, 21.04-->
Skjekk profilbilde ^^ På TG brukte jeg genser din slask. tongue.gif Frister å gi deg link til deiligst.no profilen min. tongue.gif
Følger det med after-party date med deg på dette treffet, kjekken? :forelsket:


EDIT: MAKAN SÅ VANSKELIG DET ER Å QUOTE DA
267019​
[/b]

<!--QuoteBegin-oma
@07.10.2005, 22.25
hadde det ikke vært for at han var så svær så hadde jeg sakt at de som ligger seg selv ut på deiligst.no er selvopptatte idioter... ( :grine: ikke slå meg duke :grine: )

kommer det å bli slik at det bare er begrenset plass?
267041​
KozePuz: Jeg er litt lett på tråden. *hint hint* Hvor har du tenkt å ta meg hen til? :forelsket:

Oma : Pfff, Deiligst er tidsfordriv, det sier alle. : p Er der egentlig mest for moro skyld. :)

Angående selve gamepartyet, grunnen til at jeg startet dette emnet var for å legge press på meg selv, samt se om hvis vi arrangerte noe nytt så hadde vi de samme mulighetene som forrige gang. Igjen ; jeg hater WOW for å ha drept konsoll gaming for meg. Og at Endre f.eks vekker meg mens jeg sover selv om jeg har 10 timers jobb dagen etterpå er også bra.

Jeg kan ikke garantere at jeg klarer dette, (hvis ikke så vil jeg uansett prøve å skaffe det utstyret og sponsoret som trengs - selv om jeg ikke kommer selv.) Men skal snakke med Endre etter jobb, så tar vi det derfra.
Men Lillestrøm er og blir best - etter forrige gp så ble det kjørt opp to nye lerret og ekstra lyd slik at vi kunne få mer stasj forrige gang. Men det jeg tenker på her, om jeg husker riktig så har vi lokalet en helg. Hva med dette : Fredag = vi gjør alt klart. Lørdag = gaming fra kl 12 til halv 12 (da har vi god tid med gaming og alle som kan ta toget hjemover får mulighet til det) Søndag= ryddetid etter soving. Sofaen tar to stykker, så jeg og Endre kan f.eks bli der og sove ut slik at det hele tar en del lengre tid - men en god del mer behagelig. Er på jobb så det ble rotete, må stikke.
 
Vel, Oslo hadde vært utrolig deilig for mange ^_^

Men, jeg bryr meg egentlig ikke om hvor det er, så lenge det blir noe.
 
Opprinnelig skrevet av Lodin@13.10.2005, 14.32
Bare en dag igjen kjære så blir det oss to.  :forelsket:
268636​
Jeg gleder meg! :forelsket:
 
:grine:
 

CyberK

Finner ikke på noe.
Jeg husker at når jeg begynte å vanke her var jeg redd for alle de homoseksuelle undertonene. Nå er jeg bare redd for direkte voldtekt om jeg skulle befinne meg i samme rom som dere.
 
Opprinnelig skrevet av Cyberkverulant@13.10.2005, 16.32
Jeg husker at når jeg begynte å vanke her var jeg redd for alle de homoseksuelle undertonene. Nå er jeg bare redd for direkte voldtekt om jeg skulle befinne meg i samme rom som dere.
268678​
de er ikke sånn på "åknli" skulle jeg tro.
var hvertfal ikke like mye homoseksuell omgang på forrige gp som det er på #spillegal@efnet
 
Hvis det hadde vært like mye homoseksuell omgang på forrige gp som på #sexbomb ville vg plutselig fått noe nytt å skrive om.

Uansett, Mario Kart med 16 spillere må fikses, gjerne litt smash og. Gleder meg også til å vinne i Halo igjen :)
 
Døh, Team Hakke Peiling Jeg kom riktignok på andre plass på første game-party, men Team Hakke Peiling Jeg Strikes Back gjorde det ganske dårlig sist. :p
 
Ja, og "=D" ble snytt for seier, fordi NOEN skulle spille fightingspill hele natta ... grr

^_^
 
HEY!
Tekken 5 var nettopp kommet ut og vi skulle ha en turnering, og siden vi hadde så få prosjektorer så måtte vi begynne før alle dro... så hysj. :kos:

Duke, Endre: Hva skjer med 4 november? Blir det da eller senere?