Gamer.no ble lagt ned

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#42
Vinneren er kåret, men redaksjonen må se nærmere på forslaget før navnet endres - og i mellomtiden blir det fortsatt tek.no/hvaskaljeghete. Sløvt. Kunne ikke redaksjonen "sett nærmere på" forslagene før de utropte en vinner?
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#43
Vinneren ble jo ikke kåret men avgjort via en avstemming og deretter utropt for å fordele premier. Jeg skjønner at de vil gå over valget navnet sitt siden det potensielt er en mekk-eller-knekk om de gjør et dårlig valg.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#44
"Velkommen til Spillverket"

Fyren som foreslo dette navnet fikk også "en overraskelse i posten". Navnet er i det minste bedre enn Spillbar, men jeg får gi det litt tid og se om det gror på meg. Logoen var temmelig stusselige saker.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#45
Når du får blemmer på fingrene fordi du har spilt for mye og det går infeksjon i det, og du klemmer på blemmene, da er det spillverket som tyter ut.

Bra navn.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#46
Da er jo det på linje med den nye hudsykdommen som rammet hun jenta i Storbritannia.
 
#48
SPILLVERKET?!??!!? WTF!!! CrazyGamers var mer kreativt og fyren som sto bak det navnet har stryket teorien til lappen 36 ganger.

Edit And thats not a joke... 36 ganger!
 
#51
For faen, hvis dere skal rette på norsken, lær meg da! Hva er feil?

"strøk teorien til lappen" ?
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#52
Stryke - stryker - strøk - har strøket.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#56
Interessant utvikling. Spørs hvor mye de blir å påvirke den daglige driften?
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#57
Vel, jeg tipper de har tatt en kikk på gamers nylige utvikling, så de har nok skjønt at de ikke burde tråkke dem for mye på tærne.
 

Kilik

Lokal moderator
#58
Og nå er det ny strid om hvem som har rett på Gamer.no-domenet:

– Vi bestrider at de har rettighetene til navnet. Dette er en sak vi er i tett dialog om, slik at vi kan gjøre opp samarbeidet hvor vi eide 50 prosent. Det er ikke avgjort ennå, og vi er i kontakt med advokater, sier administrerende direktør Terje Haug i Edda Digital.

[...]

– Vårt samarbeid må oppløses og partene må bli enige om hvordan dette skal drives videre først. Derfor ble vi sjokkert når noen nå har valgt å bruke domenenavnet videre. Dette eier vi en halvdel av.
Journalisten.no