Gears of War: Bedriv koprofagi og innta rigor mortis

D

Deleted member 91

Gjest
#1
Redigert: Compoen er blitt innstilt inntil videre. I mellomtiden kan denne tråden brukes til å avtale god, gammeldags GoW-nettspilling.


Hiv og hoi, landkrabber. Som kjent er 17. november den offisielle slippdatoen for Gears of War her i Europa, og siden enhver 360-eier med bittelitt respekt for seg sjøl skaffer seg det så fort de kan, tenkte jeg det kunne være en skikkelig snerten idé å invitere til en liten turnering over Det Vide Intervevet. Forhåpentligvis er ikke ferdighetsskillet allverden den syttende, til tross for at noen av oss har jukset og importert spillet tidligere. Det er vanskelig å anslå nøyaktig hvor mange SG-ere som kommer til å sitte med GoW i klørne, så hvor mange lagmedlemmer hvert lag skal ha, etc. får vi nesten bare ta som det kommer. I mellomtiden kan jo de som er "bombedødssikre" på at de har spillet den syttende skrive et lite innlegg i tråden her, så kan jeg føre dere opp etterhvert. :)

Deltakere:</span>

Medlemmer i blå skrift spiller online relativt ofte (nesten hver kveld), og kan derfor være kjekke å ha på Friends-listen, spesielt om man er ny.

Nicholas (Nicholololas)
Joni (Chaz K)
Endre (ILiuz)
Agahnim (Agahnimz)

karamba (karambaa)
Uteena (Uteena)
Scary Paladin (Scary Paladin)
Mik (Udyret)
Freezar (Freezar)
Scorpiux (Nexxi)
Maximum (MaximumHardcore)
Yetipants (Fetthesten)

Evehr (BrokePlum)
Ololav (Ololav)
Demonickon (Demonickon)
Hazen (thc hazen)

<span style="color:blue">Revan (Bamsemumsen)


Spillegalnick først, gamertag i parantes.
 
#4
Errr, har spillet. Det spørs litt på hvor sterk "konkurranse" det blir, og litt på når jeg er borte på festival-konsert i helga, men kan kanskje være med. Og ut i fra det lille jeg har spilt, så har jegt oppdaget at jeg suger hardt i spillet.

EDIT:
Uteena (Uteena)
 
D

Deleted member 91

Gjest
#5
Aight, grunnet manglende interesse utsetter jeg dette. Dere som ikke har skrevet dere opp får passe på å melde dere.

Pøbler.
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
#6
Noen som blir med på noen runder nå? Senere i kveld? I natt?

Scary Paladin (Scary Paladin)
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
#8
Den er fin. Hvis flere vil være med er det bare å slenge seg på. Vi får vel et fint nivå siden det er så nytt. :)
 
#10
Mik (Salaklas) blir det altså, følg med i svingene, da. :)
 
#11
Falt for fristelsen i dag, og er eier av spillet.

Før meg opp a.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#12
Jada, jada. Get back in your hole.

Hvem er med på litt koselig motorsaging lørdag kveld?
 
#13
Er med forhåpentligvis til neste helg, kommer ann på hvor billig jeg finner spillet. Er det 8 vs. 8, eller 4 vs. 4 på Live? Det er fire player splitscreen, eller bare to? Kan man spille to player på system link?
 
D

Deleted member 91

Gjest
#14
VG+ har spillet til 400 spenn pluss porto. :) Det er 4vs4, og kun to stykker per skjerm. Og ja, det kan være to stykker på hver maskin over både Live og System Link.
 
#15
Jeg skaffer det nok 23 nov i og med at jeg har bursdag da.

ZoDz (Purple ZoDz)
 
#19
Satser på å skaffe meg spillet i løpet av uka:D

Gamertag er Maximim (kolaas)