Gears of War: Bedriv koprofagi og innta rigor mortis

Pizzaman kom så da måtte jeg stikke

Jeg vedder en 10er med meg selv på att jeg er på igjen om en time siden jeg er sjuk og ikke har noe annet og gjøre:)

D

Deleted member 91

Gjest
Er ikke alle som er heldige nok til å være sjuke, dessverre. :( Uan-Z, vi ga oss for kvelden nå. Som alltid så var det noen veldig koselige kamper, selv om Yeti fortsatt er en gud med den jævla bua. :argh:

Ja, den bua er utrolig irriterende, iallfall når man prøver å hoppe unna mens pila følger etter ...

Men det var utrolig moro i dag også som vanlig. Er ekstra stilig når man kjenner andres spillestil litt også, for da er det litt lettere å samarbeide, og man kjenner svakhetene til de andre. I dag lærte jeg for eksempel at man ikke vil være i nærkamp om Freezar er i nærheten samtidig som det durer fra en motorsag.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg fant ut at min oppgave her i livet er å bruke Torque. :D

...Fordi jeg suger på alt annet. :(

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Fetthesten. Du spilte med meg. ;)

Haha. Det var jo bare så utrolig lett å "snike" (les: rulle febrilsk) seg bak dere og sage dere i to.

Yeti får ikke lov til å bruke den bua igjen, noensinne.

Haha, logga meg på ett random game og sagde ned 3 amerikanere og curb stompa 1! Enten fikk jeg turbo gamer injection der og da, ellers suger de no jævlig... Det var gøy, også kalte de meg en cheater og kicka meg(lost connection from host sto det hvertfall):D Jess! Jeg bruker wallhack!

Jeg er med i morgen kveld, var mye motorsag morro for min del på mausoleum i dag^^
Vet ikke helt hvem som var locust da, fikk det liksom aldri helt med meg ^^
(Brokeplum er meg btw, add meg hvis du skal spille i morgen og ikke har meg på lista^^ )

Da skal jeg kjøpe det imorra om Elkjøp har det inne :D

Da var jeg back online!!

legg meg til alle sammen er dere snill så er jeg med på en stooooort SG clash i morgen. Har tid fra 08:00-14:30

Og ifra 16:00-Utover hele kvelden og de sene nattetimer!

(23/11/06. For de som er usikker)

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Vel, jeg har ikke tid i kveld. Sånn jobb.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Demonickon er da også litt av en røver med Torque-en, så jeg ville ikke følt meg helt trygg. ;)

Noen forslag til når vi skal spille i kveld? Sånn 20:00 tia i kveld?

Tenkte jeg skulle spille litt med Endre om en halvtimes tid, så det er bare å slenge seg på om noen har lyst til å spille litt.

SITAT(Joni @ 23.11.06, 17.31) 36426
Tenkte jeg skulle spille litt med Endre om en halvtimes tid, så det er bare å slenge seg på om noen har lyst til å spille litt.
[/b]
Jeg er med nå jeg, noen som starter å hoste? 5 online alt. kan bli 3 vs 3 det