Gears of War: Bedriv koprofagi og innta rigor mortis

#82
SITAT(Nicholas @ 22.11.06, 00.15) 36038
Ja, finner helt sikkert tid til å drepe hele det andre laget egenhendig imorgen kveld også. :D
[/b]
Harr! Hva med den ene gangen jeg drepte hele det andre laget da? ^_^


Ellers sugde jeg da, noe som er ganske merkelig siden jeg to dager tidligere knuste brutalt. :(

Satser på å få bli med ikveld også.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#83
Jeg spilte vel omtrent som et tretået dovendyr på Ritalin i går, men jeg koste meg da jeg fikk most to stykk i en smell på Tyro Station med Hammer. :D

Sånn ellers har jeg et forslag: Hva med å endre litt på maplista og poenggrensa? Istedenfor å bruke to timer på å peise gjennom alle kartene, kan vi bruke litt kortere tid på å ta noen skikkelige kamper på noen utvalgte kart. Hvis vi hever poenggrensa til 5, og spiller på - si - fem kart, tror jeg det kunne bli litt mer intenst. Eller hur?

Så får vi vel komme med noen favorittkart, og her er da mine:
- War Machine (seff)
- Tyro Station
- Mausoleum
- Canals
- Rooftops/Mansion (ikke helt sikker på den siste der)
 
#84
SITAT(Yetipants @ 22.11.06, 10.13) 36079
Jeg spilte vel omtrent som et tretået dovendyr på Ritalin i går, men jeg koste meg da jeg fikk most to stykk i en smell på Tyro Station med Hammer. :D[/b]
Ja det var indeed nice!
 
D

Deleted member 91

Gjest
#85
SITAT(Yetipants @ 22.11.06, 10.13) 36079
Jeg spilte vel omtrent som et tretået dovendyr på Ritalin i går, men jeg koste meg da jeg fikk most to stykk i en smell på Tyro Station med Hammer. :D

Sånn ellers har jeg et forslag: Hva med å endre litt på maplista og poenggrensa? Istedenfor å bruke to timer på å peise gjennom alle kartene, kan vi bruke litt kortere tid på å ta noen skikkelige kamper på noen utvalgte kart. Hvis vi hever poenggrensa til 5, og spiller på - si - fem kart, tror jeg det kunne bli litt mer intenst. Eller hur?

Så får vi vel komme med noen favorittkart, og her er da mine:
- War Machine (seff)
- Tyro Station
- Mausoleum
- Canals
- Rooftops/Mansion (ikke helt sikker på den siste der)
[/b]
Det er ihvertfall den stilen jeg kjører når jeg mekker server, bare at jeg inkluderer det derre bilvrak-bybrettet i blandinga. Sånn ellers er jeg enig i bretta du har valgt, bare å kjøre på for min del.

Sånn forøvrig burde det ringe en bjelle for alle og enhver når man hører lock-on-lyden til Dawn of Hammer. Hører du, Chaz? :D Jeg kan sikkert bli med litt ikveld, mellom Torgrim Hauk Åtte og Små Armer.
 
#86
Multiplayeren hos meg fungerer, så du kan skrive meg opp i blått igjen:) Er bare act 4 som ikke kan spilles, men skulle gjerne prøvd co-op med en eller annen for å se om det letter noe press fra discen muligens, er litt surt å ikke klare å spille igjennom spillet:p
 
#87
Når i kveld skal vi spille da?

Sånn 21:00 -tiden? Skal i hvert fall prøve å få somlet meg på denne gangen.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#88
21-tida passer ypperlig for meg, iallfall.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#90
Blir nærnere ti for min del, men så er jeg helt sikkert med på noen runder.
 
#91
Tenkte jeg skulle prøve meg litt i nærmere ti jeg også, siden jeg skal bort til en kamerat i kveld...
 
#92
Sorry, men måtte gå. Hadde lovt å se film med dama >< Kommer kanskje på igjen etterpå ellers så er jeg nok med i morgen fra 6-7 tia og utover :D
 
#93
Tror ikke jeg får spilt idag, for de som tenker: "Skal Ololav spille idag tro?"
Men jeg lurte på om noen har løst det jævla kommunikasjon problemet? Følte meg litt dum når jeg fant ut at jeg hadde sitti å babla helt for meg selv hele kvelden.
 
#94
SITAT(Ololav @ 22.11.06, 21.38) 36204
Tror ikke jeg får spilt idag, for de som tenker: "Skal Ololav spille idag tro?"
Men jeg lurte på om noen har løst det jævla kommunikasjon problemet? Følte meg litt dum når jeg fant ut at jeg hadde sitti å babla helt for meg selv hele kvelden.
[/b]
Jeg fikk ihverfall med meg at de som er døde ikke kan prate med de som er levende selv under loading :p
Meneh nei tror ikke det det er ordnet, men det funker å bare starte ny host eller host'n rehoster
 
#95
Yes, jeg måtte dra etterhvert jeg og, men jeg hadde det morro som medic og Sag massakrer :)
Er definitivt med flere ganger, neste gang tar jeg ninja sverdet ^^
 
#97
Nicholas, legg til Revan (Bamsemumsen), for i morgen skal jeg ut og kjøpe printer og dette spillet, hvis Elfuckingskjip har det inne. Jeg lover, og da skal jeg faen være med i helga. Håper at jeg får være med dere da, skal bare spille litt co-op hos en kompis og lære meg det grunnleggende. RSV tar jeg en annen gang nærmere jul, og bytter inn SCDA. Så nå har jeg bestemt meg!