Gears of War-turnering

#1
Nå som de fleste av oss har fått satt seg inn i Gears of War, er det på tide å holde den mye omtalte turneringen som skal vise hvem som skiller seg ut fra mengden. For å gjøre det hele enda litt mer interessant, har Microsoft vært utrolig vennlige og gitt oss 3 Gears of War-faceplates som premie!

Turneringen vil foregå til helga, og vi har nå mulighet til å bli enige om hvilke dager det passer best å spille, og til hvilke tider. Om det er ubeleilig for visse personer en av dagene, kan vi eventuelt bruke flere av dagene for å få unnagjort kampene.

Vil dere være med, er det bare å melde seg på i dette emnet, og si ifra hvilket lag dere er en del av. PS! 3 personer per lag.

Påmeldte lag:

Lag #1
Evehr (Brokefruit)
Freezar (Freezar)
Hazen (thc hazen)

Lag #2
Revan (Bamsemumsen)
ChocOPuffs
Yetipants (Fetthesten)

Lag #3 **
Joni (Chaz K)
Endre (ILiuz)
Nicholas (Nicholololas)

Lag #4
ZoDz
K999
AgentMC

Lag #5
Captain Krool
Gullfisk

**Ledelsen vil gi bort premiene på en eller annen måte, hvis de vinner
 
#2
Jeg er med, kan nok hele helga, men hadde vært fint om turneringen var på lørdag/søndag kveld for meg siden jeg kan dra på ett LAN fredag-Lørdag. (Kan skippe dette lanet for turnering da.)

Laget vårt er:
Evehr (Brokefruit)
*hvem?* (thc Hazen) glemmer hele tiden å spørre hvem han er på SG =P
Freezar (Freezar)
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#3

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#4
Helst søndag for min del.
 

Endre

Ødela forumet
#5
Hva sier dere til dette?

Første lag til fire runder, hvor de første to rundene hostes av Lag X, og de andre to av Lag Y? Og så byttes det tilbake hvis man trenger flere runder? Blir ikke det mest rettferdig?

Eller kanskje dere har en lurere måte å gjøre det på?
 
#6
Ja, høres veldig bra ut. Men at dere gir bort premiene hvis dere vinner? Det er veldig snilt, men hvorfor? Og hvem til? Jeg synes det er bra, jeg. :) Anbefaler spilleren med mest kills (utenom vinnende lag, eller hvis spilleren med mest kills kommer på tredjeplass f.eks., da bør kanskje han få et faceplate.) Baner.. nå har ikke jeg snakket med laget jeg er på, men jeg foretrekker Warmachine, Clockworks, Canals og det mapet som foregår i den gata, med sniperen som ligger oppe, bare to veier til den, og Boomeren i en liten tunnel.
 
#7
Jeg vil være med om det er mulig og vis noen vil ha meg på meg på laget.
Nicket mitt er AgentMC og jeg kommer til å spille utover nå så vis noen vil se hvor god jeg er så er det bare å inviter meg til et game.
AgentMC
 

Endre

Ødela forumet
#8
SITAT(Revan @ 05.12.06, 19.09) 39452
Ja, høres veldig bra ut. Men at dere gir bort premiene hvis dere vinner? Det er veldig snilt, men hvorfor? Og hvem til? Jeg synes det er bra, jeg. :) Anbefaler spilleren med mest kills (utenom vinnende lag, eller hvis spilleren med mest kills kommer på tredjeplass f.eks., da bør kanskje han få et faceplate.) Baner.. nå har ikke jeg snakket med laget jeg er på, men jeg foretrekker Warmachine, Clockworks, Canals og det mapet som foregår i den gata, med sniperen som ligger oppe, bare to veier til den, og Boomeren i en liten tunnel.
[/b]
Siden det er vi som driver siden, hadde det vært litt merkelig om vi tok premiene selv. Er du ikke enig? Vi vil i så fall gi premiene til de som kommer på andreplass, eller kanskje lage en rask miniturnering for å få gitt de bort.
 
#9
Om det hadde vært mulig, kjøper jeg spillet til neste helg, altså om omtrent 9 dager, så hvis dere vil ha flere folk med...
 

K999

Keystone State Of Mind
#10
Jeg har jo bestilt spillet, og vil være med.
Har ikke peiling på når jeg får spillet, har ikke mottat noe fra tollen, eller noe annet, bare en bekreftelse på at spillet er sendt.

Vil være med på dette.
Jeg kan være på lag med deg AgentMC, siden jeg ikke har lag eller spillet enda.
Men denne helga? Er det ingen som skal spille Wii?
 
#12
SITAT(Affable @ 05.12.06, 19.58) 39468
Om det hadde vært mulig, kjøper jeg spillet til neste helg, altså om omtrent 9 dager, så hvis dere vil ha flere folk med...
[/b]
Nei, da er jeg på vei til Gran Canaria. Så vi venter ikke. :D

Endre: Jeg skjønner hva du mener, og jeg synes det høres fint ut, for dere vil sansynligvis havne langt oppe uansett..!
 
#13
SITAT(Revan @ 05.12.06, 19.09) 39452
Ja, høres veldig bra ut. Men at dere gir bort premiene hvis dere vinner? Det er veldig snilt, men hvorfor? Og hvem til? Jeg synes det er bra, jeg. :) Anbefaler spilleren med mest kills (utenom vinnende lag, eller hvis spilleren med mest kills kommer på tredjeplass f.eks., da bør kanskje han få et faceplate.) Baner.. nå har ikke jeg snakket med laget jeg er på, men jeg foretrekker Warmachine, Clockworks, Canals og det mapet som foregår i den gata, med sniperen som ligger oppe, bare to veier til den, og Boomeren i en liten tunnel.
[/b]
Du er jo så forbanna god til å stjele kills.

Baner jeg vil ha med er:

Clocktower
Tyro station
Og en sånn gress bane til jeg ikke kan navnet på.

Btw, trenger ett lag.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#14
SITAT(ZoDz @ 05.12.06, 21.11) 39505
Du er jo så forbanna god til å stjele kills. [/b]
Du er jo så forbanna god til å syte.

Ta med deg noen fra den modne klanen du er med i, så har du et lag. :D
 
#15
SITAT(Yetipants @ 05.12.06, 21.29) 39518
Du er jo så forbanna god til å syte.

Ta med deg noen fra den modne klanen du er med i, så har du et lag. :D
[/b]
GAH! JEG BLE INVITERT ;_; Gadd aldri å joine :p
Kan hende fettern min blir med.
 
#16
Hmmm vis jeg får være med så trenger jeg et lag men hvem vil være på laget mitt?? Det kan være litt lurt å trene litt før turneringen som et lag.
Ta å kontakt meg de som vil være på laget mitt... enten som PM her eller på live så kan vi se hva vi får til.
Og et spørsmål til slutt: Må det kun vær spillegal folk i den turneringen?

AgentMC
 

K999

Keystone State Of Mind
#17
Jeg har jo sagt at jeg kan være på lag med deg AgentMC, og ZoDz du kan vel også være me oss?