Gears of War-turnering

#61
SITAT(Revan @ 10.12.06, 17.05) 40912
Okay, det er bra. Meeen.. ja. Jeg skal øve til prøvemuntlig eksamen i hele morgen, så mandag går vekk for min del, og da også for teamet mitt. Tirsdag, onsdag og torsdag skal jeg nok klare. Jeg vet at det ikke er opp til meg hva som skjer i turneringa, en eller annen nevnte det. Men tenk deg om, hvis jeg ikke kan en dag, kan teamet mitt da?

Jeg er klar til uka, de tre dagene, for det passer egentlig ganske fint for meg.
[/b]
Tja, du kan jo alltid byttes ut da...
 
#62
Jeg er med på en turnering. Bare si fra når.
 
#64
Dere.. helt seriøst, vi tar den til vinterferien eller en helg i uke 3. Turneringen altså. Passer fint for meg hvertfall, for a) da suger dere så jævlig i Gears of War fordi dere har spilt Wii hele juleferien, og B) jeg har blitt forelsket i Oblivion igjen.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#65
Nnnnnghduersåslitsom når du innbiller deg at meningene dine har noe å si i det hele tatt.
 
#69
Både ukedager og helg er aktuelt, så det er bare å komme med mer konkrete tider. Klarer også Endre, Nicholas og jeg å finne ut når vi kan spille, skal vi komme med noen tider selv.
 
#70
SITAT(Evehr @ 12.12.06, 22.03) 41614
Hadde vært fint om vi kunne organisert så alle lagene forteller når de kan, så det blir lettere for arrangørene å finne ut av det =)
[/b]
Funker ikke så fint når personer på laget ditt alltid er opptatt, gjør det vel? No offence, men det er sant. :)

Ide: Sett opp en helg eller noen dager kampene skal spilles på. Sett opp Lag 1 vs. Lag 2, tidspunkt og sånt. Hvis en spiller på lag 1 f.eks. ikke kan, da vinner lag 2.
 
#71
Det blir teit med walkover på en såpass intern turnering som denne. Jeg mener nå iallfall at når det er en SG-gjeng som skal spille mot hverandre, går det an å være litt fleksibel.
 
#72
Jo, men det virker ikke som det funker. Skulle vi ikke spilt nå til uka? Eller vent, det var visst sist søndag. Laget mitt kunne da, jeg kunne da, mange kunne da. Men enkeltpersoner ødelag, og hvor langt kan vi strekke oss? Hvor fleksible kan vi være? Jeg vil bare spille jeg, men det skjer jo aldri, fordi noen ikke kan.
 
#73
Hvorfor tar vi ikke heller bare 1 mot en >.> Virker som om det blir enklere. Så får vi iværtfall spilt denne turneringa.
 
#75
Jeg kan nok ikke denne uken heller, så hvis dere har tenkt å starte denne uka (kan søndag, da), så start heller uten meg.
 
#76
Baner jeg vil ha med er:

Clocktower
Tyro station
Og en sånn gress bane til jeg ikke kan navnet på.

Btw, trenger ett lag.
[/quote]


Tyro station er værste mappet .. Fuel depot, Clocktowe,r Escalation, Canals. perfekte match maps

laget mitt kan ikke spille midt i uka. normale hadde vært å ta d i helga..
jobber kveld på nidar :< fuck you laban! :p
 
#78
SITAT(Kaptain Oldschool K.Rool @ 13.12.06, 14.20) 41778
melder på
Kaptain Krool og
gullfissk som et lag...mangler en løk til da, men det dukker vel opp noen som ikke har et lag. Noe peil på når dette vil gå ned?
[/b]
Jeg kan gjerne joine om dere vil ha meg.
 
#79
SITAT(Evehr @ 13.12.06, 21.02) 41890
Jeg finner ut om resten av laget kan til Søndag, og hvis det ser bra ut tar vi kamp mot ett annet lag som kan den dagen.
[/b]
Jeg kan prøve å dra med laget mitt på spilling til søndag.
 
#80
Er jeg den eneste som digger gridlock? syntes den er så flott^^