Gears of War-turnering

#21
SITAT(Revan @ 05.12.06, 19.09) 39452
Ja, høres veldig bra ut. Men at dere gir bort premiene hvis dere vinner? Det er veldig snilt, men hvorfor? Og hvem til? Jeg synes det er bra, jeg. :) Anbefaler spilleren med mest kills (utenom vinnende lag, eller hvis spilleren med mest kills kommer på tredjeplass f.eks., da bør kanskje han få et faceplate.) Baner.. nå har ikke jeg snakket med laget jeg er på, men jeg foretrekker Warmachine, Clockworks, Canals og det mapet som foregår i den gata, med sniperen som ligger oppe, bare to veier til den, og Boomeren i en liten tunnel.
[/b]
Hva med at spilleren med mest POENG kommer på tredjeplass? Siden poeng er bedre enn kills. krever ikke så mye å skyte en som ligger nede som det gjør å skyte en så han detter ned:p Eller som det gjør å løpe inn og gjennopplive lagkamerater... Men siden de har 3 premier og 3 på hvert lag er det mye mer logisk å gi det vinnende laget en premie hver...
 
#22
Jeg kan kansje. Har prøver å øve på ;_;

Jeg kan kansje. Har prøver å øve på ;_;
 

K999

Keystone State Of Mind
#23
Jeg kan vel spille fra 17:00 til rundt 22:00 tiden.

Jeg kan vel spille fra 17:00 til rundt 22:00 tiden.
 
#24
Tøft. Endelig er en turnering satt igang. Også kom jeg på lag med thc Hazen som jeg alltid (i starten) har vært ledende sammen med.

Og Evehr er ikke værst han heller, har jeg på følelsen av. Men nå gjelder det bare å trene litt, kanskje i morra. Jeg skal i hvert fall vie hele fredagen til Wii.
 
#25
Dette blir bra. er med jeg. men helst fredag\lørdag KVELD. 19-Forever.

Søndag er jeg i studio fra 18.00 - sent.

Jeg har bare pc på skolen. så om noen vil gi meg noen beskjeder bruk Tlf 48031791.
 
#26
SITAT(Maximum @ 06.12.06, 23.38) 39898
Hva med at spilleren med mest POENG kommer på tredjeplass? Siden poeng er bedre enn kills. krever ikke så mye å skyte en som ligger nede som det gjør å skyte en så han detter ned:p Eller som det gjør å løpe inn og gjennopplive lagkamerater... Men siden de har 3 premier og 3 på hvert lag er det mye mer logisk å gi det vinnende laget en premie hver...
[/b]
Ja, jeg tenkte ikke helt. Men sånn det er nå, funker egentlig greit. Hvis et lag vinner, får de premien. Hvis Nicholas, Endre og Joni vinner, da gir de premien til andreplassen.

ZoDs: Et glasstykke med GoW-logoen på hadde vært en jævlig kul premie, seriøst. Og nicket sitt under, "Vinner av SGs GoW-turnering 2006" eller noe. :elsk:
 
#27
SITAT(Freezar @ 07.12.06, 02.17) 39973
Tøft. Endelig er en turnering satt igang. Også kom jeg på lag med thc Hazen som jeg alltid (i starten) har vært ledende sammen med.

Og Evehr er ikke værst han heller, har jeg på følelsen av. Men nå gjelder det bare å trene litt, kanskje i morra. Jeg skal i hvert fall vie hele fredagen til Wii.
[/b]
Tror dette kan gå bra, har dessverre ikke fått spilt så alt for mye med deg i det siste, men det får vi kanskje gjort i kveld?

Anyways, gleder meg til turneringen ^_^
 
#28
Okay, så jeg antar turneringen blir Lørdag/Søndag?
Skal muligens på LAN i kveld og ville vært kjekt å ha en fastsatt dato så dere ikke begynner i kveld =)


EDIT: Doublepost, jeg vet. men det trekker litt mer oppmerksomhet om emnet er merket med nytt innlegg.
 
#29
SITAT(Revan @ 07.12.06, 15.03) 40037
Ja, jeg tenkte ikke helt. Men sånn det er nå, funker egentlig greit. Hvis et lag vinner, får de premien. Hvis Nicholas, Endre og Joni vinner, da gir de premien til andreplassen.

ZoDs: Et glasstykke med GoW-logoen på hadde vært en jævlig kul premie, seriøst. Og nicket sitt under, "Vinner av SGs GoW-turnering 2006" eller noe. :elsk:
[/b]
Noe ALA dette :p
http://s130.photobucket.com/albums/p250/Pu...nt=S5030064.jpg
 
#30
Ja, jeg så den tegningen, men med logoen midt på og det jeg skrev rett under, det så jeg for meg, men den var bra den du hadde der. :)

Starter ikke turneringa i kveld?
 
#31
Da har jeg sjekket noen ting, og det ser ut til at Lag #1 Må stå over Fredag som konkuransedag, Lørdag hadde det vært best om vi kunne ha kampene våre siden det er den dagen alle kan på.

Ser ut til at dette kanskje drar litt utover uka hvis alle lagene skal møtes?
Jeg kan i allefall Lørdag fra 14:00 g Søndag
 
#32
Du, de siste ukene før jul går med til gaver, lekser, prøver, tentamener, eksamener.. jeg må spille turnering i helga, og bli ferdig til.. ja, til uka. Man-tirs går med til prøvemuntlig eksamen. Torsdag er juleball, fredag pakker jeg til jeg skal reise til Gran Canaria og være der i to uker. Så du skjønner, vi finner ikke en tid det passer for alle. Nå har denne turneringa og denne helga vært fastsatt en god stund, jeg kunne vært på kino, vært med venner, LANet, sett film.. poenget mitt er at vi hadde planlagt denne helga. Jaja, ikke jeg som ordner med det. Sier bare at jeg ikke kan til neste helg igjen, eller torsdag-fredag i neste uke. Kan vel på tirsdag.. men jeg finner ikke samme gaming-feeling i ukedagene. :eek:

Blir det spilling i kveld, forresten? Helt greit for meg om vi utsetter det noen uker, da kan folk få sjangs til å øve seg eller da passer det kanskje bedre, tenker på K999 og Evehr her. Greit for meg, bare det blir en gang. :D
 
#33
Tja, tror du har forvekslet meg med en annen siden du nevner jeg trenger trening, jeg har i min hukommelse drept deg en del ganger. (Jeg er Brokeplum/Fruit)
Og ja, jeg er enig i at vi alle har mye å gjøre, men jeg nevnte at jeg kunne komme og spille på fredag hvis folk sa ifra tidlig om at det ble den dagen, jeg kan ikke nå siden jeg alt er på lanet.
Forhåpentligvis kan vi kjøre de fleste kampene i morgen da det ser ut til at det er den beste dagen for alle.
 
#34
SITAT
Helt greit for meg om vi utsetter det noen uker, da kan folk få sjangs til å øve seg eller da passer det kanskje bedre, tenker på K999 og Evehr her. Greit for meg, bare det blir en gang.[/b]
Nå skjønte du den, du er god du. :)
 
#36
Vi tar det på lørdag og søndag da? Jeg kan spille på kvelden på lørdag og nesten hele søndag.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#38
Søndag passer nok best for alle, iogmed at de fleste er opptatt med Wii-ene sine idag og sikkert lørdag også. :p
 
#40
Eh.. okay, det virker ikke som om noen er så jævla keen på denne turneringa. Skal vi bare droppe det? Eller, jeg skriver bare at jeg ikke kan jeg heller, så blir det vel ikke noe av det. Ingen kan lengre. Når vi setter dato til "helga", så bør det ikke være så vanskelig å glemme vennene sine for kvelden.. Jaja. :S