Gears of War-turnering

D

Deleted member 91

Gjest
#41
Eh.. okay, det virker ikke som om Revan er så jævla keen på å lese innleggene tidligere i tråden som sier at turneringa skal ta plass på søndag. Skal han bare droppe det?

Og du er dessuten kongen av å mekke store planer om å spille sammen for å så drite i dem fordi du skal være med kompiser, så ikke kast stein i glasshus nå gutten min.
 
#43
SITAT(Nicholas @ 09.12.06, 15.59) 40630
Eh.. okay, det virker ikke som om Revan er så jævla keen på å lese innleggene tidligere i tråden som sier at turneringa skal ta plass på søndag. Skal han bare droppe det?

Og du er dessuten kongen av å mekke store planer om å spille sammen for å så drite i dem fordi du skal være med kompiser, så ikke kast stein i glasshus nå gutten min.
[/b]
Everh kan jo ikke etter kl. sju, og spille midt på dagen er jo ikke morro. :grine:
 
D

Deleted member 91

Gjest
#44
Nå er det like før jeg poster det bildet igjen, bare så du vet det. At én person ikke kan er fortsatt å foretrekke framfor at fire-fem ikke kan. Det skjønner du, ikke sant? I verste fall utsetter vi kampene til Evehr til mandag.
 
#46
Når er konken? Har ikke fulgt med så mye i tråden.
 
#49
Om dere skriver hvilke tidspunkter som passer best for dere i morgen, skal vi få satt opp en liste over kamper som kan gjennomføres uten at noen ikke kan stille opp. Kan desverre ikke spille før på kvelden i morgen selv.
 
#50
Kun kvelden i think.
 
#56
Ja, ser ut til at Vi må spille utover uka, Som han selv sa har jo de fleste som er med i turneringen spilt aktivt hele forrige uke, så det skal nok løse seg =)
 
#57
Har fått pratet litt med Endre om turneringen, og i likhet med dere, tror vi det er best om vi bare tar det litt utover i uka. Jeg har vært borte store deler av dagen i dag, og må nesten lese litt til en prøve jeg har i morgen, så jeg får uansett ikke spilt noe særlig i dag. Regner med at jeg får mer tid til noen småkamper i uka.

Forhåpentligvis får vi satt opp noe skikkelig da, så vi kommer i gang. Jeg skal iallfall få vært mer aktiv på å sette opp alt, for nå har jeg ingen planer om å være så mye borte eller ha besøk av venner de neste dagene.
 
#58
Okay, det er bra. Meeen.. ja. Jeg skal øve til prøvemuntlig eksamen i hele morgen, så mandag går vekk for min del, og da også for teamet mitt. Tirsdag, onsdag og torsdag skal jeg nok klare. Jeg vet at det ikke er opp til meg hva som skjer i turneringa, en eller annen nevnte det. Men tenk deg om, hvis jeg ikke kan en dag, kan teamet mitt da?

Jeg er klar til uka, de tre dagene, for det passer egentlig ganske fint for meg.
 
#59
Jeg kan i hvert fall ikke tirsdag og onsdag neste uke. Men resten tror jeg kan ordne seg.
 
#60
Kan hele neste Uke, Antar hazen kan det også, siden han ike har sagt noe spesielt om det.
Så Lag #1 Kan Mandag Torsdag og Fredag + kanskje helga hvis det trengs