Generelt-delen er den bpste delen...

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#61
En ting da. Bare en observasjon. Det skjer jo ikke så forbanna mye interessant i spillbransjen heller så det kan jo ha noe med at det ikke skrives så himla mye om det. Dessuten så er det folk her som skriver såpass bra at det er i mange tilfeller, ihvertfall for min del, ikke noe vits i å skrive så mye mer siden det allerede er skrevet.
Og en ting til da. Hvor mange forum, som handler om et spesifikt tema, er det mest aktivitet i det området som handler om dette temaet? Greia er vel, som Jante og Eivind skriver, at man blir med på forumet på grunn av spill (mest sannsynlig), men at man senere blir delvis kjent med folka så man kan skrive mer om andre ting, livet, døden, magasjauen, mjøspikk og panserpung osv.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#62
Jeg har ikke en gang vært innom spillseksjonene på et år eller så, og har egentlig ikke spilt noe annet enn utdaterte rts-er det siste året eller to.
 
#64
Apropos det, er det kanskje ikke på tide med en ny runde av de derre gærne turnbaserte spilla dere spilte for en stund siden? Jeg er gira på å være med.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#66
Og der fikk jeg kaffe igjennom nesa for første gang.
Takk, Tomas
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#67
Apropos det, er det kanskje ikke på tide med en ny runde av de derre gærne turnbaserte spilla dere spilte for en stund siden? Jeg er gira på å være med.
Solium Infernum? Jeg prata med Jonathan og en kompis av han om det spillet sist Vegårshei og vi var gira på en runde til uten at det har blitt noe av. Jeg vurderte å lage en webside for å håndtere inn- og utsending av savefilene litt bedre, i tillegg er jeg gira på å teste ut no nytt shizz jeg lærte om på Norwegian Developer Conference. Virker som en bra kandidat.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#68
Veit dere, jeg er med på Solium Infernum. Det eide hardt og lenge, selv om jeg dreit meg kraftig ut på... det meste.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#69
Det har kommet noen oppdateringer og en ny expansion siden vi spilte sist, så det er på høy tid med en gjentakelse.

Solium Infernum: Rectification is a free mini expansion pack that brings new rules, mechanics and play elements to the game that pits you as an Archfiend with the ambition of ruling Hell.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#71
Jeg er også med. Men da skal vi faen ikke ha noen ditchere denne gangen. Faen heller.
Solium Infernum? Jeg prata med Jonathan og en kompis av han om det spillet sist Vegårshei og vi var gira på en runde til uten at det har blitt noe av. Jeg vurderte å lage en webside for å håndtere inn- og utsending av savefilene litt bedre, i tillegg er jeg gira på å teste ut no nytt shizz jeg lærte om på Norwegian Developer Conference. Virker som en bra kandidat.
Og det er forloveren min, Marius, du pratet med.

edit igjen: Og jeg skal prøve å få han registrert på forumet. Han nekter egentlig, men faen azz.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#72
Jeg spår kjempefiasko igjen.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#73
Jeg vet at det var Marius jeg pratet med, men vet resten av SG hvem Marius er uten å tenke f.eks. Mjau (eller heh Lodin)?
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#74
SGs elite vet det.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#76
Det var en evig hassle å få folk til å sende inn rundene sine, husker jeg.

Er selvfølgelig med på en ny runde!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#77
Buggz mekker et script som måler tid siden utsending av ny runde ned til sekundet, og live-oppdatering på SGs Solium Infernum-side. Telleren blir rød når ny runde sendes ut, og grønn når brukeren sender inn sin runde. Live-leaderboards med oversikt over hvem som kaster bort minst tid er en selvfølge.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#78
Da melder jeg meg på.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#80
Nei.