Generelt om Xbox 360

D

Deleted member 365

Gjest
#81
Shadar: Word. Try before you buy.
Jeg vet ikke hva jeg synes om maskinen ennå.

Forresten. Var det bare meg eller nevnte de ingenting om spill eller gameplay på den stygge lille our colony? De snakket bare om: "yay.. customize your console" eller "play your music on xbox360"..
humbug.

Men skaffer meg den helt sikkert. ihvertfall hvis den er backward compatible. :)
 
#82
Opprinnelig skrevet av Camrot+13.05.2005, 14.44-->
Opprinnelig skrevet av Egle@13.05.2005, 12.29
Forresten, Xbox 360 blir altså ikke bakoverkompitabel? De burde i hvert fall ha nevnt det innen nå, siden så å si alt om selve konsollen er blitt offentliggjort.
219337​
Nå har jeg ikke sett videoen fra ourcolony, men ifølge hva gamespot skriver, kan man tydelig se at det blir split xbox spill som Halo 2 bli spilt på xbox 360.

<!--QuoteBegin-GAMESPOT
However, the video did contain some footage that Microsoft didn't want the public to see. Namely, there are several shots of current-generation Xbox games--including MX vs. ATV Unleashed and Halo 2--being played on the Xbox 360, meaning that, at least in the testing stage, it is backwards-compatible. There is also a screenshot of the new Xbox Live dashboard with the words "Xbox 1 Zone" clearly marked and an icon of the current Xbox title Fable. Finally, a screenshot of the forthcoming Xbox Live Marketplace clearly shows Halo 2 maps being offered for download.

However, while such shots imply backwards compatibility, such functionality is not yet official. Microsoft executives have said themselves they cannot address the issue until next Monday's media event at E3--at the earliest.
http://www.gamespot.com/news/2005/05/12/news_6124365.html
219371​
[/b]
Får håpe dette er tilfellet da, så slipper jeg å kjøpe en Xbox også. Men er det allikevel ikke litt merkelig at Microsoft ikke har sagt noe? Eller kanskje de bare vil spare seg litt til E3-messen, så ikke den blir pumpet over av Sony og Nintendo?
 
#84
Så en kort oppsummering av MTVs Xbox-show (eller Xboxs MTV-show om du vil):

30 minutt bestående av

20 minutt musikk
5 minutt reklame
5 minutt Xbox360

Ikke akkurat myntet på gamere nei...

MoFo2
 
#87
Det jeg fikk med meg av info angående Xbox var at du kunne modifisere den, spille sammen med venner og at PGR ble nevnt. Ellers var det lite for den som ikke vet så mye ellers. Ble det vist bilder/video fra noen spill i det hele tatt eller så jeg det ikke?

MoFo2
 

Kilik

Lokal moderator
#89
Man så 3-4 sekunder fra multiplayer Perfect Dark Zero med dårlig framerate. Forferdelig show...
 
#90
Var det hele showet som ble sendt i Europa? Det varte jo timer timer, eller noe, i USA. Hah, nå ler jeg, for dette var ille. :D
 
#91
virker ikke som det var noen lur idee for Microsoft aa gaa for dette showet. Til og med dem hardeste xbox fanboys paa diverse forum er ikke saa blide.

Kan nesten virke som om dem satte det opp over natten etter at nyheten om at PS3 skulle vises 2-3 timer for dem pa e3. Og all den lekasjen rundt xbox360 gjorde jo showet til bare en haug med repitisjon av ting vi allerede har sett.
Sorgelige saker egentlig.
Men, men det er jo e3 som er den virkelige slagmarken :D
 
#92
De nevnte også at alle spill skal kjøres i High-Def. Betyr det at jeg må skaffe et TV-apparat som støtter HDTV? Balle.
 
#93
Opprinnelig skrevet av MoFo2+13.05.2005, 22.21-->
Så en kort oppsummering av MTVs Xbox-show (eller Xboxs MTV-show om du vil):

30 minutt bestående av

20 minutt musikk
5 minutt reklame
5 minutt Xbox360

Ikke akkurat myntet på gamere nei...

MoFo2
219556​
[/b]
kunne ikke sagt det bedre selv.
hele programmet bar bare :tommelned:

<!--QuoteBegin-Sulky
@13.05.2005, 22.25
Bare drittmusikk
219562​
The Killers spilte, og det var da en viss kompansasjon i mine øyne ^_^
 
#94
Opprinnelig skrevet av Agahnim@13.05.2005, 22.38
De nevnte også at alle spill skulle kjøres i High-Def. Betyr det a jeg må skaffe et TV-apparat dom støtter HDTV? Balle.
219574​
regner med at alle spillene stotter mulighet til aa skifte mellom HD og vanlig TV. Dem bor det, hvis ikke saa pisser jeg paa meg.
 

Halky

Veteran bruker ;)
#95
Vel både The Killer's og The Snowpatrol (hmm, er det ikke de som ofte har med en sang i Winamp eller noe?) suger etter mine øyne, og det samme gjorde showet. Rett og slett tragisk!
 
#96
Dette var trise greier. Skjønte ikke bæret.

Først spillte to crappy band, så kom det en dame ut og satt maskinen på ett bord. Så fikk vi vite at man kunne få ett "hello kitty" deksel før det var tre crappy sanger/band til. Så var det ferdig.


<_<
 
#97
Ikke glem når en fyr vi aldri har sett før snakket om ting vi visste fra før av.

Men, det showet jeg har på dataen...Der besøker de Rare i the UK, West Coast Customs pimper en Xbox og noen kjendiser og pro-gamers spiller Project Dark Zero. Det er også mange trailere av forskjellige spill.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#98
Je, om fem minutter til så har jeg hele det "originale" showet jeg også. Men det som gikk på MTV istad var nesten så skuffende at det gjorde vondt. Altså ... Hahaha.
 
#99
Noen som veit hvor jeg kan finne en torrent til det amerikanske showet?