Get in the tent, woman! - Dragon Age 2

Lodin

Der Waaaah
#43
Her er en LP hvor Angry Joe og en kompis tester demoen og den er ganske opplysende for oss som testa det på PC. Det er opplagt at det skal spilles som Mass Effect med direkte kontroll over bevegelser og hvert enkelt angrep. Det kan man ikke på PC så man får den half assa versjonen jeg og andre har klagd over.
Skal teste ut babbyversjonen for det der ser nesten litt gøy ut. Bare så synd det virker forbanna knot å velge no mer avansert enn grunnskills.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#46
Jon Cato hadde en anmeldelse i Aftenpoften, hvor han gav det 5/6. Har ingen link siden jeg leste det på papir.
 
#48
Etter 9 timer vil jeg si at Dragon Effect 2 helt klart er kandidat for årets spill.

Mesterrasen kan bare grine, konsollifisering av Bioware RPG`s FTW.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#49
Det som kanskje er lettest å respektere med deg, Hazen, er at du nonchalant slenger innom trådene for nye spill utelukkende for å skryte av at du har lasta ned et 360-eksemplar og skrive kanskje en kvart setning om selve spillet. Det er lett å like, det. Faktisk reint så jeg blir i godt humør av å lese sånt, siden det er så forbanna jævlig mye vits i.
 
#50

Lodin

Der Waaaah
#51
Patchen er på 1,8 gig så det høres rart ut.

Fake edit: torrentene på TPB er stort sett på 6.6 gig så den pakka hadde de fint fått plass til.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#53
lol, Dagbladet sin anmeldelse (terningkast 4) er en "mesterrase"-anmelder som griner over konsollifiseringa. CRY MOAR
 
#54
Ellers er rapportene om at man ikke kan equippe partymemberne visstnok ikke helt sann. Det er visst ringer, halsbånd, støvler og "misc" som ikke kan equippes, ellers kan man equippe våpen, armor osv. som vanlig.

I morgen er dagen, det blir å eie!
 
#55
Det du sier er omvendt, du kan legge til ringer, belte, amuletter og våpen, men ikke rustninger.
 
#57
Når de har brukt så mye energi på brystene til de kvinnelige karakterene, så skjønner jeg det :p
 
#58
http://www.metacritic.com/game/xbox-360/dragon-age-ii
83/100, men fire i user score. Waaaaaaaaaaah, det er jo ikke et ikke rollespill uten ME1 inventory og terninger wah

Elkjøp sender dette til meg da jeg er ødelagt av forkjølelse, blir kos på lørdag eller mandag :smugdog: