Ghost Recon: Advanced Warfighter

D

Doctor Downs

Gjest
#41
SITAT(Nicholas @ 31.07.06, 03.58) 17455
Kan ihvertfall si jeg *ikke* er med. I beg of you, vurder tirsdag kl. 22.00 <strike>istedet</strike>! <span style="font-family:Comic Sans Ms">også</span>
[/b]
Ok!
 
D

Doctor Downs

Gjest
#45
Perfekt! Da er vi ihvertfall fire, fler hvis Sulky, LordFighter og Uteena bestemmer seg for å bli med.
 
#46
Har pennger til den jævla pakka, men ingen mulighet til å få kjøpt de poengene.
 
#49
SITAT(Endre @ 31.07.06, 16.08) 17564
Låne VISA av mamma eller pappa?

Uteena er forresten på ferie, så hun blir ikke med.
[/b]
XD Tror dun ikke jeg har prøvd på det :p

Skal prøve en gang til men får ikke spilt før 11.
 

K999

Keystone State Of Mind
#50
Blir nok ikke klar til 21:00 begynner å downloade Chapter 2 nå!
Så jeg joiner når den er ferdig, jeg vett ikke hvor raskt sånne ting tar, så bare begynn uten meg.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#51
Hurra, forandring av planene. Kan spille med dere kl. 22.00 - 22.30, så fra 23.00-ish utover omtrent hele natten.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#53
Ble litt lei Halo2 og laggen, så er det noen som vil spille mer Kapittel To senere ikveld? Var ca. überfett tidligere idag.
 
#54
Jadda! Skal kjøpe meg ett kort idag. (Hva heter det?) slik at jeg får lasat ned den dritten. Halo2 var fun XD
 
D

Doctor Downs

Gjest
#55
SITAT(Nicholas @ 01.08.06, 01.11) 17621
Ble litt lei Halo2 og laggen, så er det noen som vil spille mer Kapittel To senere ikveld? Var ca. überfett tidligere idag.
[/b]
Ah, den så jeg ikke komme. Ble det noe mer GRAW etter Halo 2 i går? Hvis ikke kan ihvertfall jeg alltids spille litt i kveld, hvis ikke noe annet kommer opp?
 

K999

Keystone State Of Mind
#56
Harukke' mic, Cowling?
[/b]

Jo jeg har mic, og den funker fint på Halo 2.
Men så funka den ikke i det hele tatt i går på Graw :(
Hørte ikke dere og kunne ikke si noe, så hvis dere snakket taktikk, så ante jeg det ikke.
Det ble litt kjedelig da for meg, siden dere spilte så bra, og kunne banene, mens jeg sprang der og ble skutt etter 2 min.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#57
Vi kunne ikke banene. Hjalp bare å prate litt for å holde oss samla og legge planer etc. Hvis micen ikke funker, så kan du jo bare la være å sette den i, så hører du ihvertfall hva andre sier på TV-en :)
 

K999

Keystone State Of Mind
#58
Jeg hørte bare den vanlige lyden av spillet som: "Ghosts i need you to etc etc"

Jeg hørte aldri dere, jeg bare så på skjermen at dere snakket hele tiden.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#59
Gå på Personal Settings på Dashboardet, voice, og skru på stemmer ut av TV-en. Der kan du også pumpe opp lyden på dem hvis jeg ikke tar helt feil.